Dus als je 'je eigen' door een Marokkaan laat betasten ben je een hoer?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha dat geeft meer aan dat jij een lulletje bent
Nee maar ben je voor jood uitgescholdenZou politie bellen haha
Nja als je je eigen laat betasten ben je ook een hoer
3Kwart van nederland rijd als een malloot maar denk dat we dit met een korreltje zout moeten nemen
Want je moet erover na denken?verzinnen bedoel je
Hahahahahhaah nee ben geen marrokaan maar geweldig hoe je je zelf voor schut zetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaan? Ik ondervind namelijk veel last van wat jij de Nederlandse taal aandoet... Ik weet dat het populair is in jullie kringen om ongeschoold en zwakzinnig over te komen, maar daar bereik je niets mee.
Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis? Of ben je vaak "uitnodigend" gekleed (complete entourage)?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bepaalde Marokkanen in het Amsterdamse uitgaansleven die rakelings aan m'n lijf zitten. Dus ff snel m'n kontje aanraken.
oehhhhhhhhhhh lekkerrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bepaalde Marokkanen in het Amsterdamse uitgaansleven die rakelings aan m'n lijf zitten. Dus ff snel m'n kontje aanraken.
'Bepaalde groepen' zijn niet zomaar 'bepaalde groepen'...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
weet je, er besluipt mij altijd zo n gevoel dat mensen hun eigen frustraties rondom deze maatschappij proberen af te wippelen op bepaalde groepen. Heb jij ooit een nare persoonlijke ervaring gehad met Marokkanen?
Dit soort problemen blijft er altijd, overal heb je rassenrellen, in Frankrijk, Zweden, VK, USA, Spanje etc. etc. etc.
Het is feitelijk aangetoond dat Marokkaanse jongeren relatief (!) meer overlast veroorzaken dan autochtone jongeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef donthate het volgende:
Maar a.u.b laat ook eens buitenlandse mensen reageren die door nederlanders worden lastig gevallen? denk dat net zo erg is mischien nog wel erger
Hoezo kleed je je wel kuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis?²
Ja je bent een hoer als je je eigen laat betasten en gewoon als een kutje doorlooptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als je 'je eigen' door een Marokkaan laat betasten ben je een hoer?
Maakt veel duidelijk over jouw hersenspinsels.
Leer spellen, VMBO'er. Met 75 (quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef donthate het volgende:
[..]
Hahahahahhaah nee ben geen marrokaan maar geweldig hoe je je zelf voor schut zet
Ahja jij gaat even er iets aan doen alleen tegen een groep van 6 want alleen durven ze niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef donthate het volgende:
[..]
3Kwart van nederland rijd als een malloot maar denk dat we dit met een korreltje zout moeten nemen
Ja niet 1 keer, niet 2 keer maar meerdere keren!!!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af: zijn er hier users die in hun persoonlijke leven last hebben gehad van Marokkanen (met typische Marokkaanse problemen)?
Ik wil graag concrete voorbeelden.²
Iemand link naar dat filmpje?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Agent Langerak is een exponent van jarenlange PvdA betutteling. Hij is net zo schuldig als die Marokkaantjes die heel graag in beeld willen (zeldzaamheid?), aangezien hij gewoon verzaakt om de openbare orde te bewaren.
Joh?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een hoofddoek over "je kontje"heet een rok.
* Aldus onze linkse userquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In nederland is het extremer. Dat is wel waar. Maar om links de schuld te geven is gewoon onzin.
Vaak skinny jeans, leren knielaarzen met topje. Dan nog, poten thuis, doe je maar bij je Marokkaanse moeder of zusje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis? Of ben je vaak "uitnodigend" gekleed (complete entourage)?²
Nu komt Donthate je vertellen dat jij het zelf utigelokt hebt en je niet moet aanstellen en dat dit bij Marokkanen 10x zo vaak voorkomtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef dalaiblama het volgende:
Persoonlijke voorbeelden?? Heb je even?
......
nee maar het zijn altijd de sociaal zwakkeren die het hardst roepen hoe kut Marokkanen zijn..... Net alsof ze het niet kunnen verkropen dat ook die Marokkanen hulp krijgen aangeboden, net alsof hun het alleen recht hebben op sociale voorzieningen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In nederland is het extremer. Dat is wel waar. Maar om links de schuld te geven is gewoon onzin.
Ja, je laten uitschelden moet je maar toelaten. Zou jij geen klacht indienen als ik jou een stuk stront noem?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Ga je nog zeggen wat je aan had ook ,al had je kort rokje aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vaak skinny jeans, leren knielaarzen met topje. Dan nog, poten thuis, doe je maar bij je Marokkaanse moeder of zusje.
Iedereen mag zich toch kleden hoe hij wilt? Ook al kleed jij je als de grootste hoer. Dan betekend dat nog niet dat iemand aan je mag zitten of heb je dat gemist in je opvoeding? Als ik iemand in een boerka zie lopen mag ik diegene onderdrukken omdat ze zich zelf ook laat onderdrukken?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis? Of ben je vaak "uitnodigend" gekleed (complete entourage)?²
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef shomila het volgende:
[..]
Ga je nog zeggen wat je aan had ook ,al had je kort rokje aan.
Dat klinkt wel uitnodigend. Ben je echt nooit lastig gevallen door boys uit andere landen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vaak skinny jeans, leren knielaarzen met topje. Dan nog, poten thuis, doe je maar bij je Marokkaanse moeder of zusje.
En terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Poeh, dat zijn wel een hoop ernstige situaties. Zorgt dit er niet voor je dat jullie argumentatie voornl. emotioneel gegrond is? En niet rationeel van aard.²
Sociaal zwakkeren? Wat een onzin. Ook typisch links om jezelf verheven te voelen. Ik werk op een accountantskantoor en al mijn collega's hebben precies dezelfde problemen met Marokkanen. Kun je nog zo fijn zitten in je dure wijk, je komt het toch tegen als je de binnenstad ingaat of eens op een station komt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee maar het zijn altijd de sociaal zwakkeren die het hardst roepen hoe kut Marokkanen zijn..... Net alsof ze het niet kunnen verkropen dat ook die Marokkanen hulp krijgen aangeboden, net alsof hun het alleen recht hebben op sociale voorzieningen.
daarom een tip, zorg dat je op de sociale ladder goed staat en in een goede wijk woont dan is er eigenlijk niet zoveel aan het handje. Probleemwijken blijven er nu eenmaal altijd.
censuur?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Mylene het volgende:
donthate kan niet meer reageren, gevalletje prullenbak, net zoals ghazi
Als dit uitnodigend klinkt is er iets niet helemaal goed in je bovenkamer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel uitnodigend. Ben je echt nooit lastig gevallen door boys uit andere landen?²
Ja, maar desalniettemin wel terecht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Poeh, dat zijn wel een hoop ernstige situaties. Zorgt dit er niet voor je dat jullie argumentatie voornl. emotioneel gegrond is? En niet rationeel van aard.²
Dat eerste valt wel mee en ja er zullen altijd probleemwijken zijn maar hoe groot de problemen zijn is ook een kwestie van beleid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
nee maar het zijn altijd de sociaal zwakkeren die het hardst roepen hoe kut Marokkanen zijn..... Net alsof ze het niet kunnen verkropen dat ook die Marokkanen hulp krijgen aangeboden, net alsof hun het alleen recht hebben op sociale voorzieningen.
daarom een tip, zorg dat je op de sociale ladder goed staat en in een goede wijk woont dan is er eigenlijk niet zoveel aan het handje. Probleemwijken blijven er nu eenmaal altijd.
Nederlands paspoort ontnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en een enkeltje zandbak waar dat soort gedrag blijkbaar normaal gevonden wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En terecht.
Het is overigens wel een apart verschijnsel vind ik, ik zie het vaak genoeg gebeuren bij het uitgaan. Meisje, niet eens heel uitdagend gekleed, staat te dansen in de discotheek. Twee van die jongens komen eraan en gaan haar betasten, meisje laat weten dat ze daar niet van gediend is, er ontstaat een beetje tumult, vriendje van het meisje komt kijken of alles wel goed gaat, en om 4 uur staan 10 Marokkanen deze jongen in elkaar te stampen.
Overigens is dit wel altijd dezelfde groep Marokkanen, maar ze worden nog steeds nergens geweigerd.
Klopt want de zaakeigenaar is als de dood dat hij door de gemeente zijn toko moet sluiten omdat hij discrimineert. Altijd gooien die ***apen het op "discriminatie".quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Overigens is dit wel altijd dezelfde groep Marokkanen, maar ze worden nog steeds nergens geweigerd.
Waarom Ghazi niet? Dit kwam lekker intelligent uit de hoek steeds.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Mylene het volgende:
en een enkeltje terug naar Nederland, bomvestje om, hoog catharijne spitsuur, kaboem, 200doden. Leuk!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlands paspoort ontnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en een enkeltje zandbak waar dat soort gedrag blijkbaar normaal gevonden wordt.
Het IS mogelijk, maar de politieke wil ontbreekt. En wie zijn het slachtoffer? Het "domme klootjesvolk". De Elite woont veilig in de Ivoren Toren waar slechts de LEUKE kanten van de Multikul aanwezig zijn.
stiekem erger je je gewoon aan de bontkraagjes, de bling bling cultuur, het niet nederlands praten etc. etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef mirved het volgende:
[..]
Sociaal zwakkeren? Wat een onzin. Ook typisch links om jezelf verheven te voelen. Ik werk op een accountantskantoor en al mijn collega's hebben precies dezelfde problemen met Marokkanen. Kun je nog zo fijn zitten in je dure wijk, je komt het toch tegen als je de binnenstad ingaat of eens op een station komt.
Ik ben vaak in Marokko geweest, maar daar zitten ze echt niet op ons afval te wachten hoor. Daar is het ondenkbaar dat ze zich zo gedragen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlands paspoort ontnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en een enkeltje zandbak waar dat soort gedrag blijkbaar normaal gevonden wordt.
Het IS mogelijk, maar de politieke wil ontbreekt. En wie zijn het slachtoffer? Het "domme klootjesvolk". De Elite woont veilig in de Ivoren Toren waar slechts de LEUKE kanten van de Multikul aanwezig zijn.
Jammer. Ik wilde weten hoe zijn vakantie naar Finland is geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Mylene het volgende:
Ga voor de grap eens in Turkije op vakantie, of beter gezegd elk Mediterraan land. Je zult zien dat dit overal hetzelfde is. Wij zijn gewoon te romantisch hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En terecht.
Het is overigens wel een apart verschijnsel vind ik, ik zie het vaak genoeg gebeuren bij het uitgaan. Meisje, niet eens heel uitdagend gekleed, staat te dansen in de discotheek. Twee van die jongens komen eraan en gaan haar betasten, meisje laat weten dat ze daar niet van gediend is, er ontstaat een beetje tumult, vriendje van het meisje komt kijken of alles wel goed gaat, en om 4 uur staan 10 Marokkanen deze jongen in elkaar te stampen.
Dat zogenaamde voetbal veldje! ze hebben in terweijde 2voetbalvelden die super mooi onderhouden worden, daarnaast zijn er 2 voetbal vereningen, een hockeyclub en een ateletiekbaan. srry hoor, maar dat heeft mijn wijk niet. En ons hoor je toch ook niet zeuren. Ze zijn gewoon aggresief omdat het in hun karakter zit. zo zijn ze opgevoed en dat vinden ze stoer. en dan geven ze de gemeente de schuld dat ze een veldje weghalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Fukjoeman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.html
Op 3.08.
Tering zeg. Zie je hoe hatelijk die man ook kijkt terwijl hij uitlegt dat het voetbalveldje verdwenen is. Idioot.
De elite heeft het misschien inderdaad wel iets makkelijker. Zij hebben er niet dagelijks direct veel mee te maken; er wonen immers geen Marokkaanse jongeren dichtbij. En toch, zoals ook al eerder aangegeven, krijgen zij er ook mee te maken wanneer ze een keer op het station staan of door het centrum lopen. Mijn ouders, als ik deze even, misschien arrogant, tot de elite mag noemen, zijn hier zelf ook het voorbeeld van. Mijn vader is een keer de taxi uitgeslagen omdat deze jongeren vonden dat de taxi voor hun was. In de parkeergarage in de stad beroofd van zijn creditcard en geld. Mijn moeder is twee keer beroofd, onder bedreiging van een wapen, in een winkelcentrum, op klaarlichte dag. Mensen worden ook in de wijk beroofd, immers hebben mensen hier blijkbaar veel geld op zak, danwel een huis met waardevolle spullen. Incidenten? Het zou kunnen. Het hadden immers ook andere jongeren kunnen zijn. Het blijkt echter uit de politierapporten grotendeels te gaan om eenzelfde groep Marokkaanse jongeren, eventueel aangevuld met een paar vrienden van deze groep.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ben jij een domme gast zeg, en zo typerend dat het je net zoals de rest van dat tuig ontbeert aan elke vorm van rationeel denkvermogen en besef van normen en waarden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb je een puntquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens in Turkije op vakantie, of beter gezegd elk Mediterraan land. Je zult zien dat dit overal hetzelfde is. Wij zijn gewoon te romantisch hier.
Raar he? Die gasten zitten opgescheept met dat tuig in hun wijk en ondervinden elke dag het gedrag dat ze tentoonspreiden. Mensen met meer mogelijkheden (geld, intellect, afkomst etc.) zorgen er wel voor dat ze niet in dit soort wijken komen te wonen waar het percentage hangjeugd Marokkanen hoog is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
Ook een goed punt. Dit is ook toepasbaar op de islam, wat blijkbaar ook zo eng is. Ik moet je eerlijk zeggen dat op de "vakanties" in bijvoorbeeld Jordanie en Libanon ik nog nooit een beschaafder, vriendelijker en gastvrijer volk ben tegengekomen dan deze mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Ik ben vaak in Marokko geweest, maar daar zitten ze echt niet op ons afval te wachten hoor. Daar is het ondenkbaar dat ze zich zo gedragen.
Daar ken ik Marokkanen als een zeer beschaafd, vroom en gastvrij volk. Welke psychoten wij hebben gekregen is niet helemaal duidelijk maar het is wel heel vreemd dat ze echt niet lijken op de Marokkanen die in Marokko wonen.
Maar daar krijg je van je moeder gewoon een tik op je brutale bek als je tof doet. Hier is dat net andersom.
Oh ja, want elke kutstraatmocro met het IQ van een slak wordt een zelfmoordterrorist.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
en een enkeltje terug naar Nederland, bomvestje om, hoog catharijne spitsuur, kaboem, 200doden. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |