Mja ik ben echt een muts met mn haarquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet. Ik wist alleen dat er een stukkie af moest, omdat Senna iets te gemakkelijk bij mijn lange haar konEn dus zei ik dat er een stuk af moest tot op mijn schouders ongeveer en dat als zij een goed idee had, ze dat maar moest doen. En dat werd dit en ik ben nog steeds helemaal blij
Wat zij zegt Memmel, hier sneeuwt het ook heel behoorlijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:28 schreef m@x het volgende:
Het sneeuwt hier nu heel hard Memmel en het ziet er naar uit dat het blijft liggen.
Cattie
Hoe is het met Tara Freecell?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef freecell het volgende:
Cattie, dat is echt vervelend nieuws. Sterkte![]()
Hier sneeuwde het vanmorgen weer, maar nu is het weer droog. (en kóud!)
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, ik heb goed nieuws! Ik ga je even pm'en.
Het is gestopt. Je kan blijven werkenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:42 schreef Memmel het volgende:
Echt???
Oh shit, dan ga ik echt naar huis!
Ziek, vanmorgen even bij de HA aangehopt en die zei dat hij sowieso een luchtweginfectie had (huhquote:
ja nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op maandag 4 januari 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Buuf, ik heb goed nieuws! Ik ga je even pm'en.
écht? hier ligt minstens 10 cm (againquote:
Ah, dat verklaart op zich al een hoop. Hopelijk voelt hij zich gauw weer wat beter.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ziek, vanmorgen even bij de HA aangehopt en die zei dat hij sowieso een luchtweginfectie had (huh) en nu heeft hij antibiotica.
Nuja, wat er ook onsteekt of doet , het zal nu wel overgaanIs een breed-spectrum antibiotica.
Mot je ook afvallen?quote:
ik vond die reep alleen zo deprimerend kleinquote:Op maandag 4 januari 2010 15:35 schreef Chan het volgende:
Hier sneeuwt het ook heel hard, dikke laag op de auto en ik moet zo weg![]()
* Chan zwaait nog even al kauwend naar buuv, de chocola is heerlijk![]()
Hier ook al zo'n 2010 voornemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Estrys op 04-01-2010 16:54:39 ]ti amo più di ieri ma meno di domani
Rijswijkquote:Op maandag 4 januari 2010 16:49 schreef Estrys het volgende:
Waar wonen jullie allemaal, hier geen sneeuw te zien vandaag op het miezerige laagje op de grond na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |