Maar je bent wel lief.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt... fak... ik heb soms het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif
Sorry!![]()
![]()
Ik dacht serieus even dat het wel lekker op de route was
Ach ik ben niet de enige met een richtingsgevoel van lik mijn dinges, want Loveless leek het een goed plan om Goodbye (omg. Utrecht) eerst hierheen te laten komen zaterdag (toen ze nog evt. mee zou gaan) om dan samen naar DTH te rijden. Langs Utrechtquote:
Niet doen, rijdt zo lastig.quote:
Dat had ik allang gezien, maar ik wilde de onderhuidse pressjur opbouwen bij jou. Jij...jij.... aangeschoten postduif die oma Elies het halve land doorjaagt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!
Wel F5en he Catje![]()
![]()
Ik ga wel even vragen of ik hem donderdagavond kan ophalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij rijd vanuit Rotjeknor via Utrecht naar NB?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ben niet de enige met een richtingsgevoel van lik mijn dinges, want Loveless leek het een goed plan om Goodbye (omg. Utrecht) eerst hierheen te laten komen zaterdag (toen ze nog evt. mee zou gaan) om dan samen naar DTH te rijden. Langs Utrecht![]()
Oh en dan gingen we daarna ook nog wel even Maes ophalen in Capelle a/d IJssel.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Tomtom vd zaakquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ben niet de enige met een richtingsgevoel van lik mijn dinges, want Loveless leek het een goed plan om Goodbye (omg. Utrecht) eerst hierheen te laten komen zaterdag (toen ze nog evt. mee zou gaan) om dan samen naar DTH te rijden. Langs Utrecht![]()
Oh en dan gingen we daarna ook nog wel even Maes ophalen in Capelle a/d IJssel.
Whoehoehoeeeeeeeeee![]()
Ja maar, ja maar, dat kan ik dan beter doen, ik woon meer in de buurt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
Wat ik nóg beter kan doen: naar Den Haag rijden, bench halen, naar Rotterdam rijden, bench afleveren. Dan kan de mijne mee naar DHT zaterdag. En dan pik ik in een moeite door ook nog even de blikjes op bij devan ML
Hell yeah; briljant plan
We pm-en ok?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:02 schreef ElisaB het volgende:
Wat ik nóg beter kan doen: naar Den Haag rijden, bench halen, naar Rotterdam rijden, bench afleveren. Dan kan de mijne mee naar DHT zaterdag. En dan pik ik in een moeite door ook nog even de blikjes op bij devan ML
Hell yeah; briljant plan
quote:
Erhm...quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij rijd vanuit Rotjeknor via Utrecht naar NB?
en also het eerste normale wat ik vandaag gepost heb, gok ik zoquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is het eerste verstandige wat op deze de vorige pagina gezegd word.
Ja, dus kan jij het beter niet doen, want dan kan c-c nog een dag niet naar de WCquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar, ja maar, dat kan ik dan beter doen, ik woon meer in de buurt.
Alleen kan ik dat allemaal pas donderdagavond doen dan
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet doen, rijdt zo lastig.![]()
[..]
Dat had ik allang gezien, maar ik wilde de onderhuidse pressjur opbouwen bij jou. Jij...jij.... aangeschoten postduif die oma Elies het halve land doorjaagt!
Eentje gaat nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee iets minder inderdaad.![]()
Opletten schatje, oplettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Erhm...![]()
Doe ik het nou weer fout?Ik dacht dat we vorige keer - Ll reed
- wel die richting langs kwamen ja
Whehehequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dus kan jij het beter niet doen, want dan kan c-c nog een dag niet naar de WC
Het noordelijkste wat je komt is denk ik rotterdam zelf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Erhm...![]()
Doe ik het nou weer fout?Ik dacht dat we vorige keer - Ll reed
- wel die richting langs kwamen ja
Ja, he he... maar vanaf Capelle toch echt niet heur... denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:06 schreef Greys het volgende:
Als je op map24.nl de route van Bleiswijk naar Aarle-Rixtel opvraagt stuurt ie je ook via Utrecht hoor![]()
*pfieuw!*
Ik lette op gelukkig deze keer, want het klopt idd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Opletten schatje, opletten
Het komt goed
Ja, ja, ja. Ik heb even een balletje opgegooid bij AA en dan komt het allemaal best goed. Heb je pleisters in huis voor het geval ik zwaar gewond raak?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Whehehe. Nou ja, als donderdagavond minder moeite kost is dat prima vol te houden hoor! Je moet niet het halve land doorcrossen omdat ik m'n pies even op moet houden
.
Maes kwam toen en komt zaterdag toch maar hierheen, want we hadden bedacht dat we met het plan van Ll om 16.00 uur nog niet bij de Mac zouden zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, he he... maar vanaf Capelle toch echt niet heur... denk ik
En Betadinezalf, en sterilon. En je mag ook wel van mijn antibiotica snoepen mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja. Ik heb even een balletje opgegooid bij AA en dan komt het allemaal best goed. Heb je pleisters in huis voor het geval ik zwaar gewond raak?
Huh?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, he he... maar vanaf Capelle toch echt niet heur... denk ik
Dan komt het goed! Ik ben imuum voor kattenwondenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
En Betadinezalf, en sterilon. En je mag ook wel van mijn antibiotica snoepen mocht het nodig zijn.
Maar dat ligt alweer een stuk noordelijker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lette op gelukkig deze keer, want het klopt idd.
Via Utrecht
Vanuit Bleiswijk!
TomTom zei het én routeplanner zegt het
Da's alleen maar terecht, dus twijfel on!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat ligt alweer een stuk noordelijker.
Sorry dat ik aan je richtingsgevoel twijfelde!
Je mist gewoon de organisatorische kwaliteiten van de rest van je Asielactiekliekje. en heb je wel lijstjes?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Zal ik anders ergens blikjes gaan ophalen (bij Ml-etje ofzo) dan donderdagavond?
Of gewoon zelf een Nettorama zoeken ook?
Gut, wat zijn we ook organisatorische talenten![]()
Bwoehahahahaha![]()
*twijfelt verder, en hoopt dat Greys haar Tom Tom niet vergeet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's alleen maar terecht, dus twijfel on!
alsof ze in nigeria nog nooit een raamhoer hebben gezien.....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef nokwanda het volgende:
Nee, lul. Doe niet zo stom.
In die film was een scene waarin een Nigeriaanse man die Nederland helemaal niet kende een rondleiding kreeg door een Nederlandse stad. Hij had zoiets als een raamhoer nog nooit gezien en dat was eigenlijk de enige komische scene in de hele film. De film ging over de zaken waar iemand die in Nederland komt mee te maken krijgt; papierenproblemen, werkproblemen, familieleden die vragen om schoolgeld voor je jongere zus en denken dat je de koning te rijk bent omdat je in Europa leeft en dergelijke.
Dit is gewoon een uit de hand gelopen gezellig middagjequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mist gewoon de organisatorische kwaliteiten van de rest van je Asielactiekliekje. en heb je wel lijstjes?
Loveless rijdt zaterdag. Wederom.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
*twijfelt verder, en hoopt dat Greys haar Tom Tom niet vergeet.
En ik heb een lijstje!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is gewoon een uit de hand gelopen gezellig middagje![]()
En Nettoramablikjes die ineens weer lastminute goedkoop blijken te zijn.
En Izzies die een benchje nodig hebben.![]()
CHAOSSSSSSS!
![]()
Dan gaat het goedkomen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless rijdt zaterdag. Wederom.
Niet dat dát een garantie is dat we de goede richting uit gaan...
Grapje Len. Bekken?![]()
Hebbie mijn nummer ook?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik heb een lijstje!!!![]()
Met telefoonnummers en namen
Of kom ze weer bij mij halenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
Zal ik anders ergens blikjes gaan ophalen (bij Ml-etje ofzo) dan donderdagavond?
Of gewoon zelf een Nettorama zoeken ook?
Gut, wat zijn we ook organisatorische talenten![]()
Bwoehahahahaha![]()
We doen je wel aan een lang elastiekquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh Eliesje?
Weet je nog dat sponsorloop plan van je?
Wil je me helpen herinneren dat ik een kompas bij me steek?
Dat is bijzonder veel pech hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-botsing-trein.html
Dan hoop ik toch dat mij dat niet overkomt.
Ik heb net met AA afgesproken voor morgen. En daarna ga ik naar cc. Maar ik vind het helemaal prima als jij donderdag naar ML gaat hoor. Dan weten we ook zeker dat ze morgen niet tot middernacht hoeven op te blijven als ik met poes ergens boven aan een gordijnrails hangquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Nee maar Elies, even serieus...
Ik doe het met alle liefde hoor, die bench bij AA halen donderdagavond (als hij dan kan) en dan naar CC brengen.
Dan hoef jij niet zo ver te rijden![]()
En mocht jij dat toch gaan/willen doen, dan hoor ik wel of ik donderdag nog naar Ml-etje kan om voer te halen of dat ik zelf even naar de Nettorama moet!
Heb jij een Alfa?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Tis geregeld; morgen om 19:00 bij AA, daarna door naar c-c en daarna (of eerder; maar net wat we morgen beslissen) naar ML (of naar het ziekenhuis als poes me aanvalt).
Kijk, zo komt de Mito aan zijn kilometers
*Mental image van Liesje in de gordijnen met daaronder een boze blazende kat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net met AA afgesproken voor morgen. En daarna ga ik naar cc. Maar ik vind het helemaal prima als jij donderdag naar ML gaat hoor. Dan weten we ook zeker dat ze morgen niet tot middernacht hoeven op te blijven als ik met poes ergens boven aan een gordijnrails hang
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net met AA afgesproken voor morgen. En daarna ga ik naar cc. Maar ik vind het helemaal prima als jij donderdag naar ML gaat hoor. Dan weten we ook zeker dat ze morgen niet tot middernacht hoeven op te blijven als ik met poes ergens boven aan een gordijnrails hang
Even je hoofd 180 graden draaien: de kat hangt in de gordijnen en ik zit eronder te blazenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef JJH het volgende:
*Mental image van Liesje in de gordijnen met daaronder een boze blazende kat.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
Ik zie het voor me![]()
Ik spreek wel met Ml-etje af voor donderdagavond! Komt goed!![]()
(En je bent een schat)
Je bent niet wies.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Tis geregeld; morgen om 19:00 bij AA, daarna door naar c-c en daarna (of eerder; maar net wat we morgen beslissen) naar ML (of naar het ziekenhuis als poes me aanvalt).
Kijk, zo komt de Mito aan zijn kilometers
Dees was grappiger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even je hoofd 180 graden draaien: de kat hangt in de gordijnen en ik zit eronder te blazen
[..]
Ik hou ook van mijn civicquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben best een beetje gek op mijn Alfa
Je lijkt mijn zusje wel, die kon ook nooit alleen spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
GODMILJAAR![]()
Ik verveel me ook gewoon nu zonder FOK!kers!
Ik kan heel goed alleen spelen!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zusje wel, die kon ook nooit alleen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heel goed alleen spelen!!!!
Maar als ik me verveel dan vind ik het niet leuk als hier niemand is...Hel-din.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verveelde me...
En nu doe ik het per topic erbij
Ik ook niet, en ik ben er te lui voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste keer dat ik het deed heeft het me ruim een uur gekost geloof ik.![]()
Ik dacht ach, ik kan het allicht proberen... en ik ben iets korter bezig geweest denk ik, maar ik knipte en plakte jouw lijst gewoon en veranderde de nummers... Heb alvast tot 600 erin gezet zodat alleen de link er nog in hoeft geplakt. En omdat ik toch alles terug lees is het makkelijk ze erbij te doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ben er te lui voor.
Die eerste keer dat ik het deed heeft het me ruim een uur gekost geloof ik.
Ik moest dus vanaf nul beginnen, alle linkjes ook opgraven en uitzoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ach, ik kan het allicht proberen... en ik ben iets korter bezig geweest denk ik, maar ik knipte en plakte jouw lijst gewoon en veranderde de nummers... Heb alvast tot 600 erin gezet zodat alleen de link er nog in hoeft geplakt. En omdat ik toch alles terug lees is het makkelijk ze erbij te doen
Neuh, tombolafan doet de topics bijhouden en zich vervelen, ik zit me in te lezen over het onderhoud van leer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:21 schreef trovey het volgende:
Net terug van You Tube downloaden...hier nog wat te beleven?
Ja, dat is veel meer werkquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest dus vanaf nul beginnen, alle linkjes ook opgraven en uitzoeken.
Nou, ik zou zeggen gooi er een spannend onderwerp in en ik ben je man vrouw!quote:
Ik ken ze inmiddels bijna allemaal uit mn hoofd (in elk geval degenen die ik vaak gebruik)quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:28 schreef trovey het volgende:
Mijn computer loopt bijna vast door dat downloaden....chips even wachten op de smilies................................................................................................................................................aha eindelijk verschijnt degene die ik moet hebben.....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, tombolafan doet de topics bijhouden en zich vervelen, ik zit me in te lezen over het onderhoud van leer.
Maar ik wil het goed doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon twee flesjes kopen...leerreiniger en leeronderhoud..dit was en gratis aangeboden les in leeronderhoud
Het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef tombolafan het volgende:
Zeg elisa, kom je nu gewoon even hier roepen dat we saai zijn en dan ga je alweer?
Ik moet nog steeds steeds op de smilie zelf klikken....weet ook nog steeds niet hoe ik smilies in pm's krijgquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken ze inmiddels bijna allemaal uit mn hoofd (in elk geval degenen die ik vaak gebruik)
fijn weer...quote:
Met die twee flesjes doe je het ook goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil het goed doen.
En ik vind het ook gewoon leuk om dat soort dingen na te kijken en op te zoeken.
De tekens die je in beeld ziet als je de smile aanklikt (bv : met ) erachter isquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds steeds op de smilie zelf klikken....weet ook nog steeds niet hoe ik smilies in pm's krijg
Nope,quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De tekens die je in beeld ziet als je de smile aanklikt (bv : met ) erachter is) kun je ook in je pm zetten
maar niet alle smiles doen het in pm...
We zijn alweer bijna zover!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:41 schreef tombolafan het volgende:
zo, iedereen is meteen aan het loggen ook???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |