Wat maak jij toch een fantastische OP's Frutsel. Dat moet een hoop werk zijn, mijn complimenten hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
voor de liefhebbers:
Hurricane Season 2010
Lol ! Valt mee hoor...quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maak jij toch een fantastische OP's Frutsel. Dat moet een hoop werk zijn, mijn complimenten hoor.
Kan zijn maar je jaaroverzicht was ook al zo mooi. Het kan niet anders of je steekt er veel werk in.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lol ! Valt mee hoor...Hier zitten idd wel wat veranderingen in tov 2009, maar veel is copy/paste. Nu wel de opmaak iets veranderd en nieuw plaatje erin en wat Nederlands erin en Engels eruit
![]()
Maar grappig is wel dat je dat zo zegt, dat was één van de redenen waarom Drugshond me destijds op DE zette en ik mod was voordat ik uberhaupt wist van dat forum of uberhaupt wist dat ik mod zou worden. Nix vragen: gewoon blauw
Alleen in Duitsland hebben ze nog een beetje. En die houden het vast lekker zelfquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Weten we al wanneer het strooizout op is?
Hoe moet dat dan tot februari?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland hebben ze nog een beetje. En die houden het vast lekker zelf
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen in Duitsland hebben ze nog een beetje. En die houden het vast lekker zelf
Vallend en huilend zul je bedoelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan gewoon glibberend en glijend de weg over, het is niet anders
En het is hier nodig ook. Neh neh neh neh neh.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
O, jij woont in Duitsland? Hebberd
Kusje erop?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vallend en huilend zul je bedoelen.
In Belgie vanaf maandag aldus HLN.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef tho_Omas het volgende:
Weten we al wanneer het strooizout op is?
Doet me aan mezelf denkenquote:
Even testen.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Even testen.
En van harte bedankt PhysicsRules. Zo zie je maar weer dat we in de SC allemaal aardige mensen blijken te zijn. Ik zal nu vlug iets ten nadele van Israel posten om je te compenseren
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder ... maar laat de PVV het niet horenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Vallend en huilend zul je bedoelen.
We hebben toch ontziltingsinstallaties. Potje zeewater op het vuur en strooien maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht steeds dat dat overdreven werd, maar het is dus weer de zoveelste infrastructurele fail.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In Belgie vanaf maandag aldus HLN.
Ik vraag me af... als het zout echt op is... en het blijft dan nog een week flink sneeuwen... dan pas krijg je hier leuke taferelen.
Het zou goed kunnen dat Geert mij een keer ziet vallen. Onze roots liggen in dezelfde stad.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder ... maar laat de PVV het niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |