De enige die hier onzin post ben jij. De FDP in Duitsland bv is weer veel meer te vergelijken met D66 als met de VVD en de SPD is eerder de pvda van de jaren 70, onder Schroeder waren ze iets opgericht richting de PvdA maar hadden koudwatervrees. De PvdA is weer een stuk linkser dan New Labourquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit soort onzin weer...
VVD is gewoon vergelijkbaar met de rechterzijde van de Democraten en loopt door tot gematigde atheistische Republikeinen...
Mensen die zeggen 'de situaties in beide landen zijn verschillend' miskennen dat de situaties door de jaren heen ook sterk veranderen. Ooit propageerde de VVD een toptarief van 68%, nu zijn ze voor een vlaktaks.
Als Nederland een stuk rechtser wordt, en Nederland is helaas al een stuk rechtser dan een jaar of 30 terug, dan wordt de VVD echt niet links, ze blijven een rechtse buitenboordmotor. Als we een vlaktaks krijgen verzetten ze de bakens en gaan ze pleiten voor een polltax, hebben we een polltax dan gaan ze pleiten voor het niet langer belasten van luxegoederen enzovoorts. De bakens zullen telkens weer verschuiven, zo is het altijd geweest.
Onderbouw het eens van die SPD...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De enige die hier onzin post ben jij. De FDP in Duitsland bv is weer veel meer te vergelijken met D66 als met de VVD en de SPD is eerder de pvda van de jaren 70, onder Schroeder waren ze iets opgericht richting de PvdA maar hadden koudwatervrees. De PvdA is weer een stuk linkser dan New Labour
Lees kranten zou ik zeggen, je vond de Sueddeutsche toch zo goed?quote:
D66 vind een vlaktaks ook geen slecht idee.quote:En FDP is zeker wel wat rechtser dan D66. Ook zij zijn voor een vlaktaks volgens mij.
Ik heb langzamerhand geleerd dat dat een tautologie is! Of een pleonasme?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, een nazi partij met een homo aan het roer.
In de docu stelt Slavoj Zizek dat de film een versterking is van onze realiteit, we leven er al in, maar deze film over een dystopische toekomst drukt ons nog even op de feiten. Al deze ellende wordt veroorzaakt door kapitalisme en globalisatie.quote:Children of Men http://imdb.com/title/tt0206634/ DVD was released in Europe on January 15, 2007 and in the United States on March 27, 2007. This half-hour documentary by director Alfonso Cuarón entitled "The Possibility of Hope" is included in the extras. The documentary explores the intersection between the film's themes and reality with a critical analysis by eminent scholars: the Slovenian sociologist and philosopher Slavoj ´i¸ek , anti-globalization activist Naomi Klein, futurist James Lovelock, sociologist Saskia Sassen, human geographer Fabrizio Eva, cultural theorist Tzvetan Todorov, and philosopher and economist John N. Gray.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Klopkoek het volgende:
Om nog niet te spreken over het feit dat de FDP een voortzetting van de nazi partij is.
Jij spoort echt niet, he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:38 schreef Klopkoek het volgende:
Om nog niet te spreken over het feit dat de FDP een voortzetting van de nazi partij is.
Volkswagenrijders zijn ook nazi's. Mijn vriendin rijdt in een Polo en is dus ongetwijfeld een voorstander van genocide.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, een nazi partij met een homo aan het roer.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu wordt je er ook al depressief van
http://www.dumpert.nl/med(...)iet_naar_avatar.html
Zelfs het Vaticaan begint er over te mekkeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Nu wordt je er ook al depressief van
http://www.dumpert.nl/med(...)iet_naar_avatar.html
Zoals de Katholieke kerk de mensen vertelde dat ze zondaars waren en in de hel zouden smoren..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een duidelijker voorbeeld van weg-met-ons propaganda kan ik mijzelf nauwelijks voorstellen.
Ik noem het het links-progressief-academisch-media complex.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals de Katholieke kerk de mensen vertelde dat ze zondaars waren en in de hel zouden smoren..
Maar je kan wel een aflaat kopen!
Dit is wat de ecobeweging is geworden, een industrie die ons verteld dat we slecht zijn en dat het allemaal zo erg is en daarom moeten we ze geld geven en lid worden.
Inderdaad, in andere gebieden land afpakken en dood en verderf zaaien, hoe durven we!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
Een duidelijker voorbeeld van weg-met-ons propaganda kan ik mijzelf nauwelijks voorstellen.
Een kritische blik op onze Westerse cultuur kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:17 schreef DrWolffenstein het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Avatar verfilmt geen "kritiek" hoor. Het is een rolprent van het niveau "capitalism is the cancer, environmentalism is the answer".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |