Wat IS het in godsnaam?quote:
Ik haal ze eerst welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
PM me even je rekeningnummer, dan maak ik wel geld over
Kun je prima googlenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat IS het in godsnaam?
Iets raars? Nu durf ik niet te Googlen
Ik vond dat plaatje gewoon grappig
Heeft dat een rare betekenis dan?
tis bloot, niet horror of poep ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat IS het in godsnaam?
Dat scheelt inderdaad!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat scheelt wel veel zeg
Maar als Ml-etje die nog moet halen van de week en Elies ze nog moet halen...
Dat wordt wel wat krap misschien! Waar zit die Nettorama dan Ml-etje? En zijn ze ook 's avonds open?
Die geeft een foutmelding en de homepage leidde me naar Google.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.nettorama.nl/SubIndex.php?page=Vestigingen.php
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat IS het in godsnaam?
Van wie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Greys, waarschijnlijk krijg je dadelijk PM van iemand.
[/bemoeimodus]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Greys, waarschijnlijk krijg je dadelijk PM van iemand.
[/bemoeimodus]
alsof ze in nigeria alleen raamhoerfilms uitzenden ?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, okay. Toen ik nog in Nijmegen woonde kende ik veel mensen uit Benin city. Heb zelfs ooit in een in Nederland opgenomen en in Nigeria uitgebrachte film gespeeldUnder Pressure heette die. Ik speelde raamhoer, samen met mijn vriendin
![]()
Tijdens de opnames stond ik in mijn negligeetje te wachten op de volgende take. Komt er een gozer naast me staan. Zegt ie: hi, i'm Lucky. Ik zo:![]()
No, you're NOT
Haha nettorama.nl en dan vestigingenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die geeft een foutmelding en de homepage leidde me naar Google.![]()
Thank gawd for Google maps.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
morgen, je bent m'n eerste op het to-do lijstje![]()
Bejaarde mannen homo sexquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
Wat IS het in godsnaam?
Doe ik het weer fout?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb gegoogled en weet nu nog niet wat het isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat IS het in godsnaam?
Zoveel er in een boodschappenkrat passen? En als dat er niet veel zijn nog een tas erbijquote:
Zwaait ook alleen even terug in dat geval.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom alleen ff dag zwaaien, was om 20.30 thuis, vriendin zat zich thuis te vervelen en stond tegelijk met mij op den stoep.
Nu slapen
Nog niks gehad?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wie?
Waarover?
[/nieuwsgierigmodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |