Zeer kleine vuiltjes op je oogbol. Meer niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zie vaak als ik in de lucht kijk of dergelijke 'springende (soort stervormige) in altijd dezelfde soort vorm elke keer omhoog naar beneden gaan, en elke keer richting een andere kant![]()
Nooit geweten wat het is eigelijk ?
Kan ook niets er van vinden.
ow ja dus dat heb alleen ik en gaat nooit meer weg en blijf ik achterlijk bewegende dingen in de lucht zien..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Zeer kleine vuiltjes op je oogbol. Meer niet.
Eeh nee... Jij bent niet de enige die dat heeft en als je er blijkbaar echt last van hebt, dan moet je naar de dokter, want misschien is het wel een andere afwijkingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
ow ja dus dat heb alleen ik en gaat nooit meer weg en blijf ik achterlijk bewegende dingen in de lucht zien..?
Nee dat wil ik niet horenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeh nee... Jij bent niet de enige die dat heeft en als je er blijkbaar echt last van hebt, dan moet je naar de dokter, want misschien is het wel een andere afwijking.
Maar je wilt blijkbaar horen dat je paranormale verschijnselen ziet? O.k. bij deze dan:
Je ziet paranormale verschijnselen en je bent dus heel speciaal.
Klinkt als floaters (Mouches Volantes) -quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
ow ja dus dat heb alleen ik en gaat nooit meer weg en blijf ik achterlijk bewegende dingen in de lucht zien..?
Maar waarom hebben ze geen lichaam dan, maar alleen een hoofd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Je zegt het zelf eigenlijk al heDe meeste hoofden zijn niet voorzien van de nodige accessoires zoals hoeden en petjes
Daarnaast schijnt de mode voor ballen ook vrij beperkt te zijn
Omdat ze onthoofd zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar waarom hebben ze geen lichaam dan, maar alleen een hoofd?
Ik ben dus op zoek naar de paranormale verklaring he, niet naar van die wetenschappelijke nonsens
.
Maar waarom dan, wat hebben ze misdaanquote:
Omdat ze iets verkeerds gedaan hebben in de ogen van een ander.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar waarom dan, wat hebben ze misdaan? En dan moeten er dus ook hoop geesten zijn zonder hoofd
Xavierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:45 schreef Flammie het volgende:
Ze zijn onthoofd en toen gingen ze dood en nu vliegt het hoofd dus rond en kunnen mensen die Xavier heten deze hoofden zien vliegen.
En weet je ook waar de rest van hun lichaam gebleven is?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Omdat ze iets verkeerds gedaan hebben in de ogen van een ander.daarom
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben dus op zoek naar de paranormale verklaring he, niet naar van die wetenschappelijke nonsens
.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
Omdat een orb uit stof bestaat, en stof draagt natuurlijk geen kleding suffie!!
Dat loopt ergens anders rondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
XavierWie is dat?
[..]
En weet je ook waar de rest van hun lichaam gebleven is?
En waarom heeft een orb dan soms een gezichtjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:57 schreef jogy het volgende:
Omdat geesten in ieder geval de belichaming zijn van overleden mensen die het eventueel zelf nog niet door hebben of er niet mee eens zijn dat ze dood zijn en orbs iets anders zijn, misschien zielen die wel naar het licht zijn gegaan ( of wat er ook is na de dood en voorop gesteld in deze hypothese dat er iets esotherisch is om naar toe te gaan na overlijden, uiteraard) en weer terug zijn gekomen maar niet de behoefte hebben om een menselijk lichaam aan te nemen, dat ze het hebben los gelaten dus maar nog wel geven om hun dierbaren die achter zijn gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |