Dat is bijzonder veel pech hebbenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-botsing-trein.html
Dan hoop ik toch dat mij dat niet overkomt.
Ik heb net met AA afgesproken voor morgen. En daarna ga ik naar cc. Maar ik vind het helemaal prima als jij donderdag naar ML gaat hoor. Dan weten we ook zeker dat ze morgen niet tot middernacht hoeven op te blijven als ik met poes ergens boven aan een gordijnrails hangquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Nee maar Elies, even serieus...
Ik doe het met alle liefde hoor, die bench bij AA halen donderdagavond (als hij dan kan) en dan naar CC brengen.
Dan hoef jij niet zo ver te rijden![]()
En mocht jij dat toch gaan/willen doen, dan hoor ik wel of ik donderdag nog naar Ml-etje kan om voer te halen of dat ik zelf even naar de Nettorama moet!
Heb jij een Alfa?quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Tis geregeld; morgen om 19:00 bij AA, daarna door naar c-c en daarna (of eerder; maar net wat we morgen beslissen) naar ML (of naar het ziekenhuis als poes me aanvalt).
Kijk, zo komt de Mito aan zijn kilometers
*Mental image van Liesje in de gordijnen met daaronder een boze blazende kat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net met AA afgesproken voor morgen. En daarna ga ik naar cc. Maar ik vind het helemaal prima als jij donderdag naar ML gaat hoor. Dan weten we ook zeker dat ze morgen niet tot middernacht hoeven op te blijven als ik met poes ergens boven aan een gordijnrails hang
Ik zie het voor mequote:Op woensdag 6 januari 2010 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net met AA afgesproken voor morgen. En daarna ga ik naar cc. Maar ik vind het helemaal prima als jij donderdag naar ML gaat hoor. Dan weten we ook zeker dat ze morgen niet tot middernacht hoeven op te blijven als ik met poes ergens boven aan een gordijnrails hang
Even je hoofd 180 graden draaien: de kat hangt in de gordijnen en ik zit eronder te blazenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef JJH het volgende:
*Mental image van Liesje in de gordijnen met daaronder een boze blazende kat.![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
Ik zie het voor me![]()
Ik spreek wel met Ml-etje af voor donderdagavond! Komt goed!![]()
(En je bent een schat)
Je bent niet wies.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:21 schreef ElisaB het volgende:
Tis geregeld; morgen om 19:00 bij AA, daarna door naar c-c en daarna (of eerder; maar net wat we morgen beslissen) naar ML (of naar het ziekenhuis als poes me aanvalt).
Kijk, zo komt de Mito aan zijn kilometers
Dees was grappiger.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Even je hoofd 180 graden draaien: de kat hangt in de gordijnen en ik zit eronder te blazen
[..]
Ik hou ook van mijn civicquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben best een beetje gek op mijn Alfa
Je lijkt mijn zusje wel, die kon ook nooit alleen spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:49 schreef tombolafan het volgende:
GODMILJAAR![]()
Ik verveel me ook gewoon nu zonder FOK!kers!
Ik kan heel goed alleen spelen!!!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zusje wel, die kon ook nooit alleen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heel goed alleen spelen!!!!
Maar als ik me verveel dan vind ik het niet leuk als hier niemand is...Hel-din.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verveelde me...
En nu doe ik het per topic erbij
Ik ook niet, en ik ben er te lui voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste keer dat ik het deed heeft het me ruim een uur gekost geloof ik.![]()
Ik dacht ach, ik kan het allicht proberen... en ik ben iets korter bezig geweest denk ik, maar ik knipte en plakte jouw lijst gewoon en veranderde de nummers... Heb alvast tot 600 erin gezet zodat alleen de link er nog in hoeft geplakt. En omdat ik toch alles terug lees is het makkelijk ze erbij te doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ben er te lui voor.
Die eerste keer dat ik het deed heeft het me ruim een uur gekost geloof ik.
Ik moest dus vanaf nul beginnen, alle linkjes ook opgraven en uitzoeken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht ach, ik kan het allicht proberen... en ik ben iets korter bezig geweest denk ik, maar ik knipte en plakte jouw lijst gewoon en veranderde de nummers... Heb alvast tot 600 erin gezet zodat alleen de link er nog in hoeft geplakt. En omdat ik toch alles terug lees is het makkelijk ze erbij te doen
Neuh, tombolafan doet de topics bijhouden en zich vervelen, ik zit me in te lezen over het onderhoud van leer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:21 schreef trovey het volgende:
Net terug van You Tube downloaden...hier nog wat te beleven?
Ja, dat is veel meer werkquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest dus vanaf nul beginnen, alle linkjes ook opgraven en uitzoeken.
Nou, ik zou zeggen gooi er een spannend onderwerp in en ik ben je man vrouw!quote:
Ik ken ze inmiddels bijna allemaal uit mn hoofd (in elk geval degenen die ik vaak gebruik)quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:28 schreef trovey het volgende:
Mijn computer loopt bijna vast door dat downloaden....chips even wachten op de smilies................................................................................................................................................aha eindelijk verschijnt degene die ik moet hebben.....
quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, tombolafan doet de topics bijhouden en zich vervelen, ik zit me in te lezen over het onderhoud van leer.
Maar ik wil het goed doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon twee flesjes kopen...leerreiniger en leeronderhoud..dit was en gratis aangeboden les in leeronderhoud
Het lijkt er wel op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:32 schreef tombolafan het volgende:
Zeg elisa, kom je nu gewoon even hier roepen dat we saai zijn en dan ga je alweer?
Ik moet nog steeds steeds op de smilie zelf klikken....weet ook nog steeds niet hoe ik smilies in pm's krijgquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken ze inmiddels bijna allemaal uit mn hoofd (in elk geval degenen die ik vaak gebruik)
fijn weer...quote:
Met die twee flesjes doe je het ook goedquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil het goed doen.
En ik vind het ook gewoon leuk om dat soort dingen na te kijken en op te zoeken.
De tekens die je in beeld ziet als je de smile aanklikt (bv : met ) erachter isquote:Op woensdag 6 januari 2010 01:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds steeds op de smilie zelf klikken....weet ook nog steeds niet hoe ik smilies in pm's krijg
Nope,quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De tekens die je in beeld ziet als je de smile aanklikt (bv : met ) erachter is) kun je ook in je pm zetten
maar niet alle smiles doen het in pm...
We zijn alweer bijna zover!quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:41 schreef tombolafan het volgende:
zo, iedereen is meteen aan het loggen ook???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |