Ik wil ook naar het buitenland zodat ik opmerkelijke figuren kan ontmoetenquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben jij Duits? Voor... is geen Nederlands
Het Spaanse dorp in de Pyreneeen waar ik vaak kwam en voetbal keek in de hotelbar, kwam elke dag een oud mannetje (ergens in de 80). Die kwam daar elke dag zijn krantje lezen, biertje drinken en voetbal kijken.
Op een gegeven moment zei ie: Ik moet nu weg, want mijn vader komt zo langs. Wij: is ie dement ofzo? Bleek zijn vader 104 te zijn en nog elke dag door het dorp te lopen om zijn krantje te halen...![]()
Spanje is het perfecte land om oud te worden. Daar word je niet weggestopt, en moet je alles zelf doen. Dat houdt je jong.
Het mooiste van reizen bijna!quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook naar het buitenland zodat ik opmerkelijke figuren kan ontmoeten
Helemaal mee eens. Maar ik ben dan ook een praatgraag. Waar ik ook kom, ik maak altijd een praatje met jan en alleman. Bij voorkeur met de lokale bevolking.quote:
Wat moet je daar dan?quote:Over 2 weken zit ik in Soedan.
Ja ik ook. En meestal pakt dat goed uit. Niks beter dan zonder plan op stap gaan en uiteindelijk door 5 Spanen meegenomen worden naar een openluchtdiscotheek die alleen lokalen kennen. Of in Colombia met 2 wildvreemden die ik een restaurant ontmoette thuis een blowtje roken en daarna stappen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar ik ben dan ook een praatgraag. Waar ik ook kom, ik maak altijd een praatje met jan en alleman. Bij voorkeur met de lokale bevolking.
Werk. Ik ga ze vertellen waar ze het zwarte goud kunnen vinden.quote:Wat moet je daar dan?Wel een mooie ervaring.
Wat doe je nu dan voor werk?quote:Had toch maar bij dat reismagazine moeten blijven hangen
ik was al bang voor die associatie en meende dat ook te herkennen , aan de andere kant lijkt het een beetje op een rechterspruik dus ik was niet zeker.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef voyeur het volgende:
Ik bereid me voor op het Wilders jaar en dacht slim te zijn door alvast zijn kapsel te nemen. Veiligheid voor alles immers.
Over 2 weken precies.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was al bang voor die associatie en meende dat ook te herkennen , aan de andere kant lijkt het een beetje op een rechterspruik dus ik was niet zeker.
Hopelijk maakt de rechter korte metten met hem en zien we die gast niet meer terug.
Dat proces is toch deze maand en wanneer precies ?
Het is gewoon Mozart hoor. Ik houd van een beetje spot, dus het leek me wel een aardige associatie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:05 schreef kitao het volgende:
[..]
ik was al bang voor die associatie en meende dat ook te herkennen , aan de andere kant lijkt het een beetje op een rechterspruik dus ik was niet zeker.
Hopelijk maakt de rechter korte metten met hem en zien we die gast niet meer terug.
Dat proces is toch deze maand en wanneer precies ?
Haha, mooi is dat. Was begin vorig jaar op vakantie in Egypte (in Dahab). Dook in mn eentje de kroeg in en binnen de korst mogelijk keren zat ik te lullen met een Spanjaard, Italiaan en een Griek. Hele avond gelachen met die figuren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja ik ook. En meestal pakt dat goed uit. Niks beter dan zonder plan op stap gaan en uiteindelijk door 5 Spanen meegenomen worden naar een openluchtdiscotheek die alleen lokalen kennen. Of in Colombia met 2 wildvreemden die ik een restaurant ontmoette thuis een blowtje roken en daarna stappen.![]()
Want dat weten ze zelf niet?quote:Werk. Ik ga ze vertellen waar ze het zwarte goud kunnen vinden.![]()
Schrijf voor een regionaal dagblad.quote:Wat doe je nu dan voor werk?
geen commentaar , laten we er maar geen GW SC van maken.....quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Over 2 weken precies.
Dat hoop jij serieus?
Ja, cool is dat. Hostels vind ik heerlijk. In Colombia 2 weken in een 5-sterrenhotel geslapen en toen 3 dagen lekker brak in een hostel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Was begin vorig jaar op vakantie in Egypte (in Dahab). Dook in mn eentje de kroeg in en binnen de korst mogelijk keren zat ik te lullen met een Spanjaard, Italiaan en een Griek. Hele avond gelachen met die figuren.
Ik schijn het beter te weten.quote:Want dat weten ze zelf niet?
Vriendin van me gaat daarvoor een week naar Gambia!quote:Schrijf voor een regionaal dagblad.
El Matador is een laag bij de gronds type.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, mooi is dat. Was begin vorig jaar op vakantie in Egypte (in Dahab). Dook in mn eentje de kroeg in en binnen de korst mogelijk keren zat ik te lullen met een Spanjaard, Italiaan en een Griek. Hele avond gelachen met die figuren.
[..]
Want dat weten ze zelf niet?
[..]
Schrijf voor een regionaal dagblad.
Geen idee. Ik ken Simon Sanders niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:10 schreef kitao het volgende:
[..]
geen commentaar , laten we er maar geen GW SC van maken.....
wie was Simon Sanders eigenlijk , een schrijver ?
( ps bedankt voor de update )
Hostels zijn tof inderdaad. Dan wordt je gedwongen om anderen te ontmoeten.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, cool is dat. Hostels vind ik heerlijk. In Colombia 2 weken in een 5-sterrenhotel geslapen en toen 3 dagen lekker brak in een hostel.![]()
Wat voor werk doe je dan?quote:Ik schijn het beter te weten.![]()
Dan heeft ze het beter voor elkaar dan ik.quote:Vriendin van me gaat daarvoor een week naar Gambia!
Hehe.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
El Matador is een laag bij de gronds type.
Ja, en die hebben wel vaak gave verhalen! Wel een beetje een sfeertje, maar met wat drank op is dat zo weg.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hostels zijn tof inderdaad. Dan wordt je gedwongen om anderen te ontmoeten.![]()
Ik zoek olie.quote:Wat voor werk doe je dan?
Ja, niemand anders wilde.quote:Dan heeft ze het beter voor elkaar dan ik.
Ah drank, het ultieme bindmiddel. Kon in China zelfs communiceren met Chinezen na een flinke slok opquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en die hebben wel vaak gave verhalen! Wel een beetje een sfeertje, maar met wat drank op is dat zo weg.
Oeh, een duister figuurquote:Ik zoek olie.![]()
Toevallig staat mijn stad op het punt die band te verbrekenquote:Ja, niemand anders wilde.![]()
Heeft de stad van jouw regionale dagblad geen stedenband waar je iets mee kan?
Ja, mooi is dat! En die Chinezen zijn lekker snel dronken...quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah drank, het ultieme bindmiddel. Kon in China zelfs communiceren met Chinezen na een flinke slok op![]()
Waai?quote:Oeh, een duister figuur![]()
St. Petersburg schijnt errug gaaf te zijn.quote:Toevallig staat mijn stad op het punt die band te verbrekenIn plaats daarvan gaan ze de banden aanhalen met de Hanzesteden. En dat biedt wel perspectief.
En erg vriendelijkquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat! En die Chinezen zijn lekker snel dronken...
Dus je werkt voor Shell?quote:Waai?![]()
Hoe denk jij al die reizen te kunnen maken? Daar is energie voor nodig! En ik vind het ook wel lekker om de verwarming aan te kunnen zetten nu.![]()
Hoorde al zoiets van Dick Advocaatquote:St. Petersburg schijnt errug gaaf te zijn.
Nope. Er is meer dan dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:35 schreef KoosVogels het volgende:
Dus je werkt voor Shell?
Lekkere wijven ook!quote:Hoorde al zoiets van Dick Advocaat
Volgens mij mag ik blijven gokken...quote:
No shit, en geil ookquote:Lekkere wijven ook!![]()
Doe je best.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik blijven gokken...
Heb seks gehad in een Oekraiense taxi. Jeuzus, wat een geile vrouwen daar.quote:No shit, en geil ook
ik heb voor mijn oude dag nog best een goed geheugen dus ik wist wat je professie was. Gelukkig snapte je het grapje zelf ook al. Als ik nu zeg dat je een bruinwerker bent, ga ik zeker te verquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe.
Ik heb een neus voor nieuwe velden.![]()
Dieper kijken!
Bij mij ga je niet snel te ver.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
ik heb voor mijn oude dag nog best een goed geheugen dus ik wist wat je professie was. Gelukkig snapte je het grapje zelf ook al. Als ik nu zeg dat je een bruinwerker bent, ga ik zeker te ver
Vooral Roebelhoeren (of Hryvnaslettenquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Heb seks gehad in een Oekraiense taxi. Jeuzus, wat een geile vrouwen daar.![]()
Haha nee hoor. Zelfs geen drankje voor d'r betaald. Ze sleurde me gelijk mee de dansvloer op.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral Roebelhoeren (of Hryvnasletten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |