abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:17:32 #101
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79290265
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Sylvana het volgende:
Thnx voor de felicitaties
[..]

Nee, want ik trek bij mn vriend in Almelo in
Ah, kijk aan! Veel plezier e.d.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:18:58 #102
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_79290320
Iemand volgende week vrijdag (26 maart) nog in de schouwburg?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_79290426
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef nijnja het volgende:

[..]

Ah, kijk aan! Veel plezier e.d.
Thnx
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef nijnja het volgende:
Iemand volgende week vrijdag (26 maart) nog in de schouwburg?
Nee, ik ben er 6 april weer, bij Sara Kroos
pi_79290563
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 05:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vraag het omdat ik maandag in Deventer een tussenstop heb gemaakt en ik wilde met een vriendin ergens eten. Niet te duur enzo, en toen kwam het gesprek op Irish Pub, die hebben namelijk vrijwel altijd een goede en goedkope kleine kaart/ Maar zij wist het niet (zij komt uit Deventer). En ik was verbaasd dat er geen was
Dan moet je deze eens proberen. En hier moet je geen vis eten, ik heb iemand ongeveer anderhalve week moeten verzorgen wegens een ernstige voedselvergiftiging.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_79467315
Deventenaren! Ik werk en studeer in Deventer, woon in Apeldoorn.
Nu hoorde ik vandaag dat er donderdag voetbal is, en dat er een noodverordening is afgegeven en allemaal gedoe. Van collega's hoorde ik dat er vaker rellen zijn geweest met voetbal.

Is het verstandig om donderdagavond rond half 9 met de trein naar huis te gaan? Of kan ik beter met de auto gaan...
Iemand ervaring mee?
pi_79467878
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Blossom86 het volgende:
Nu hoorde ik vandaag dat er donderdag voetbal is, en dat er een noodverordening is afgegeven en allemaal gedoe. Van collega's hoorde ik dat er vaker rellen zijn geweest met voetbal.

Is het verstandig om donderdagavond rond half 9 met de trein naar huis te gaan? Of kan ik beter met de auto gaan...
Iemand ervaring mee?
Ik zou als ik jou was met de auto gaan. De vorige keer dat Ajax hier op bezoek kwam zijn er enorme rellen geweest. En mijn ramen waren ingegooid, dus hopelijk blijven ze deze keer wel heel.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:06:42 #107
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79468607
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Blossom86 het volgende:

Iemand ervaring mee?
Ik verwacht wat kleine opstootjes, maar niet zo grootschalig als de vorige keer.
Toen was er totaal geen surveillance aanwezig en nu is de stad op slot.

Als ik ergens geen zorgen om maak dan zijn het wel rellen.
pi_79480949
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef Blinker het volgende:

[..]

Ik verwacht wat kleine opstootjes, maar niet zo grootschalig als de vorige keer.
Toen was er totaal geen surveillance aanwezig en nu is de stad op slot.

Als ik ergens geen zorgen om maak dan zijn het wel rellen.
Nog 2 nachtjes
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_79482711
Oh okee, bedankt.

Hopelijk valt het mee dan, en blijven je ramen heel Sylvana.

Ik ga voor de zekerheid wel met de auto.
pi_79483082
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef Blossom86 het volgende:
Oh okee, bedankt.

Hopelijk valt het mee dan, en blijven je ramen heel Sylvana.

Ik ga voor de zekerheid wel met de auto.
Sylvana stelt zich aan en baseert haar "feiten" op 1 rel, die zoals blinker al zei, toentertijd mede vanwege ontbreken toezicht was ontstaan. De wedstrijd zelf begint om kwart voor 9 en het is een buscombi, dus die vuile Amsterdammers mogen niet eens met de trein komen. Je kan prima met de trein, het zijn de stentor en figuren als Sylvana en onze fijne burgermeester die het nogal allemaal opblazen (zie de IJsselderby van 2 weken terug, alles dik opblazen en wat niet meer, en uiteindelijk is alles netjes verlopen en was het alleen de ME zelf die moest laten zien dat ze aanwezig waren)
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:42:58 #111
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79484189
Tja, ze doen net of het elke week raak is, maar de laatste rellen stammen uit zomer 2007.
Dat is bijna 3 jaar geleden!!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 22:04:32 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79766370
Ik kom me hier ook maar eens melden

Heb in november 2008 al een koopcontract getekend, maar vandaag is het uitgebrande krot gesloopt wat plaats gaat maken voor mijn nieuwe basis. Al zal het dus nog wel een jaar duren voordat ik de Deventer gelederen kom versterken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_79772862
Heb om half 4 me eerste rijles dus mensen pas op :p
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:19:45 #114
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_79776994
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden

Heb in november 2008 al een koopcontract getekend, maar vandaag is het uitgebrande krot gesloopt wat plaats gaat maken voor mijn nieuwe basis. Al zal het dus nog wel een jaar duren voordat ik de Deventer gelederen kom versterken
Ah, dan weet ik waar je komt te wonen! Ik loop er elke dag langs richting het station. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het uitgebrande casco zouden hergebruiken/verwerken in de nieuwe appartementen (natuurlijk wel helemaal schoongemaakt enzo). Maar blijkbaar zat ik er toch wat naast, want vannochtend waren ze de laatste restjes van die uitebrande villa bij elkaar aan het harken.

Kan me trouwens ook niet echt voorstellen dat het erg ruime appartementen gaan worden. Vier stuks op de plek van die ene villa...
pi_79794351
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:19 schreef boofer het volgende:

[..]

Ah, dan weet ik waar je komt te wonen! Ik loop er elke dag langs richting het station. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het uitgebrande casco zouden hergebruiken/verwerken in de nieuwe appartementen (natuurlijk wel helemaal schoongemaakt enzo). Maar blijkbaar zat ik er toch wat naast, want vannochtend waren ze de laatste restjes van die uitebrande villa bij elkaar aan het harken.

Kan me trouwens ook niet echt voorstellen dat het erg ruime appartementen gaan worden. Vier stuks op de plek van die ene villa...
6 stuks volgens mij zelfs. Ik dacht idd dat ze het zouden hergebruiken, maar het is dus idd helemaal gesloopt en wordt helemaal opnieuw opgebouwd. Wel goed dat ze nu eindelijk begonnen zijn, want het was echt een lelijke plek.

Trouwens, wat een sensatie weer in de IJssel zeg, er was "iets van metaal" gedetecteerd. Maar het was dus geen bom uit de 2e Wereldoorlog, maar een heipaal
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:42:54 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_79798452
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

6 stuks volgens mij zelfs.
Klopt ja, 6. Verdeeld over 3 woonlagen, waarbij steeds 2 app. van anderhalve verdieping op elkaar komen te staan. Klein valt wel mee, aangezien het hele perceel bebouwd wordt, geen tuin of andere onzin Van hergebruik is nooit sprake geweest volgens mij. Althans niet sinds ik het kocht. Is een hoop gezeik geweest met een omwonende die de bouwvergunning ongeveer een jaar heeft weten te vertragen
  donderdag 22 april 2010 @ 02:04:12 #117
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80584524
Vreemd dat Arjen Grolleman er niet tussenstaat in de OP. Toch vrij bekende Deventernaar in het radio & tv wereldje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arjen_Grolleman

Die man verdiend het om in de OP te staan.
Scheer je weg!
pi_80597374
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
Vreemd dat Arjen Grolleman er niet tussenstaat in de OP. Toch vrij bekende Deventernaar in het radio & tv wereldje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arjen_Grolleman

Die man verdiend het om in de OP te staan.
Dat is waar ook, had ik ook niet aan gedacht.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 22 april 2010 @ 14:55:22 #119
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_80597757
Goh, wist ik niet eens!
  donderdag 22 april 2010 @ 15:40:53 #120
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80599590

Helaas is Arjen te vroeg overleden.

Ik heb nog een naam dat er niet tussen staat. Zelfde categorie overigens, Robert Feller. Ook een echte Deventernaar. Minder bekend van de radio. Zit nu als DJ bij 100% NL. Voorheen zat hij bij RTL FM, en doet veel voiceover werk (nu Hart van Nederland SBS6), en was ooit co-host bij Jensen in de middag op Noordzee FM en Yorin FM. Toch niet de minste namen qua radiostations.

Meer info hier te vinden (interview is een beetje oud (2008), maar staat vrij veel over hem in).

Meest recente info staat weer op zijn site: robertfellerproducties.nl
Scheer je weg!
pi_81284972
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mis Sylvana wel een beetje, die hield dit topic nog een beetje levendig met niet boeiende posts
pi_81285818
Gebeurd niet echt veel noemenswaardig in Deventer waar we het over kunnen hebben. Was er trouwens nog iemand bij de dodenherdenking?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:47:17 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_81294241
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gebeurd niet echt veel noemenswaardig in Deventer waar we het over kunnen hebben.
Mijn geplande huis daar dan? Zaterdag was het nog een maagdelijke zandvlakte met precies één grondwaterpeilbuis. Dat is de vordering sinds eind maart
pi_81297055
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik mis Sylvana wel een beetje, die hield dit topic nog een beetje levendig met niet boeiende posts
Haha tja sorry

Zondag ga ik echt verhuizen, maar ben de komende tijd nog wel op dinsdag een aantal keren in Deventer voor een training Dus misschien dat ik dan nog spannende dingen mee maak in Deventer
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:16:15 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_81345635
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mijn geplande huis daar dan? Zaterdag was het nog een maagdelijke zandvlakte met precies één grondwaterpeilbuis. Dat is de vordering sinds eind maart
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalen no izze gonna happen no
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')