quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef Chell het volgende:
Oh nee, innepin wat doe je! Ik wist helemaal niet dat 1: Steps ook online verkoopt en 2: die jurkjes in de uitverkoop zijn
Nu wil ik oooook! (die paarse met stippen, want die mocht ik niet van mezelf want te duur en niet zo vaak draagbaar)
Ik heb er dus wel al eentje uit die collectie. De zwart/roze![]()
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef Saffier het volgende:
Moet ik eerlijk zijn of tactisch zou mijn moeder antwoorden op zo'n vraag
Meestal denk ik niets als ik mensen zie die een maatje groter zijn dan ik, ik zie het over het algemeen niet eens. Als ik het wel zie denk ik meestal dat X geen moeite hoeft te doen om niet op ondergewicht uit hoef te komen. En daarachteraan denk ik dan ; Het is ook nooit goed
![]()
Slank??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ticootje, ik zou het als ik jou was idd ook niet doen hoor.
Met jouw rondingen enzo kan je dat echt nét niet hebben hoor.Tuttebol!
'Nog boller'...
Zonder de boel op mezelf te betrekken, maar ik vraag me altijd echt serieus af wat slanke meiden die dat zeggen dan denken als ze me zien...
[ afbeelding ]
Gewoon zomaar! Als je boodschappen gaat doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook zo`n jurkjeMaar weet nog steeds niet wanneer ik het dan aan moet trekken
Mijn nichtje was afgelopen weekend in de war. Ik had Oscar even in de doek en toen zei ze 'hey, je hebt een baby in je buik' dus wij 'nee, erop'.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Slank??![]()
Ik draag wijde truien niet voor niets
![]()
Er flubbert bij mn buik best een hoop flubber. Daar had ik een goede oplossing voor door er een kind voor te hangen, maar dan zie ik niets meer...
Nee bij zo'n jurkje lijkt het echt alsof ik zeker 4 maanden zwanger ben, wat niet erg is als ik dat ook echt ben natuurlijk, dan koop ik juist zo'n jurkje.
En nee ik vind jou geen nijlpaard, ik ben gewoon veel strenger voor mezelf dan voor anderen.
Eensch, maar dan moet je wel eerst een jurkje in je maat kunnen vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Groofsken het volgende:
En jurkjes kan iedereen aan. Vind ik echt
.
Ik zou het idd ook doen als ik zou vinden dat ik het kon hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Chell het volgende:
Ik hou van rokjes en jurkjesAlleen mijn werk is niet zo jurkjesgeschikt. Hoewel ik het steeds vaker wel gewoon doe
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Eensch, maar dan moet je wel eerst een jurkje in je maat kunnen vinden
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:02 schreef m@x het volgende:
Ik zou dit jurkje wel willen:
[ afbeelding ]
Maar om er in te passen zal ik mezelf eerst door de helft moeten zagen
Precies! Ik durf juist vaak geen jurk of rok aan omdat ik mezelf te dun vind. Die uitstekende sleutelbeenderen vind ik echt lelijk. En ik ben zo plat als wat, da's ook niet altijd een mooi gezicht, ik moet de modellen wel uitzoeken, kan echt niet alles aan. Voor veel jurken heb je juist rondingen nodig (waarmee ik niet verkeerds wil zeggen. )quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef Groofsken het volgende:
BE, het gaat je lukken. Een gewicht/ lichaam te krijgen waar jij je lekker bij voelt
. En jurkjes kan iedereen aan
. Vind ik echt
.
Ja, dat is natuurlijk vast ook wel een beetje zo. Maar vorige keer was ik ook vrij snel weer terug op gewicht en mijn spijkerbroeken heb ik toch nooit meer dichtgekregen, volgens mij puur door een uitgezet bekken. Anyways, ik gooi in ieder geval niks weg voorlopigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
Groof, nog niet weg doen hoor! Het kan echt weken duren voor de boel zich weer een beetje terugzet volgens mijn pufjuf.
We hebben het over jurkjes he, geen circustenten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ok ik kop 'm in:
Bij de tenten zaak
Ja, maar die rondingen heb ik dus ook niet he.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Precies! Ik durf juist vaak geen jurk of rok aan omdat ik mezelf te dun vind. Die uitstekende sleutelbeenderen vind ik echt lelijk. En ik ben zo plat als wat, da's ook niet altijd een mooi gezicht, ik moet de modellen wel uitzoeken, kan echt niet alles aan. Voor veel jurken heb je juist rondingen nodig (waarmee ik niet verkeerds wil zeggen. )
iddquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook zo`n jurkjeMaar weet nog steeds niet wanneer ik het dan aan moet trekken
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef m@x het volgende:
[..]
We hebben het over jurkjes he, geen circustenten.
Maar dat is dus echt mijn grootste bezwaar. Als je bij de grotere maten kijkt dan wordt het allemaal gelijk zo vormeloos, truttig en oubollig terwijl ik heus nog wel een beetje vorm heb die ik wil laten zien (rond is toch ook een vorm) en ik kan ook best nog wel hip zijn ofzo.
Okay, jij krijgt van mij kipfiletjes voor je verjaardagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar die rondingen heb ik dus ook niet he.
Ik bedoel, BMI van dik over de 30, maar tieten ho maar... Een bescheiden b'tje en dan heb je het wel gehad.
Dus dan zoek ik een jurkje uit in mijn maat maar dat is dan ingesneden op een decolleté voor minstens een F-je. Zie je het voor je.Ik heb een mooie navel hoor, maar toch maar niet.
![]()
Oh wat heerlijk dit, even lekker zeiken over jezelf![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Een juten zak is idd vaak nog eleganter.
Het zit dan ineens ook zo achterlijk geplooit op de meest rare plaatsen.![]()
Om nog maar te zwijgen van de prints.
en kipfiletquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dat geloof ik meteen. Ik weet het wel zeker eigenlijk, maar dat haal ik dus niet he, die maat.
Nou ja, nu stop ik echt.
Enough of it. Ik vind het supertoffe jurkjes en ik vind het nog toffer voor de meiden die ze hebben!![]()
Als het kon en de band nog leefde had ik het wel geweten. Niks gaver toch dan 3 chicks met stoere blaasinstrumenten en dan zo'n stippenjurkje!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
OMG KIJK KEIRA KNIGHTLEY OMG OMG wat ziet die er slecht uit OMG OMG EINZ111!!!
Jawel. Zelfs binnen. Ik werk nog een weekje thuis. Maar t blijft koud. Alles oke?quote:
Dan koop ik hem van je. Want dan pas ik hem uiteraard wel!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:28 schreef innepin het volgende:
Nee LB het is nog geen zomer. Want in de zomer ga ik dit jurkje verkopen omdat ik dan op wonderbaarlijke wijze tien kilo ben afgevallen en het jurkje dus veel te groot is
Nee, want dan heb je nog steeds geen tieten. In de zomer is die jurk van mij!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan koop ik hem van je. Want dan pas ik hem uiteraard wel!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je nog steeds geen tieten. In de zomer is die jurk van mij!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Chell het volgende:
Ah fijn dat je me even uit mijn droom geholpen hebt innepin, nu hoef ik dat jurkje niet meer te bestellenDie zwart/witte is er op de website niet meer in 44.
Ik heb overigens ook heul veel rondingen enzo, maar ik heb er ook gewoon een beetje schijt aan. Ik vind jurkjes leuk. Punt.
En dat ik dik ben zie je ook wel in een spijkerbroek
[ afbeelding ]
Dit jurkje heb ik ook. Vond ik doodeng eerst, zo druk enzo, maar het is echt mijn lievelingsjurkje nu
Memmen heb ik dan weer wel, maar die hoeven niet zo bloot, daar staat straie op.. geen gezicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Dan prop ik er wel sokken in ofzo!
Of ik laat het te veel aan vet uit mijn dijen transporteren!
BE! Geniaal plan met dank aan Innepin! We proppen eerst al die dikbuikige zwangeren in die hippe jurkjes die wij volgens de fabrikanten niet horen te dragen en na een maand of 2 rekken op die buiken passen we er wel in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:46 schreef innepin het volgende:
BE en m@x![]()
Chell, wat jammer dat ie is uitverkocht. Had ik zeker de laatste
Dat is ook een erg leuk jurkje! Ik heb er eentje van desigual gekocht toen ik zwanger was en alleen maar stomme positiekleding vond. Stond erg leuk met dikke buik er in, en hij rekte nog mee ook. Waardoor ie nu niet meer goed past, maar dat terzijde
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef m@x het volgende:
[..]
BE! Geniaal plan met dank aan Innepin! We proppen eerst al die dikbuikige zwangeren in die hippe jurkjes die wij volgens de fabrikanten niet horen te dragen en na een maand of 2 rekken op die buiken passen we er wel in.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
oei, ben ook dol op jurkjes!
heb alleen totaal andere jurkjes in de kast hangen !
Zit al op het internet te kijken of ik een voorbeeld kan vinden.quote:
Desigual?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Chell het volgende:
Ah fijn dat je me even uit mijn droom geholpen hebt innepin, nu hoef ik dat jurkje niet meer te bestellenDie zwart/witte is er op de website niet meer in 44.
Ik heb overigens ook heul veel rondingen enzo, maar ik heb er ook gewoon een beetje schijt aan. Ik vind jurkjes leuk. Punt.
En dat ik dik ben zie je ook wel in een spijkerbroek
[ afbeelding ]
Dit jurkje heb ik ook. Vond ik doodeng eerst, zo druk enzo, maar het is echt mijn lievelingsjurkje nu
er zijn hier 2 kleine meisjes die dat onmogelijk makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:56 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zit al op het internet te kijken of ik een voorbeeld kan vinden.
Heb veel kleding van Stella Nova, Thelin en bijvoorbeeld Kyra en Ko...
Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen...
Soms een panty, soms een legging en als je een extra onderbroek over je panty aantrekt dan blijft het kruis prima zitten. Charmant is anders, maar alles voor het comfortquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
En een panty dragen jullie die? Of dan een legging eronder? Kruis gaat zo raar zitten soms bij mij met pantys. Ik draag wel rokken.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:48 schreef m@x het volgende:
[..]
BE! Geniaal plan met dank aan Innepin! We proppen eerst al die dikbuikige zwangeren in die hippe jurkjes die wij volgens de fabrikanten niet horen te dragen en na een maand of 2 rekken op die buiken passen we er wel in.
Even zwanger wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef innepin het volgende:
[..]Wil je mijn zwangerschaps-desigual-jurkje overkopen?
Nouhou, misschien welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:17 schreef innepin het volgende:
[..]Wil je mijn zwangerschaps-desigual-jurkje overkopen?
ik had niet eens gezien dat er een s achter de http stondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:19 schreef innepin het volgende:
Sly, wat verdrietig![]()
![]()
Pinq, https linken doet ie niet. Da's beveiligd enzo.
Wat afschuwelijk, met 7 maanden verwacht je dat toch nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, ik hoor net dat van een goede bekende de zwangerschap niet goed is gegaan, met bijna 7 maandenHet valt me even rauwop mijn dak, wat vreselijk verdrietig. Ze warenzo blij dat het gelukt was.
En oh, wat wilik mijnmeisjenu even heel erg knuffelen.
Mijn hele kast ligt vol met te kleine kleding. Maar ik weiger om groter te halen. Gewoon geen chips meer in mn mond stoppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:21 schreef innepin het volgende:
Leuk pinq! Flinke bestelling ook
Ik heb dit jurkje besteld bij de H&M:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal van de jurkjes nu, heb ik besloten.
Heb 'm alleen wel een maatje te klein gekocht. Dus nou moet ik wel afvallen
Dat heb ik ook. Waar halen ze het vandaan denk ik dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon een hopeloze smaak. Vaak zie ik in de stad veel vrouwen lopen met kleding die ik ook graag zou willen. Hier zie ik ook vaak foto's waarvan ik denk ja dat is leuk. Maar dan ga ik shoppen en dan zie ik gewoon niets leuks. En dus eindig ik vaak gewoon in trui en spijkerbroek.
Ik maakte geen grapje he.quote:
klinkt bekend, maar heb ook ontdekt dat het slim is om iemand mee te nemen... dan slaag ik vaak erg goed !quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een rotbericht Miss_sly...
[..]
Dat heb ik ook. Waar halen ze het vandaan denk ik dan.Iets doe ik niet goed met shoppen.
haha ik heb dat ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik leer nog steeds elke dag wat ik wel of niet moet dragen
zo had ik vorige week zo'n leuk mutsje gekocht bij h&m, dat had ik dus beter niet kunnen doen
dat bloementopje daarentegen
nou, dat bloemending had ik voor de lol aangetrokken omdat ie maar 5 euro was en eerder 15 euro oid en ik vond m echt superleuk staan..normaal draag ik alleen basisdingen in 1 kleurquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:23 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha ik heb dat ookik bestel altijd een hele bubs van h&m en dan is het thuis vaak lachen geblazen
als er niks spannends bij zit gooi ik nog altijd een hoop "dit-gaat-nooit-wat-worden" dingen erbij, alleen maar voor de slappe lach sessies
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let niet op de angstgrijns![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als ik die foto zie zie ik alleen maar kilo's teveelmaar goed daar wordt aan gewerkt
![]()
Kleurdoos wat een tof truitje!! Staat je echt heel erg leuk
ik zie nu dat de foto heul niet zo duidelijk is
deze is het.
kan je net zo goed de onderkant uit een slaapzak knippenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:03 schreef Chell het volgende:
Ja stom is dat! Vanaf maat 44 ofzo moet je ineens hobbezakken aan (met beertjes). Nou zitten maat 44 en 46 vaak ook nog wel in gewone collecties, maar vanaf 48 wordt het hopeloos
![]()
Ik kreeg gister dit linkje van mijn lief (= gróót fan van stevige vrouwen)
http://models.com/v-magazine/v-size-2.html
Zo mooi! Verstoppen is helemaal niet nodig
Die ene past gewoon nog in een Guess-spijkerbroek dus zo dik kan ze niet zijn. Maar nee, ik vind er echt niks moois aan. Ik zie alleen maar kwabben en spekkies. Als ik vet wil zien kijk ik wel in de spiegelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:03 schreef Chell het volgende:
Ja stom is dat! Vanaf maat 44 ofzo moet je ineens hobbezakken aan (met beertjes). Nou zitten maat 44 en 46 vaak ook nog wel in gewone collecties, maar vanaf 48 wordt het hopeloos
![]()
Ik kreeg gister dit linkje van mijn lief (= gróót fan van stevige vrouwen)
http://models.com/v-magazine/v-size-2.html
Zo mooi! Verstoppen is helemaal niet nodig
Nee, maar er bestaat ook nog een middenweg. Een normaal lijf zoals dat van bijvoorbeeld Huup (quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:14 schreef Chell het volgende:
Maar die kwabben en spekkies zijn wél menselijk! Geef mij maar dit ipv al die skinny modellen hoor
Niet doen hoor. Iedereen heeft zo zijn eigen complexenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef huuphuup het volgende:
wat lief. Ik schaam me gelijk weer voor mn geneuzel
Mja ook weer zo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Niet doen hoor. Iedereen heeft zo zijn eigen complexen
Precies. Ik vind gewoon dat dit het thema van de volgende Serious Request actie moet worden. Op de barricades!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:25 schreef Lois het volgende:
Ik vind de gewone collecties in wat grotere maten ook vaak niet flatteus, korte strakke truitjes zijn echt niet schattig in maat 44
Een hobbezak ook niet maar er moet toch een middenweg zijn in die dingen?
Oh jawel hoor. Sorry dat het er mss wat dramatisch staat!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:27 schreef Saffier het volgende:
Moonah verdraag je (nog steeds) geen broeken meer sinds je bevalling?
Dat van die spijkerbroek wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Die ene past gewoon nog in een Guess-spijkerbroek dus zo dik kan ze niet zijn. Maar nee, ik vind er echt niks moois aan. Ik zie alleen maar kwabben en spekkies. Als ik vet wil zien kijk ik wel in de spiegel
Ook in maat 46 nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:25 schreef Lois het volgende:
Ik vind de gewone collecties in wat grotere maten ook vaak niet flatteus, korte strakke truitjes zijn echt niet schattig in maat 44
Een hobbezak ook niet maar er moet toch een middenweg zijn in die dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |