ik neem aan dat een 5-sterren hotel wel iets comfortabeler is dan om te moeten slapen boven een rammelende 1600 pk binnenvaartsschipmotor...quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben iets jonger denk ik
Ik vind het reizen heerlijk. Maar wel in etappes, niet constant onderweg.
Voyeur voert konijnen aan zijn hond, maar is verder inderdaad een schat. Helaaas ook al niet bi, dus de liefde tussen de sitierenvechter en mij zal platonisch blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voyeur hoopt dat ik bi ben. Dan doet ie altijd een beetje zo.
Verder is het een schatje.
Canada schijn idd heel gaaf te zijn. Ben er ook nog niet geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neem aan dat een 5-sterren hotel wel iets comfortabeler is dan om te moeten slapen boven een rammelende 1600 pk binnenvaartsschipmotor...
of in een barak nier ver van Karlsruhe voor een jaar als dienstplichtige ; in dat opzicht zou ik best met je willen ruilen.
bovendien zijn er veel continenten waar ik niet geweest ben , misschien ga ik nog eens naar Canada , daar woont schoonfamilie van mij , als ik de pegeltjes ervoor kan vinden.
levende konijnen ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef voyeur het volgende:
Voyeur voert konijnen aan zijn hond, maar is verder inderdaad een schat. Helaaas ook al niet bi, dus de liefde tussen de sitierenvechter en mij zal platonisch blijven.
Ik heb in een grijs verleden nog wat aardige AI software geschreven voor oliemaatschappen om dat zinloos zoeken wat bij te sturen. Is nog een groot succes geworden: minder bruinhemden nodig en een stuk goedkoperquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloers moet je niet zijn. Gewoon zelf zorgen voor een leuke baan man!![]()
Olie graaf je niet he? (alleen in teerzanden)
Verder kan ik natuurlijk niet alle details prijsgeven, dat snap je.
Slaapt echt niet lekker als die s'nachts of overdag heftig rammelend een stuk of 5 sluizen invaart terwijl je moet pitten in je vrije wacht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:24 schreef El_Matador het volgende:
Canada schijn idd heel gaaf te zijn. Ben er ook nog niet geweest.
Maar ik heb ook veldwerk gedaan in 42 graden hoor (als dat iets troost biedt). Maar het is een gave baan, das zeker waar.
Trouwens niks slaapt zo lekker als een boot.
Nee, ze zijn dood, maar nog vol van lever. Mijn hond barft (zie google) omdat het een homo lupus is.quote:
Echte software, die op basis van duizenden metingen vrijwel feilloos wist aan te wijzen waar te boren. Rechten zijn verkocht, dus er valt niet veel meer over te vertellen zonder problemen, maar de experts weten wel waar het over gaat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef kitao het volgende:
AI -software , van de Terminator ?
krijgen we al artificial intelligence computers of blijft het een (spook)droom ?
barft is kotsen (?), en wat is het nu , een hond of een wolf ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef voyeur het volgende:
Nee, ze zijn dood, maar nog vol van lever. Mijn hond barft (zie google) omdat het een homo lupus is.
ik ben geen expert en als je liever die dingen voor je houdt , gedwongen of niet , dan begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal goed waarom je erover begint op een publiekelijk forum.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef voyeur het volgende:
Echte software, die op basis van duizenden metingen vrijwel feilloos wist aan te wijzen waar te boren. Rechten zijn verkocht, dus er valt niet veel meer over te vertellen zonder problemen, maar de experts weten wel waar het over gaat.
Een hond, maar zoals alle honden in hart, nieren en spjsvertering een wolf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef kitao het volgende:
[..]
barft is kotsen (?), en wat is het nu , een hond of een wolf ?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php?topic=275.0
Omdat het geen geheiim is dat oliemaatschappijen het zelfde algorithme gebruiken om hun aantal proefboringen te verminderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geen expert en als je liever die dingen voor je houdt , gedwongen of niet , dan begrijp ik eerlijk gezegd niet helemaal goed waarom je erover begint op een publiekelijk forum.
Ik ben benieuwd waar je precies op doelt, maar dat doen we wel per pb dan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Echte software, die op basis van duizenden metingen vrijwel feilloos wist aan te wijzen waar te boren. Rechten zijn verkocht, dus er valt niet veel meer over te vertellen zonder problemen, maar de experts weten wel waar het over gaat.
Shannons theory over entropy maar dan geimplenteerd in een verdomd goed werkend computerprogramma. Ik neem aan dat google je vriend hiier verder wel is. Ik ben niet vrij er over te spreken. AI is best leuk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je precies op doelt, maar dat doen we wel per pb dan.
ben je dan ook geoloog of trek je de data uit je duim ?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef voyeur het volgende:
Omdat het geen geheiim is dat oliemaatschappijen het zelfde algorithme gebruiken om hun aantal proefboringen te verminderen.
Troost het je als ik vertel dat de diagnose van ´restless legs´ met exact dezelfde software ook beter aanpepakt kon worden. Ik wil best meer vertellen over de software die ik geschreven heb, maar het is niet echt een SC topici lijkt me.
Je werkt samen in multidisciplinaire teams. Wij werken samen met veel fysici en software developers en zo komen we tot verbeterde software en inzichten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:52 schreef kitao het volgende:
[..]
ben je dan ook geoloog of trek je de data uit je duim ?
Noorsequote:trouwens ook een docu gezien over noorweegse olie en daar stonden ze met een brilletje de drie-d grondlagen te bekijken , in kleur.
Ah, dat gaat wel even wat dieper dan hoe ik het allemaal toepas. Een andere tak dan ook, denk ik zo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Shannons theory over entropy maar dan geimplenteerd in een verdomd goed werkend computerprogramma. Ik neem aan dat google je vriend hiier verder wel is. Ik ben niet vrij er over te spreken. AI is best leuk.
als je nog een oil/gas-(field)procesoperator nodig hebt dan stuur je maar een pm'tjequote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Je werkt samen in multidisciplinaire teams. Wij werken samen met veel fysici en software developers en zo komen we tot verbeterde software en inzichten.
[..]
Noorse
Ja, dat heb ik ook gedaan. Maar daar word je na 30 minuten helemaal gestoord van. Vaak bekijk je dat zonder 3D, dat effect is leuk voor TV en managers, maar het echte werk gebeurt gewoon zonder hoor.
Aha, zit jij er zo diep in?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:31 schreef kitao het volgende:
[..]
als je nog een oil/gas-(field)procesoperator nodig hebt dan stuur je maar een pm'tje
liefst in Nigeria..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |