Ik heb hier geen Nettorama (nooit van gehoord ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=736
Kunnen we hier nog iets mee?
wist jij niet dat het een covert op is, jullie gaan met nachtkijkers en h&k mp7's naar binnen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Weten ze van DHT trouwens wel dat we zaterdag komen?
Zekers, daar is over gemaild door.... (Greys? Elies? Iemand anders? )quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben wel een nettorama hier zittenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=736
Kunnen we hier nog iets mee?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Admiraal anaal is wel mod, maar cat nies
EN WANNEER GA JIJ MIJ BLIJ MAKEN?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:29 schreef nokwanda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Nettorama (nooit van gehoord ook) maar aangezien ik die Zooplus code nog steeds heb van 50 euro en ik er die buffelhuid kluiven niet kon vinden doe ik dan het volgende...
Dan haal ik van de week voor 50 euro Gourmet voor DTH en dan bewaar ik die code wel voor als ik zelf een keer iets nodig heb voor de beestjes. En ik heb ook tien handdoeken en 3 fleecedekens (babyblauw) gekocht voor zaterdag. Heb er zin in
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hier geen Nettorama (nooit van gehoord ook) maar aangezien ik die Zooplus code nog steeds heb van 50 euro en ik er die buffelhuid kluiven niet kon vinden doe ik dan het volgende...
Dan haal ik van de week voor 50 euro Gourmet voor DTH en dan bewaar ik die code wel voor als ik zelf een keer iets nodig heb voor de beestjes. En ik heb ook tien handdoeken en 3 fleecedekens (babyblauw) gekocht voor zaterdag. Heb er zin in
Maar jij ging niet mee toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij hebben wel een nettorama hier zitten
quote:
Llquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maar als niemand een netto in de burt heeft drop ik ze wel ergens?
Zal ik ze ophalen, of wilde jij mij gewoon niet meer thuis en heb je daarom je bench kapot gemaaktquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
maar als niemand een netto in de burt heeft drop ik ze wel ergens?
quote:Hallo Miranda,
Jullie zijn van harte welkom op zaterdag 9 januari a.s.
Vriendelijke groet,
Sjaan Adriaanse.
Stichting Dierenthuis / Stichting FIV-FeLV
Bakelseweg 27
5735 SC Aarle Rixtel
T (06) 30644767 (van 11.00 - 16.00 uur)
www.dierenthuis.nl
www.fiv-felv.nl
hij modt volgens mij hier :quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
gek genoeg is dat een user, zelfs een mod
Jups! Ik haal ze donderdagmiddag gewoon hier in de supermarkt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Doe je weer de grote blikken? Die we vorige keer ook hadden?
Dan halen Zusje en ik daar ook een zending van
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik ze ophalen, of wilde jij mij gewoon niet meer thuis en heb je daarom je bench kapot gemaakt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Nettorama zijn ze 65 cent + 1 gratis = 200 blikjes voor 65 euro.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach maar. Met die vraag viel ik gisteravond in slaap hoor
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Deze week hmmmmm..... Er ligt er eentje op een kilometer of 15 van hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh nou dat scheelt wel veel zegquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
PM me even je rekeningnummer, dan maak ik wel geld overquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
zeg maar wanneer en wat ik moet halen (ik ben zelf niet zo solvabel dus als ik voor iemand anders moet meenemen ook?).
Morgen gaat er een tv kast weg dus kan wel wat missen hoor
Als ze 's avonds open zijn, kunnen we ze ook samen gaan halenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh nou dat scheelt wel veel zeg
Maar als Ml-etje die nog moet halen van de week en Elies ze nog moet halen...
Dat wordt wel wat krap misschien! Waar zit die Nettorama dan Ml-etje? En zijn ze ook 's avonds open?
Greysquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat scheelt wel veel zeg
Maar als Ml-etje die nog moet halen van de week en Elies ze nog moet halen...
Dat wordt wel wat krap misschien! Waar zit die Nettorama dan Ml-etje? En zijn ze ook 's avonds open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |