abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 5 januari 2010 @ 14:11:20 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_76436857
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha dat geeft meer aan dat jij een lulletje bent

Nee maar ben je voor jood uitgescholden Zou politie bellen haha
Nja als je je eigen laat betasten ben je ook een hoer
3Kwart van nederland rijd als een malloot maar denk dat we dit met een korreltje zout moeten nemen
Want je moet erover na denken? verzinnen bedoel je
Dus als je 'je eigen' door een Marokkaan laat betasten ben je een hoer?
Maakt veel duidelijk over jouw hersenspinsels.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:11:38 #102
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76436868
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ben jij Marokkaan? Ik ondervind namelijk veel last van wat jij de Nederlandse taal aandoet... Ik weet dat het populair is in jullie kringen om ongeschoold en zwakzinnig over te komen, maar daar bereik je niets mee.
Hahahahahhaah nee ben geen marrokaan maar geweldig hoe je je zelf voor schut zet
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:11:56 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76436881
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bepaalde Marokkanen in het Amsterdamse uitgaansleven die rakelings aan m'n lijf zitten. Dus ff snel m'n kontje aanraken.
Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis? Of ben je vaak "uitnodigend" gekleed (complete entourage)?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76436890
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Bepaalde Marokkanen in het Amsterdamse uitgaansleven die rakelings aan m'n lijf zitten. Dus ff snel m'n kontje aanraken.
oehhhhhhhhhhh lekkerrrrrrrr

Afijn, de grootste overlast merk je toch wel in het uitgaansleven. Uitlokgedrag door Marokkanen, en als je dan hapt door verbaal van repliek te dienen, komen er ineens uit alle hoeken en gaten Marokkaantjes aangestormd om je eens eventjes lekker gezamenlijk het ziekenhuis in te mishandelen.

Is mij persoonlijk overigens niet overkomen (ik kijk wel uit), maar wel enkele naïevere vrienden van me en ook m'n eigen zuster.

Voeg daar nog aan toe de gebruikelijke criminaliteit die we zolangzamerhand allemaal wel kennen (ben zelf 2x door Marokkanen beroofd), plus het spreekwoordelijke, zeer irritante, zonder enige reden asociaal en/of bijdehand tegen je doen op straat, en je hebt het wel gehad met die bontkraagjes.
pi_76436896
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:06 schreef ASroma het volgende:

[..]

weet je, er besluipt mij altijd zo n gevoel dat mensen hun eigen frustraties rondom deze maatschappij proberen af te wippelen op bepaalde groepen. Heb jij ooit een nare persoonlijke ervaring gehad met Marokkanen?

Dit soort problemen blijft er altijd, overal heb je rassenrellen, in Frankrijk, Zweden, VK, USA, Spanje etc. etc. etc.
'Bepaalde groepen' zijn niet zomaar 'bepaalde groepen'...

Het is het hardnekkige kutgedrag dat onbestraft blijft en zelfs door de weg-met-ons-dhimmi's wordt aangemoedigd, dat het probleem vormt.

En inderdaad, diezelfde houding zie je in Frankrijk, Zweden, VK. In Spanje wat minder gelukkig. Maar die busscene uit Frankrijk waar het mocroscum die Fransman bestal, in mekaar trapte en ONGESTRAFT door kon blijven gaan. En het enige wat de buschauf EN het slachtoffer deden, was bukken voor hun nieuwe Herrenvolk.

Dan los je de kutzooi nooit op.

DAT is het essentiele verschil met andere migranten en hun problemen. De onbestraftheid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_76436899
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef donthate het volgende:
Maar a.u.b laat ook eens buitenlandse mensen reageren die door nederlanders worden lastig gevallen? denk dat net zo erg is mischien nog wel erger
Het is feitelijk aangetoond dat Marokkaanse jongeren relatief (!) meer overlast veroorzaken dan autochtone jongeren.
pi_76436921
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis?

²
Hoezo kleed je je wel kuis.
Ze moeten gewoon van der afblijven.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:12:49 #108
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76436926
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als je 'je eigen' door een Marokkaan laat betasten ben je een hoer?
Maakt veel duidelijk over jouw hersenspinsels.
Ja je bent een hoer als je je eigen laat betasten en gewoon als een kutje doorloopt

Maar ik zal wel anders opgevoed zijn
pi_76436928
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:11 schreef donthate het volgende:

[..]

Hahahahahhaah nee ben geen marrokaan maar geweldig hoe je je zelf voor schut zet
Leer spellen, VMBO'er. Met 75 ( _! ) posts per dag mag men verwachten dat je toch wel iets van de taal zou opsteken.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:13:08 #110
285351 dalaiblama
too much bla
pi_76436942
Persoonlijke voorbeelden?? Heb je even?

- Puppies van vader overgereden met auto
- Buurmeisje in gezicht gestompt door twee 12-jarige marokkaantjes. Gebroken oogkas.
- Vriendin met behoorlijke regelmaat uitgemaakt voor hoer, kankerwijf, slet enz. omdat ze niet reageert op psst geluiden.
- Bij brievenbus op oudjaarsdag ; even brief posten en meteen een lading vuurwerk naar je toe gegooid krijgen door groepje bontkraagjes
- Oma hier uit de straat tegen loopstok getrapt omdat ze tegen de jongens zei dat ze uit haar tuintje moesten blijven omdat anders de plantjes kapot gingen. En dan ook heel stoer met een vingertje in haar gezicht he. Lekker bedreigen. Doen ze bij hun eigen moer ook, om bij het weglopen nog even tegen de loopstok te trappen. Stoer

Dit was alleen 2009. wil je de rest ook?
Het is dat ik weiger een hele bevolkingsgroep te haten, maar ik ben wel zo ver dat als ik een huis koop ik altijd in een marokkaanvrije wijk wil zitten. Er zijn er iets teveel die het 'voor de ander verpesten'.
Die 'ander' zie je namelijk nooit.
Knap als je als marokkaan nog trots kan zijn hoor, ik zou me de ogen uit de kop schamen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:13:40 #111
167595 mirved
Infobesitas
pi_76436955
quote:

[..]

3Kwart van nederland rijd als een malloot maar denk dat we dit met een korreltje zout moeten nemen
Ahja jij gaat even er iets aan doen alleen tegen een groep van 6 want alleen durven ze niet.
Daarnaast ga je de rest ook nog even goedpraten. Ik kom met argumenten en jij doet het allemaal af als of het niets voorstelt. Hoe kunnen mensen je dan nog serieus nemen in dit topic. Ik niet meer in ieder geval.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:13:44 #112
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_76436959
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af: zijn er hier users die in hun persoonlijke leven last hebben gehad van Marokkanen (met typische Marokkaanse problemen)?

Ik wil graag concrete voorbeelden.

²
Ja niet 1 keer, niet 2 keer maar meerdere keren!!!!!
Als je een voobeeld wilt hebben, ziehier:

In de avond rond een uurtje of 10 wilde ik nog ff naar de snackbar wat te bikken halen. Moest door een spoorwegtunnel in Eindhoven en ziedaar, een groepje marokkanen die me lastig wilden vallen. Ze wilden me van me fiets aftrappen maar ik had al door hoe laat het was en heb er eentje zo eene flinke rechtse hoek gegeven dat die zijn tandjes kon oprapen. Daarna wilde de rest van de groep mij pakken, 6 tegen 1 is overmacht dus ben hard weggefietst.
Dit is nog maar 1 incident.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_76436969
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:59 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Agent Langerak is een exponent van jarenlange PvdA betutteling. Hij is net zo schuldig als die Marokkaantjes die heel graag in beeld willen (zeldzaamheid?), aangezien hij gewoon verzaakt om de openbare orde te bewaren.
Iemand link naar dat filmpje?
pi_76436978
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Een hoofddoek over "je kontje" heet een rok.
Joh?

Mijn punt was duidelijk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_76436990
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In nederland is het extremer. Dat is wel waar. Maar om links de schuld te geven is gewoon onzin.
* Aldus onze linkse user
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:14:40 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_76436993
quote:

[..]

Hmm, minder en respectloos. Kleed je je wel kuis? Of ben je vaak "uitnodigend" gekleed (complete entourage)?

²
Vaak skinny jeans, leren knielaarzen met topje. Dan nog, poten thuis, doe je maar bij je Marokkaanse moeder of zusje.
pi_76437005
Toevallig wel dat elke fok'er altijd wint in zulke situaties.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:15:04 #118
167595 mirved
Infobesitas
pi_76437007
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef dalaiblama het volgende:
Persoonlijke voorbeelden?? Heb je even?
......
Nu komt Donthate je vertellen dat jij het zelf utigelokt hebt en je niet moet aanstellen en dat dit bij Marokkanen 10x zo vaak voorkomt
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:15:13 #119
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76437009
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In nederland is het extremer. Dat is wel waar. Maar om links de schuld te geven is gewoon onzin.
nee maar het zijn altijd de sociaal zwakkeren die het hardst roepen hoe kut Marokkanen zijn..... Net alsof ze het niet kunnen verkropen dat ook die Marokkanen hulp krijgen aangeboden, net alsof hun het alleen recht hebben op sociale voorzieningen.

daarom een tip, zorg dat je op de sociale ladder goed staat en in een goede wijk woont dan is er eigenlijk niet zoveel aan het handje. Probleemwijken blijven er nu eenmaal altijd.
pi_76437015
quote:

[..]

Ja, je laten uitschelden moet je maar toelaten. Zou jij geen klacht indienen als ik jou een stuk stront noem?
Als ik naast jou op de bus zit, en ik grijp je onverwacht in het kruis, ben jij dan een hoer?
pi_76437027
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joh?

Mijn punt was duidelijk.
Het zandbakgedeelte begreep ik niet.
pi_76437066
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Vaak skinny jeans, leren knielaarzen met topje. Dan nog, poten thuis, doe je maar bij je Marokkaanse moeder of zusje.
Ga je nog zeggen wat je aan had ook ,al had je kort rokje aan.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:16:47 #123
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76437072
Nooit geen last gehad van Marokkanen. Wel een paar stoere Marokkanen meegemaakt die je verbaal aanvallen, maar terugdeinzen wanneer ze zien dat je niet bang voor ze bent. Wellicht speelt het mee dat ik zelf ook allochtoon ben, maar ik snap niet dat er mensen bang zijn voor zulke ielige, dunne mannetjes.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:17:54 #124
167595 mirved
Infobesitas
pi_76437119
quote:

[..]

²
Iedereen mag zich toch kleden hoe hij wilt? Ook al kleed jij je als de grootste hoer. Dan betekend dat nog niet dat iemand aan je mag zitten of heb je dat gemist in je opvoeding? Als ik iemand in een boerka zie lopen mag ik diegene onderdrukken omdat ze zich zelf ook laat onderdrukken?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:18:17 #125
13462 BansheeBoy
pi_76437134
Poeh, dat zijn wel een hoop ernstige situaties. Zorgt dit er niet voor je dat jullie argumentatie voornl. emotioneel gegrond is? En niet rationeel van aard.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:18:34 #126
16715 Mylene
*schatje*
pi_76437143
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef shomila het volgende:

[..]

Ga je nog zeggen wat je aan had ook ,al had je kort rokje aan.
Ja, ik weet het .
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:19:53 #127
13462 BansheeBoy
pi_76437202
quote:

[..]

Dat klinkt wel uitnodigend. Ben je echt nooit lastig gevallen door boys uit andere landen?

²
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:19:57 #128
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_76437205
quote:

[..]

En terecht.
Het is overigens wel een apart verschijnsel vind ik, ik zie het vaak genoeg gebeuren bij het uitgaan. Meisje, niet eens heel uitdagend gekleed, staat te dansen in de discotheek. Twee van die jongens komen eraan en gaan haar betasten, meisje laat weten dat ze daar niet van gediend is, er ontstaat een beetje tumult, vriendje van het meisje komt kijken of alles wel goed gaat, en om 4 uur staan 10 Marokkanen deze jongen in elkaar te stampen.
Overigens is dit wel altijd dezelfde groep Marokkanen, maar ze worden nog steeds nergens geweigerd.
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:20:40 #129
16715 Mylene
*schatje*
pi_76437233
donthate kan niet meer reageren, gevalletje prullenbak, net zoals ghazi
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:20:55 #130
110987 ErwinRommel
pi_76437243
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Poeh, dat zijn wel een hoop ernstige situaties. Zorgt dit er niet voor je dat jullie argumentatie voornl. emotioneel gegrond is? En niet rationeel van aard.

²
Nee!
Mijn geval speelde zich al 10 jaar geleden af. Toen was het al zo erg.
En het is schijnbaar erger geworden.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:21:32 #131
167595 mirved
Infobesitas
pi_76437274
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef ASroma het volgende:

[..]

nee maar het zijn altijd de sociaal zwakkeren die het hardst roepen hoe kut Marokkanen zijn..... Net alsof ze het niet kunnen verkropen dat ook die Marokkanen hulp krijgen aangeboden, net alsof hun het alleen recht hebben op sociale voorzieningen.

daarom een tip, zorg dat je op de sociale ladder goed staat en in een goede wijk woont dan is er eigenlijk niet zoveel aan het handje. Probleemwijken blijven er nu eenmaal altijd.
Sociaal zwakkeren? Wat een onzin. Ook typisch links om jezelf verheven te voelen. Ik werk op een accountantskantoor en al mijn collega's hebben precies dezelfde problemen met Marokkanen. Kun je nog zo fijn zitten in je dure wijk, je komt het toch tegen als je de binnenstad ingaat of eens op een station komt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:21:36 #132
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76437277
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:20 schreef Mylene het volgende:
censuur?
pi_76437278
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat klinkt wel uitnodigend. Ben je echt nooit lastig gevallen door boys uit andere landen?

²
Als dit uitnodigend klinkt is er iets niet helemaal goed in je bovenkamer.
pi_76437281
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Ja, maar desalniettemin wel terecht.

Aangezien ik dit met andere bevolksingsgroepen nooit ervaren heb.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:22:13 #135
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76437295
quote:

[..]

Dat eerste valt wel mee en ja er zullen altijd probleemwijken zijn maar hoe groot de problemen zijn is ook een kwestie van beleid.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76437306
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef PierreTT het volgende:

[..]

En terecht.
Het is overigens wel een apart verschijnsel vind ik, ik zie het vaak genoeg gebeuren bij het uitgaan. Meisje, niet eens heel uitdagend gekleed, staat te dansen in de discotheek. Twee van die jongens komen eraan en gaan haar betasten, meisje laat weten dat ze daar niet van gediend is, er ontstaat een beetje tumult, vriendje van het meisje komt kijken of alles wel goed gaat, en om 4 uur staan 10 Marokkanen deze jongen in elkaar te stampen.
Overigens is dit wel altijd dezelfde groep Marokkanen, maar ze worden nog steeds nergens geweigerd.
Nederlands paspoort ontnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en een enkeltje zandbak waar dat soort gedrag blijkbaar normaal gevonden wordt.

Het IS mogelijk, maar de politieke wil ontbreekt. En wie zijn het slachtoffer? Het "domme klootjesvolk". De Elite woont veilig in de Ivoren Toren waar slechts de LEUKE kanten van de Multikul aanwezig zijn.

dinsdag 5 januari 2010 @ 14:22:44 #137
110987 ErwinRommel
pi_76437317
quote:

[..]

Klopt want de zaakeigenaar is als de dood dat hij door de gemeente zijn toko moet sluiten omdat hij discrimineert. Altijd gooien die ***apen het op "discriminatie".
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:23:14 #138
13462 BansheeBoy
pi_76437345
quote:
Waarom Ghazi niet? Dit kwam lekker intelligent uit de hoek steeds.

²
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:24:02 #139
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76437384
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nederlands paspoort ontnemen, ongewenst vreemdeling verklaren en een enkeltje zandbak waar dat soort gedrag blijkbaar normaal gevonden wordt.

Het IS mogelijk, maar de politieke wil ontbreekt. En wie zijn het slachtoffer? Het "domme klootjesvolk". De Elite woont veilig in de Ivoren Toren waar slechts de LEUKE kanten van de Multikul aanwezig zijn.
en een enkeltje terug naar Nederland, bomvestje om, hoog catharijne spitsuur, kaboem, 200doden. Leuk!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:24:56 #140
97934 ASroma
Flamboyant
pi_76437427
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef mirved het volgende:

[..]

Sociaal zwakkeren? Wat een onzin. Ook typisch links om jezelf verheven te voelen. Ik werk op een accountantskantoor en al mijn collega's hebben precies dezelfde problemen met Marokkanen. Kun je nog zo fijn zitten in je dure wijk, je komt het toch tegen als je de binnenstad ingaat of eens op een station komt.
stiekem erger je je gewoon aan de bontkraagjes, de bling bling cultuur, het niet nederlands praten etc. etc.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:25:07 #141
285351 dalaiblama
too much bla
pi_76437437
quote:

[..]

Ik ben vaak in Marokko geweest, maar daar zitten ze echt niet op ons afval te wachten hoor. Daar is het ondenkbaar dat ze zich zo gedragen.
Daar ken ik Marokkanen als een zeer beschaafd, vroom en gastvrij volk. Welke psychoten wij hebben gekregen is niet helemaal duidelijk maar het is wel heel vreemd dat ze echt niet lijken op de Marokkanen die in Marokko wonen.
Maar daar krijg je van je moeder gewoon een tik op je brutale bek als je tof doet. Hier is dat net andersom.
pi_76437452
quote:
Jammer. Ik wilde weten hoe zijn vakantie naar Finland is geweest.
pi_76437506
quote:

[..]

En terecht.
Ga voor de grap eens in Turkije op vakantie, of beter gezegd elk Mediterraan land. Je zult zien dat dit overal hetzelfde is. Wij zijn gewoon te romantisch hier.
pi_76437523
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Fukjoeman het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_ons_alles_af_.html

Op 3.08.

Tering zeg. Zie je hoe hatelijk die man ook kijkt terwijl hij uitlegt dat het voetbalveldje verdwenen is. Idioot.
Dat zogenaamde voetbal veldje! ze hebben in terweijde 2voetbalvelden die super mooi onderhouden worden, daarnaast zijn er 2 voetbal vereningen, een hockeyclub en een ateletiekbaan. srry hoor, maar dat heeft mijn wijk niet. En ons hoor je toch ook niet zeuren. Ze zijn gewoon aggresief omdat het in hun karakter zit. zo zijn ze opgevoed en dat vinden ze stoer. en dan geven ze de gemeente de schuld dat ze een veldje weghalen.

Ik ben het niet eens met de gemeente. dat zeker niet. ze treden veels te hard op. Maar lopen zeiken om een veldje terwijl er een sportparadijs naast je huis staat is natuurlijk gewoon zoeken naar ruzie!!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:30:23 #145
239294 PierreTT
pi_76437643
quote:

[..]

De elite heeft het misschien inderdaad wel iets makkelijker. Zij hebben er niet dagelijks direct veel mee te maken; er wonen immers geen Marokkaanse jongeren dichtbij. En toch, zoals ook al eerder aangegeven, krijgen zij er ook mee te maken wanneer ze een keer op het station staan of door het centrum lopen. Mijn ouders, als ik deze even, misschien arrogant, tot de elite mag noemen, zijn hier zelf ook het voorbeeld van. Mijn vader is een keer de taxi uitgeslagen omdat deze jongeren vonden dat de taxi voor hun was. In de parkeergarage in de stad beroofd van zijn creditcard en geld. Mijn moeder is twee keer beroofd, onder bedreiging van een wapen, in een winkelcentrum, op klaarlichte dag. Mensen worden ook in de wijk beroofd, immers hebben mensen hier blijkbaar veel geld op zak, danwel een huis met waardevolle spullen. Incidenten? Het zou kunnen. Het hadden immers ook andere jongeren kunnen zijn. Het blijkt echter uit de politierapporten grotendeels te gaan om eenzelfde groep Marokkaanse jongeren, eventueel aangevuld met een paar vrienden van deze groep.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:31:21 #146
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_76437684
quote:

[..]

Wat ben jij een domme gast zeg, en zo typerend dat het je net zoals de rest van dat tuig ontbeert aan elke vorm van rationeel denkvermogen en besef van normen en waarden.
Dat de straffen flink hoger mogen worden volgende kabinetsperiode zodat jou soort uitschot zich eens gaat gedragen hier.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:31:57 #147
239294 PierreTT
pi_76437713
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:27 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Ga voor de grap eens in Turkije op vakantie, of beter gezegd elk Mediterraan land. Je zult zien dat dit overal hetzelfde is. Wij zijn gewoon te romantisch hier.
Heb je een punt
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:34:52 #148
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_76437834
quote:

[..]

Raar he? Die gasten zitten opgescheept met dat tuig in hun wijk en ondervinden elke dag het gedrag dat ze tentoonspreiden. Mensen met meer mogelijkheden (geld, intellect, afkomst etc.) zorgen er wel voor dat ze niet in dit soort wijken komen te wonen waar het percentage hangjeugd Marokkanen hoog is.

Inzake dit onderwerp is het eindelijk eens zo ver dat er wat teruggedaan wordt tegen het ronduit schandalige gedrag van een deel van de Marokkanen. Wat wel weer grappig is dat dit dan weer moet gebeuren door ook een bevolkingsgroep die hun roots niet perse hebben in NL. Het tekent NL ook wel een beetje, een erg dapper volk zijn we helaas niet.

Maar gelukkig hebben we Guusje Ter Horst! Die slaat tenminste koppen met spijkers. 3 straatcoaches erbij voor het minieme bedrag van 150.000 euro. Ik voel dat het zo wel goed gaat komen!

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVotary op 05-01-2010 14:40:49 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:35:00 #149
239294 PierreTT
pi_76437842
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Ik ben vaak in Marokko geweest, maar daar zitten ze echt niet op ons afval te wachten hoor. Daar is het ondenkbaar dat ze zich zo gedragen.
Daar ken ik Marokkanen als een zeer beschaafd, vroom en gastvrij volk. Welke psychoten wij hebben gekregen is niet helemaal duidelijk maar het is wel heel vreemd dat ze echt niet lijken op de Marokkanen die in Marokko wonen.
Maar daar krijg je van je moeder gewoon een tik op je brutale bek als je tof doet. Hier is dat net andersom.
Ook een goed punt. Dit is ook toepasbaar op de islam, wat blijkbaar ook zo eng is. Ik moet je eerlijk zeggen dat op de "vakanties" in bijvoorbeeld Jordanie en Libanon ik nog nooit een beschaafder, vriendelijker en gastvrijer volk ben tegengekomen dan deze mensen.
pi_76437894
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef ASroma het volgende:

[..]

en een enkeltje terug naar Nederland, bomvestje om, hoog catharijne spitsuur, kaboem, 200doden. Leuk!
Oh ja, want elke kutstraatmocro met het IQ van een slak wordt een zelfmoordterrorist.

En wat is je idee eigenlijk? Mensen maar niet straffen, want het zouden terroristen kunnen worden?

Ik hoop dat jij geen kinderen krijgt. En ja, dat bedoel ik uiterst aardig en serieus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')