abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76469167
quote:
AMSTERDAM -
De PNVD ziet in een wetswijziging die dit jaar is ingegaan een nieuwe kans om in de Tweede Kamer te komen.
© Willem Spaans

Dat laat de partij, beter bekend als de pedopartij, woensdag weten.

Om mee te doen aan de verkiezingen zijn ondersteuningsverklaringen nodig. Tot dit jaar moesten de adressen van de ondertekenaars openbaar worden. Volgens de partij durfden veel aanhangers daarom uit angst voor represailles niet te tekenen, waardoor de partij niet mee kon doen aan de verkiezingen.

Sinds dit jaar hoeven alleen de voorletters, de achternaam en de woonplaats te worden vermeld. Aan de hand van die gegevens is het vaak nog steeds mogelijk iemand terug te vinden, maar de partij denkt nu toch genoeg ondersteuningsverklaringen te kunnen krijgen.

Campagne

De partij laat weten daarom het hele jaar campagne te gaan voeren. Daarvoor worden ook campagnefilmpjes op de website ingezet. Secretaris van de partij Norbert de Jonge zegt in één van die filmpjes erin te vertrouwen dat het lukt een zetel te halen.

Hij baseert zich daarbij op een poll die sinds 2006 op website fok.nl staat. Daaruit zou blijken dat ongeveer 5 procent van de bevolking achter de standpunten van de partij staat.
http://www.nu.nl/politiek(...)iet-nieuwe-kans.html
pi_76469171
De poll uit 2006 heb ik overigens niet kunnen vinden
pi_76469173
Wat zei FOK!?
For great justice!
  woensdag 6 januari 2010 @ 07:45:43 #4
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76469175
Dank, zij Fok!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_76469183
Polls van FOK! serieus nemen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 07:47:56 #6
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76469190
Een poll op Fok, en dat is representatief voor het Nederlandse volk Zeker als die poll ook nog eens in KLB of ONZ is gepost
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 6 januari 2010 @ 07:51:04 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_76469204
TT gefixt iig.
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:11:55 #8
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_76469370
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 07:47 schreef Myraela het volgende:
Mij mag je er voor wakker maken.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 08:15:38 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76469401
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 07:45 schreef maess het volgende:
De poll uit 2006 heb ik overigens niet kunnen vinden
http://frontpage.fok.nl/p(...)verboden-worden.html
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 08:16:20 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76469407
quote:
Nee, polls van Maurice de Hond wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 08:47:19 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76469732
555 stemmen... waarvan de helft vast nep stemmen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76469796
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ach er is hier ook een hele grote PVV aanhang te vinden. Dan past zo'n pedopartij er ook wel tussen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 08:53:09 #13
Toezicht is gezond!
pi_76469815
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach er is hier ook een hele grote PVV aanhang te vinden. Dan past zo'n pedopartij er ook wel tussen.
Het kan best. zijn toch 555 stemmen...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:55:07 #14
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76469841
Ongeveer 5 procent. Wow.
Zelfs al zou dat polletje representatief zijn voor de Nederlandse bevolking. Welke ambities hebben deze heren eigenlijk?
  woensdag 6 januari 2010 @ 08:57:32 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76469879
En erger: waarom krijgen ze zoveel aandacht in de pers?
pi_76470452
Dit nieuwsbericht toont alleen aan hoe wereldvreemd de PNVD is. Ze gaan in de verste verte niet genoeg stemmen halen voor een kamerzetel, zelfs al krijgen ze de steunverklaringen bij elkaar.
pi_76470517
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:31:38 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76470550
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:57 schreef Ringo het volgende:
En erger: waarom krijgen ze zoveel aandacht in de pers?
Om exact dezelfde reden waarom ze zoveel aandacht op FOK! krijgen. Nieuwswaarde, nieuwsgierigheid, interesse in ranzigheid.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 09:32:39 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76470574
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ah, altijd goed om van een PR medewerker te horen dat de polletjes onzinnig en onbetrouwbaar zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 6 januari 2010 @ 09:45:25 #20
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_76470884
LOOOOOOOOOOOL

Adje we love you

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_76470896
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:55 schreef Ringo het volgende:
Ongeveer 5 procent. Wow.
Zelfs al zou dat polletje representatief zijn voor de Nederlandse bevolking. Welke ambities hebben deze heren eigenlijk?
Wat dacht je?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:56:00 #22
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_76471151
quote:
Ah, die poll.
Tja, hoewel ik absoluut vind dat pedosexuelen zware straffen verdienen en niet een taakstrafje + behandeling, vind ik niet dat je een partij mag verbieden die via democratische weg probeert om wetsveranderingen door te voeren. Daarmee zaag je namelijk aan de poten van het democratisch stelsel. Hoe verwerpelijk ik het gedachtegoed van de NVD ook vind, ik vertrouw er op dat de democratie haar werk doet en de door deze partij gewenste wetswijzigingen m.b.t. sex met minderjarigen niet uitgevoerd worden, omdat de meerderheid van de bevolking (en dus hopelijk ook de regering) hier op tegen is. Zolang de NVD opereert binnen de grenzen van de wet, kan en mag deze partij niet verboden worden, hoe verwerpelijk hun ideeen ook zijn. Veel mensen lijken niet te begrijpen dat vrijheid van meningsuiting ook geldt voor mensen die een afwijkende mening hebben.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 09:57:52 #23
Toezicht is gezond!
pi_76471202
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ah, altijd goed om van een PR medewerker te horen dat de polletjes onzinnig en onbetrouwbaar zijn.
Nah dat hoop ik in dit geval. Maar dat is niet zo. Zover ik weet zijn ze altijd wel representatief.
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:59:29 #24
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_76471245
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nah dat hoop ik in dit geval. Maar dat is niet zo. Zover ik weet zijn ze altijd wel representatief.
Er is wel een verschil tussen "Ben je tegen een verbod?" en "Zou je stemmen op de NVD?", maar daar gaan de pedo'tjes even aan voorbij.
pi_76471500
Waarom zouden die kinderneukertjes niet mee mogen doen aan de politiek? Ik ben er geen voorstander van om mensen op wat voor grond dan ook uit te sluiten.
Bovendien: Laat ze zich maar bewijzen in het debat. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
  PR/Manusje van alles woensdag 6 januari 2010 @ 10:34:38 #26
Toezicht is gezond!
pi_76472332
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:59 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen "Ben je tegen een verbod?" en "Zou je stemmen op de NVD?", maar daar gaan de pedo'tjes even aan voorbij.
Inderdaad, sowieso is een poll uit 2006 niet representatief voor vandaag de dag.
pi_76473011
quote:
Om mee te doen aan de verkiezingen zijn ondersteuningsverklaringen nodig. Tot dit jaar moesten de adressen van de ondertekenaars openbaar worden. Volgens de partij durfden veel aanhangers daarom uit angst voor represailles niet te tekenen, waardoor de partij niet mee kon doen aan de verkiezingen.

Sinds dit jaar hoeven alleen de voorletters, de achternaam en de woonplaats te worden vermeld.
Ik vind ook na deze wetswijziging de procedure nog van de gekke. Als een stemcomputer straling uitzendt waaruit zogenaamd op afstand afgelezen zou kunnen worden wat iemand gestemd heeft schreeuwt men moord en brand over schending van het stemgeheim en wordt het apparaat verboden, maar dat iedereen de naam en woonplaats kan inzien van steunbetuigers aan een nieuwe partij is blijkbaar doodnormaal.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:03:21 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_76473412
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat dacht je?
Misschien wel subsidie?

En het eerst 'bespreekbaar' maken van pedofilie an sich en vanuit daar waarschijnlijk proberen acceptatie te verhogen met als uiteindelijk doel de maatschappelijke weerzin tegen sex en 'relaties' met kinderen en de wet te wijzigen. Want zij denken blijkbaar echt dat ze anderen ervan kunnen overtuigen dat wat zij doen niet schadelijk is voor kinderen, of zelfs dat het een positief effect zou hebben op kinderen
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_76474343
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Misschien wel subsidie?

En het eerst 'bespreekbaar' maken van pedofilie an sich en vanuit daar waarschijnlijk proberen acceptatie te verhogen met als uiteindelijk doel de maatschappelijke weerzin tegen sex en 'relaties' met kinderen en de wet te wijzigen. Want zij denken blijkbaar echt dat ze anderen ervan kunnen overtuigen dat wat zij doen niet schadelijk is voor kinderen, of zelfs dat het een positief effect zou hebben op kinderen
Een beetje nuancering in de maatschappelijke visie op pedofilie zou anders helemaal niet verkeerd zijn. De heersende indruk onder 'het volk' is dat alle kinderen die seksueel contact hebben met een een volwassene daar per definitie een megagroot trauma aan overhouden, getekend zijn voor het leven, nooit meer normaal seks kunnen hebben en meer van zulke dingen.

In werkelijkheid zul je, als je eens een psychologisch werk leest over het onderwerp, zien dat de hevig getraumatiseerde mensen slechts een deel vormen van de populatie, een ander deel heeft er weinig last van of - geloof het of niet - heeft het seksuele contact zelfs als prettig ervaren.

Ik probeer hier niet om kinderverkrachting goed te praten, maar ik vind wel dat het gevestigde idee, dat pedofielen per definitie levenslang-trauma-veroorzakende monsters zijn, aan vernieuwing toe is.
pi_76476405
Juist, laten we het lekker nuanceren.
Onderzoekje hier, onderzoekje daar.
En voor je het weet is het maatschappelijk geaccepteerd.
Wie word het wel de nieuwe rage voor het aankomend decennium.
pi_76477741
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef Barwurz het volgende:
Juist, laten we het lekker nuanceren.
Onderzoekje hier, onderzoekje daar.
En voor je het weet is het maatschappelijk geaccepteerd.
Stel je toch eens voor zeg, dat je je mening moest baseren op onderzochte feiten. Wat voor maatschappij zouden we dan krijgen? Nee, dan liever vooroordelen en onjuistheden!
pi_76477924
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Stel je toch eens voor zeg, dat je je mening moest baseren op onderzochte feiten. Wat voor maatschappij zouden we dan krijgen? Nee, dan liever vooroordelen en onjuistheden!
Helemaal gelijk heb je.
Dan gaat men reacties plaatsen zoals jij deed.
Nee klopt!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:08:16 #33
78918 SeLang
Black swans matter
pi_76481178
Dus omdat er een poll staat op Fok (waar trouwens?) wat doodgewoon doorgeven is van informatie (vrije pers iemand?) is Fok straks 'schuldig' als we een pedo als nieuwe minister president krijgen?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:58:25 #34
284826 Rabin888
Tap that ass, Get that cash
pi_76493800
LOOOOOOOL, FOK! is medeplichtig
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:00:45 #35
284826 Rabin888
Tap that ass, Get that cash
pi_76493904
Link naar FOK! Poll
http://frontpage.fok.nl/p(...)verboden-worden.html

FOK!'s reactie

Niet representatief
Deze FOK!poll uit 2006 is vandaag de dag natuurlijk niet langer representatief voor mensen die in 2006 hun mening kenbaar maakten. De publieke opinie verandert voortdurend en wordt beïnvloed door nieuwe denkbeelden en informatie. Zeker op internet baseren mensen hun mening vaak op de laatste gebeurtenissen en berichtgeving over het onderwerp dat ter discussie staat.

Een steekproef van bijna 4 jaar oud kan volgens FOK! dus niet gebruikt worden om een representatief beeld te geven van het percentage van de Nederlandse bevolking dat vandaag de dag achter de standpunten van de partij zou staan. Ook distantieert FOK! zich met klem van de pedopartij en haar standpunten.
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:03:25 #36
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76494040
quote:
Maar daar staat nergens in de poll of iemand het eens is met de standpunten of niet.
Alleen of het verboden moet worden of niet.

Kortom, heeft de pedopartij lenzen nodig?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76495660
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:03 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Maar daar staat nergens in de poll of iemand het eens is met de standpunten of niet.
Alleen of het verboden moet worden of niet.

Kortom, heeft de pedopartij lenzen nodig?
Een kinderhand is gauw gevuld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76497337
Oh, ik dacht vanwege al die jailbait foto's.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:54:12 #39
248844 Bowlingbal
pi_76502531
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een kinderhand is gauw gevuld.
Hahahaha
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76502695
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:00 schreef Rabin888 het volgende:

FOK!'s reactie

Niet representatief
Deze FOK!poll uit 2006 is vandaag de dag natuurlijk niet langer representatief voor mensen die in 2006 hun mening kenbaar maakten. De publieke opinie verandert voortdurend en wordt beïnvloed door nieuwe denkbeelden en informatie. Zeker op internet baseren mensen hun mening vaak op de laatste gebeurtenissen en berichtgeving over het onderwerp dat ter discussie staat.

Een steekproef van bijna 4 jaar oud kan volgens FOK! dus niet gebruikt worden om een representatief beeld te geven van het percentage van de Nederlandse bevolking dat vandaag de dag achter de standpunten van de partij zou staan. Ook distantieert FOK! zich met klem van de pedopartij en haar standpunten.
Sad. Dat formele taalgebruik ook: "ook distantieert FOK! zich met klem van" gevolgd door "de pedopartij". Gebruik dan de echte partijnaam.
pi_76503051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Sad. Dat formele taalgebruik ook: "ook distantieert FOK! zich met klem van" gevolgd door "de pedopartij". Gebruik dan de echte partijnaam.
haha ja dit soort dingen ligt natuurlijk een beetje gevoelig en in de woede is het dan een beetje lastig om een goede reactie te schrijven .
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:07:37 #42
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76503255
Wat een krampachtige "verdediging" van de frontpage.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:31:54 #43
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76504610
Ah, de geneugtes van een democratie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:41:28 #44
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76505085
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

haha ja dit soort dingen ligt natuurlijk een beetje gevoelig en in de woede is het dan een beetje lastig om een goede reactie te schrijven .
Jaaa, maar woede vind ik geen professionele grondhouding, in dit geval. Op zo'n bericht moet je een goede redactie zetten. Voor je het weet, staat zo'n bericht op GS of wordt gequotet door het ANP. Daar sta je dan, na 10 jaar nog altijd een organisatie van amateurs.
pi_76505441
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jaaa, maar woede vind ik geen professionele grondhouding, in dit geval. Op zo'n bericht moet je een goede redactie zetten. Voor je het weet, staat zo'n bericht op GS of wordt gequotet door het ANP. Daar sta je dan, na 10 jaar nog altijd een organisatie van amateurs.
Tja van al te veel professionaliteit kan FOK nou eenmaal niet beschuldigen .
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 22:52:49 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76505579
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Montov het volgende:
Wat een krampachtige "verdediging" van de frontpage.
Waar staat die 'verdediging'?
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 22:53:51 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76505630
Oh, al gezien.
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:00:11 #48
248844 Bowlingbal
pi_76505904
En het slaat nergens op, of ik heb een andere poll gezien. Maar voor zover ik zie, staat er in de poll geen keuze als 'ik sta achter de standpunten van de pedopartij', hooguit 'het hoeft niet verboden te worden', en dát is heel wat anders.
- Donald Love
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 23:12:53 #49
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_76506463
Ik zou niet de moeite nemen de poll uit te leggen aan de PNVD.
pi_76506485
Dat wordt echt niks meer met die pedo's
pi_76510708
quote:
  donderdag 7 januari 2010 @ 08:14:06 #52
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76511676
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef Bowlingbal het volgende:
En het slaat nergens op, of ik heb een andere poll gezien. Maar voor zover ik zie, staat er in de poll geen keuze als 'ik sta achter de standpunten van de pedopartij', hooguit 'het hoeft niet verboden te worden', en dát is heel wat anders.
Je hebt een andere poll gezien.

De vraag was: "Vind jij dat de partij verboden moet worden?"
Het antwoord met 5%: "Nee, ik ben het met hun standpunten eens"
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')