quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe ik het weer fout?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, ik had je rug juist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was gewoon verbaasd dat jíj die PI gebruikt. That's all.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom alleen ff dag zwaaien, was om 20.30 thuis, vriendin zat zich thuis te vervelen en stond tegelijk met mij op den stoep.
Nu slapen
Ik voelde even niet dat je mijn rug had. En daar schrok ik van.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey, ik had je rug juist!
Ik was gewoon verbaasd dat jíj die PI gebruikt. That's all.
Nee?quote:
Ik ga mnorgenavondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
Elisa? als je naar CC (R'dam) rijdt morgen en je weet hoe laat dan kan ik eventueel de blikjes al regelen?
Moet alleen s'morgens thuis blijven en kan na half 2 weg.
Ga die netto gewoon bellen dan..
Ik had AA gePBt dat hij zijn bench wellicht bij één van jullie kon droppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Ik ga met het hondje een rondje en dan mijn mand in![]()
Ik lees morgen wel of ik nog Nettorama dates heb deze week
Morgenavond is Mr thuis (ik heb naailes van 18h tot 22hquote:
er zijn een paar van die dingen die bijna iedereen wel kent, internet memesquote:
Truste Greys, we keep you postedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Ik ga met het hondje een rondje en dan mijn mand in![]()
Ik lees morgen wel of ik nog Nettorama dates heb deze week
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom alleen ff dag zwaaien, was om 20.30 thuis, vriendin zat zich thuis te vervelen en stond tegelijk met mij op den stoep.
Nu slapen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
Morgenavond is Mr thuis (ik heb naailes van 18h tot 22h).
Ohja, dat had ik inderdaad ook bedacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had AA gePBt dat hij zijn bench wellicht bij één van jullie kon droppen.![]()
Nee, lul. Doe niet zo stom.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef kitao het volgende:
[..]
alsof ze in nigeria alleen raamhoerfilms uitzenden ?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn een paar van die dingen die bijna iedereen wel kent, internet memes
zoals tubgirl, goatse etc etc
je hebt ook de onschuldige zoals de lol wut pear
echt, er gaat een wereld voor je open die je eigenlijk nooit in had moeten gaan
Hij is goed afgerichtquote:
Heb de PM net gehad!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had AA gePBt dat hij zijn bench wellicht bij één van jullie kon droppen.![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zijn een paar van die dingen die bijna iedereen wel kent, internet memes
zoals tubgirl, goatse etc etc
je hebt ook de onschuldige zoals de lol wut pear
echt, er gaat een wereld voor je open die je eigenlijk nooit in had moeten gaan
Ik ga morgen bellen of ze ze kunnen klaarzetten en in de auto hijsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh![]()
Zou iemand met een Nettorama in de buurt ook 100 blikjes namens zusje en mij willen halen?![]()
En dan ga ik nu maar weer slapen, het was een enerverende dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |