abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76474696
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Joysa het volgende:
Yesssss! Ik heb 15 opi lakjes voor 27,50! Zit nu nog in de bus, straks eens even goed bekijken!
Waar
I had a signature once. It was awful.
pi_76474737
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Voor de geīnteresseerden even een samenvatting van mijn gezondheidsdagje Huisarts/Ziekenhuis/Röntgen/Medicatie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds naakte nagels maar ik weet niet welke lak ik moet smeren!
Sterktee.
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:42:52 #207
101884 PeRi
Allons-y!
pi_76474923
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Joysa het volgende:
Yesssss! Ik heb 15 opi lakjes voor 27,50! Zit nu nog in de bus, straks eens even goed bekijken!
Waar! Hoe! Wat!!

Daph
Whatever I want.
pi_76475017
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef Mirjam het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
pi_76475051
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:45 schreef Daph_ het volgende:

[..]
SPOILER
klote hoor. sterkte ermee
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 januari 2010 @ 11:46:05 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76475062
Daph_

Zo, ik ben al heel huishoudelijk geweest En ik heb net mijn nagels op volleybalverantwoorde lengte gevijld en mijn in het vlees gescheurde duimnagel geMcGyverd... Nu de camera eens zoeken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:47:36 #211
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76475138
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ah nice, aan de AD. Eerste weken zijn kut Daph, maar daarna voel je je beter.
Dat dus idd sterkte

En ik ga sterk zijn pas weer lakkies bestellen als de Up & Away collectie uit is
pi_76475517
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:57 schreef Ikbenkoel het volgende:
Hallo allemaal! Na al enige weken te hebben gelurkt ben ik van plan om zelf ook eens te gaan lakken. Nu wil ik zo even naar de Action. Geldtechnisch gezien is dat het verstandigst, want ik zit al een aantal maanden zonder baan.

Wat moet ik sowieso hebben om van die prachtige nagels als die van jullie te krijgen? Ik las al iets over pure aceton, maar waar kan ik dat kopen? En wat doen jullie aan droge nagelriemen? Ik gebruik nu een cuticle creme van de HEMA, maar misschien zijn er nog andere opties?

Alvast bedankt!
Mijn budget tips:

Glazen vijl heb je nodig imho dus die zijn ietsje duurder maar als je bij de haarspullen e.d. kijkt bij de drogist hangen daar vaak ook wel goedkopere tussen van iets mindere kwaliteit. Wil je het gelijk goed doen verkopen ze bij de DA (de mijne iig) glazen vijlen van ongeveer 10 euro en die zijn echt supergeweldig!

Basecoat: Ik doe altijd eerst een treatment en dan een ridgefiller maar zonder quick dry topcoat zou ik het bij een basislaagje laten. Qua treatment bevallen bij de SOS verharders van de Essence erg goed en de ridgefiller schijnt ook aardig goed te zijn.

Topcoat: Catrice High Shine Quick Dry topcoat. Niet supersnel maar wel iets sneller dan een normale topcoat, fijne glans en formule. Voor ik aan de Diamont e.d. ging gebruikte ik die altijd. En kruidvat heeft een 2+1 gratis aanbieding op de Catrice deze week. Erg fijne lakjes hebben ze ook en dat voor onder de 2 euro.

Qua nagellakremover zweer ik bij de Kruidvat aceton houdende remover en bij de Kruidvat verkopen ze ook pure aceton maar als je toch bij de Action bent zou je ook de remover mee kunnen nemen die ze daar bij de nagellak hebben liggen.

Qua verzorging helpt zeker in de winter nog steeds niets zo goed als ouderwetse uiercreme en vaseline. Tuurlijk, Lemony Flutter is geweldig en het ruikt zo lekker maar die dingen voldoen prima.
De SOS handcreme in een lichtroze tube van de Kruidvat en de groene, knalroze en blauwe tubes vind ik ook erg prettig maar deze zijn ook regelmatig per zoveel in de aanbieding dus dat zou ik gewoon even in de gaten houden.

Het hoeft allemaal niet zo duur te zijn.

Leuk! En welkom!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_76475670
quote:
Voor de geīnteresseerden even een samenvatting van mijn gezondheidsdagje Huisarts/Ziekenhuis/Röntgen/Medicatie:
SPOILER
SPOILER
Sterkte
pi_76475717
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:46 schreef Sjeen het volgende:
Daph_

Zo, ik ben al heel huishoudelijk geweest En ik heb net mijn nagels op volleybalverantwoorde lengte gevijld en mijn in het vlees gescheurde duimnagel geMcGyverd... Nu de camera eens zoeken
Oja dat klonk echt pijnlijk.
Volleybal en lange nagels gaat niet echt lekker nee.
pi_76475912
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]
SPOILER
Sterkte
SPOILER
Thanks Komt wel weer goed, is nu alleen even ruk.
pi_76476050
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:42 schreef PeRi het volgende:

[..]

Waar! Hoe! Wat!!

Via marktplaats =)

Het zijn de volgende :

OPI have a tempura tan-trum
OPI dulce de leche
OPI malaysian mist
OPI mimosas for mr & mrs
OPI matched luggage
OPI privace please
OPI Let them eat rice cake
OPI up the amazon without a peddle
OPI Chile o caliente?
OPI Ecuadorable coral
OPI Vanille-zuela
OPI Honeymoon sweet
OPI Second Honeymoon
OPI Infatuation
OPI Miso happy with this color

De meeste zijn lekkere basic simpele kleurtjes, maar die had ik niet, dus dat komt mooi uit
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_76476089
En sterkte daph!!
pi_76476181
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:05 schreef Joysa het volgende:

[..]

Via marktplaats =)

Het zijn de volgende :

OPI have a tempura tan-trum
OPI dulce de leche
OPI malaysian mist
OPI mimosas for mr & mrs
OPI matched luggage
OPI privace please
OPI Let them eat rice cake
OPI up the amazon without a peddle
OPI Chile o caliente?
OPI Ecuadorable coral
OPI Vanille-zuela
OPI Honeymoon sweet
OPI Second Honeymoon
OPI Infatuation
OPI Miso happy with this color

De meeste zijn lekkere basic simpele kleurtjes, maar die had ik niet, dus dat komt mooi uit
Foto!
All good things are wild and free.
pi_76476288
quote:
SPOILER
een druk dagje dus, nu lekker tot rust komen met lakken. Sterkte
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 januari 2010 @ 12:16:43 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76476569

OPI Thinner en Out The Door topcoat

China Glaze
Preppy Pink, Limbo Bimbo, Recycle, Awaken

OPI
Ink Suede, You don't Know Jacques Suede, DS Reflection

OPI
Crimson Carol, Midnight in Moscow, Holiday Glow, Brand New Skates

Swatches komen misschien later vandaag nog, moet eerst dochter uit school halen

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeen op 06-01-2010 12:57:33 ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76476709
Mooi! Alleen 2 keer dezelfde foto
pi_76476864
Mooie lakjes Sjeen!

Daph; Sterkte! Zoals SQ al zei: in de eerste weken dat je AD gebruikt is het kut, maar daarna gaat het beter.
pi_76477014
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:08 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Foto!
Op volgorde van lijstje ..

pi_76477024
Bedankt allemaal

Mooie lakjes Sjeen!

Mijn zusje heeft net nijdig gegromd dat ik geen nagels meer mocht lakken en de deur dicht gesmeten. Leuk, zo'n zusje dat meeleeft Toen ik thuis kwam van de huisarts en naar het ziekenhuis moest voor foto's gromde ze alleen maar "waarom ben je nou weer thuis?!" en "Daar gaat mijn rustige dagje studeren!".. Toen ik thuis kwam om 11.15 zat ze tv te kijken

Ben Zoya Barbie aan het lakken
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:30:40 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_76477177
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt allemaal

Mooie lakjes Sjeen!

Mijn zusje heeft net nijdig gegromd dat ik geen nagels meer mocht lakken en de deur dicht gesmeten. Leuk, zo'n zusje dat meeleeft Toen ik thuis kwam van de huisarts en naar het ziekenhuis moest voor foto's gromde ze alleen maar "waarom ben je nou weer thuis?!" en "Daar gaat mijn rustige dagje studeren!".. Toen ik thuis kwam om 11.15 zat ze tv te kijken

waarom mag je in godsnaam geen nagels meer lakken?
en de subvraag, hoe oud is je zusje?
disclaimer
pi_76477186
Ik kan je foto's niet zien Joysa..
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:30:51 #227
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76477188
@ Romika: de ngelwielen komen uit hongkong... Zou je even aan Debsterrr moeten vragen waar ze die besteld heeft, want zij heeft ze voor mij besteld..

@ Daph: Kut joh!! Over die AD, binnen twee weken verschil zien is wel wat optimistisch... meestal ben je dan nog niet echt goed ingesteld er op en werkt het nog niet optimaal, aangezien je een spiegel ervan op moet bouwen. (tenminste, bij de AD die ik ken..) Sterkte!!

@ Sjeen: Mooie bestelling!!

@ Yoysa: wauw!! Mooie vangst!

Ik ga eens even in de tuin staan en zien of ik nu een betere foto kan maken van de Nfu Oh...
Don't come closer, I might hurt you
pi_76477288
Mijn Nubar duochromes zijn er and I love them! Alleen jammer dat ik hiervoor smittens with mittens ophad, waardoor ik wat rode gek-ogende randjes aan mijn nagels heb....
pi_76477329
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt allemaal

Mooie lakjes Sjeen!

Jeumig wat doen ze bij jou thuis moeilijk! Je staat verdorie in de badkamer bij het open raam te lakken!
HOE kunnen ze daar nou nog last van hebben?
Een van de weinige dingen waar je nog wel lol aan hebt nu dat je lijf niet meewerkt. Dat ze het even lekker uitzoeken of zo.
pi_76477352
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Op volgorde van lijstje ..

*moet de tafel nog even schoonmaken*
pi_76477388
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waarom mag je in godsnaam geen nagels meer lakken?
en de subvraag, hoe oud is je zusje?
Omdat het stinkt. Ik doe het in de badkamer voor het wijd openstaande raam(=ijskoud!!) op verzoek, en nķg klagen mijn ouders en zusje erover dat het stinkt. Ik ga er toch echt niet mee stoppen hoor..

Mijn zusje is 19
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:37:10 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_76477431
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Omdat het stinkt. Ik doe het in de badkamer voor het wijd openstaande raam(=ijskoud!!) op verzoek, en nķg klagen mijn ouders en zusje erover dat het stinkt. Ik ga er toch echt niet mee stoppen hoor..

Mijn zusje is 19
Wat een zeikerds!
Ga op kamers!
disclaimer
pi_76477463
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oh! Had ik dat maar gezien. Heb je ze gewoon bij iemand thuis gehaald of?
pi_76477488
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jeumig wat doen ze bij jou thuis moeilijk! Je staat verdorie in de badkamer bij het open raam te lakken!
HOE kunnen ze daar nou nog last van hebben?
Een van de weinige dingen waar je nog wel lol aan hebt nu dat je lijf niet meewerkt. Dat ze het even lekker uitzoeken of zo.
Dat idee heb ik dus ook Mijn linkerhand voelt als een ijsklomp op dit moment.

Oh en dat van mijn lijf vinden ze onzin: "Ik ben ook wel eens moe, dan ga ik ook gewoon naar mijn werk" (over de Pfeiffer) en "Ik heb ook wel eens last van mijn rug, dan neem je toch een paracetamolletje?" (over de rugpijn) zijn geloof ik lijfspreuken hier. Iedere dag weer "Waarom ben je NU weer zo vroeg thuis?"

[/klaag]

Tijd voor een eigen stekkie
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:38:47 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_76477495
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:35 schreef Joysa het volgende:

[..]
leuk, zeker voor dat geld, maar lijkt me wel veel van hetzelfde?
disclaimer
pi_76477518
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:37 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh! Had ik dat maar gezien. Heb je ze gewoon bij iemand thuis gehaald of?
In Amsterdam op Amstelstation afgesproken, dat was het makkelijkst voor ons allebei
pi_76477559
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

leuk, zeker voor dat geld, maar lijkt me wel veel van hetzelfde?
Hm.. beetje wel, maar dat geeft niet, want ze zijn allemaal leuk, en ik had alleen maar van die felle kleurtjes enzo, dus dan is dit wel handig ^^

*en nu ga ik lakken* tot later!
pi_76477579
Nu zie ik ze wel, leuk Joysa!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:41:26 #239
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76477606
Daar istie in daglicht!
SPOILER
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:41:49 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_76477618
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef Joysa het volgende:

[..]

Hm.. beetje wel, maar dat geeft niet, want ze zijn allemaal leuk, en ik had alleen maar van die felle kleurtjes enzo, dus dan is dit wel handig ^^

dat is waar, en voor bijna niks hele goeie lakken!

Lakse!
disclaimer
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:41:56 #241
101884 PeRi
Allons-y!
pi_76477621
Lekkere buit Joysa!! Wat veel voor ¤ 25,- !

Ik heb ook wel eens (3x ) wat OPI op marktplaats gekocht, maar die zijn niet voor minder dan ¤ 8,- per stuk inc verzenden geweest .
Whatever I want.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:42:04 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76477628
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:40 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik las: en nu ga ik kakken, tot later!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:42:31 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_76477642
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef Lindytje het volgende:
Daar istie in daglicht!
[ afbeelding ]
SPOILER
OMG check dat!
Wat een bizar verschil met de indoorfoto Prachtig!
disclaimer
pi_76477646
@ Lindy; pretty
pi_76477691
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:41 schreef PeRi het volgende:
Lekkere buit Joysa!! Wat veel voor ¤ 25,- !

Ik heb ook wel eens (3x ) wat OPI op marktplaats gekocht, maar die zijn niet voor minder dan ¤ 8,- per stuk inc verzenden geweest .
Wat veel! Ik had een tijdje terug 5 zoya's voor 20 euro inclusief. Best leuk
pi_76477694
quote:
Daar istie in daglicht!
[ afbeelding ]
SPOILER
Mooi!
pi_76477768
Misschien heeft iemand hier wat aan:
http://link.marktplaats.nl/309896909

*mijn bankrekening wil niet meer*
Nu ga ik echt lakken
pi_76477864
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:38 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook Mijn linkerhand voelt als een ijsklomp op dit moment.

Oh en dat van mijn lijf vinden ze onzin: "Ik ben ook wel eens moe, dan ga ik ook gewoon naar mijn werk" (over de Pfeiffer) en "Ik heb ook wel eens last van mijn rug, dan neem je toch een paracetamolletje?" (over de rugpijn) zijn geloof ik lijfspreuken hier. Iedere dag weer "Waarom ben je NU weer zo vroeg thuis?"

[/klaag]

Tijd voor een eigen stekkie
Oh zooo herkenbaar.
In mijn geval bleek later dat ik tien jaar met onbehandelde reuma heb rondgelopen en dat mijn rug inmiddels deels vergroeid was en nķg krijg ik dergelijke reacties af en toe.
"Je kon gisteren toch ook mee naar de markt? Waarom kan je dan nu niet mee naar ... "
Mja, omdát ik gisteren mee ben geweest naar de markt en ook dat ging alleen met de nodige pillen.
Gehandicaptenparkeerkaart? Ach die heb jij niet nodig, dat is voor mensen die echt gehandicapt zijn en niet voor mensen als jij.
Aangepaste fiets? Je fiets doet het toch nog goed?
Hulp in de huishouding? Je moet gewoon wat vaker opruimen en schoonmaken.

@Lindy: Wat gaaaaaaf!
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:48:40 #249
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_76477884
quote:
Daar istie in daglicht!
[ afbeelding ]
SPOILER
Geweldige kleur!!
*** The Truth Is Out There ***
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:48:52 #250
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76477896
Daph, sterkte!!
En ik heb pfeifer gehad, dat is inderdaad meer dan een beetje moe zijn.
Je kan eens een glas aflikken en dan in schenken voor ze, weten ze ook hoe het is.

Even een vraagje, als je zelf acrylnagels wil zetten bij je eigen, wat is dan een leuk oefen/starterspakket?

Is dit bijvoorbeeld iets?

http://www.nagelproducten(...)php/products_id/1748
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_76477972
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef snakelady het volgende:
Daph, sterkte!!
Je kan eens een glas aflikken en dan in schenken voor ze, weten ze ook hoe het is.

Even een vraagje, als je zelf acrylnagels wil zetten bij je eigen, wat is dan een leuk oefen/starterspakket?

Acryl is een stuk lastiger dan gel! Persoonlijk zou ik voor een gelsetje gaan.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:51:16 #252
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_76477992
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef snakelady het volgende:
Daph, sterkte!!

Is gel misschien niet makkelijker? (spreek uit ervaring)
*** The Truth Is Out There ***
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:51:42 #253
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_76478006
Dank dank voor alle complimentjes!
pi_76478019
Die duochromes zijn wel moeilijk vast te leggen! Dit is Nubar Sungold.... Ik krijg alleen de zachte koperkleur niet vastgelegd, wel de fellere kleuren....

pi_76478034
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh zooo herkenbaar.
In mijn geval bleek later dat ik tien jaar met onbehandelde reuma heb rondgelopen en dat mijn rug inmiddels deels vergroeid was en nķg krijg ik dergelijke reacties af en toe.
"Je kon gisteren toch ook mee naar de markt? Waarom kan je dan nu niet mee naar ... "
Mja, omdát ik gisteren mee ben geweest naar de markt en ook dat ging alleen met de nodige pillen.
Gehandicaptenparkeerkaart? Ach die heb jij niet nodig, dat is voor mensen die echt gehandicapt zijn en niet voor mensen als jij.
Aangepaste fiets? Je fiets doet het toch nog goed?
Hulp in de huishouding? Je moet gewoon wat vaker opruimen en schoonmaken.

@Lindy: Wat gaaaaaaf!
Ontzettend frustrerend, zoveel onbegrip! Vreselijk! Mensen snappen gewoon niet dat je soms dingen niet kunt doen om iets anders te kunnen doen. Zucht. Krijg je nu nog steeds van die opmerkingen? Nee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')