Tja, ik geloof nog steeds de officiële versie.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar Al Qaida had niets te maken met Irak of Sadam. edit: ik lees net via google dat Bush veronderstelde dat Sadam met Al Qaeda had gepraat. En waar basseerde Bush dat op. Achteraf gezien geen harde bwijzen alleen het het goed geloof op zijn woord. Wél een grote "pre-emptive war", alle oorlog in het MO. is nu zg. "pre-emptive", maar geen Weapons of Mass Destruction. Wél olie en een oud akkefietje vereffent. Sadam was het dictatoriaal schoothondje van de VS en die moest dood. Heeft Bush duizenden van zijn eigen leger laten omkomen daar. Hij is met pensioen en heeft geen schrijntje schuldgevoel.Waarom niet een paar duizend doden op 9/11 maken zodat je achteraf eindeloos oorlog kunt voeren?
Zeker weten..? Kijk bijvoorbeeld dit eens:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, ik geloof nog steeds de officiële versie.
Check "The power of Nightmares".quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ Oh maar die videos helpen niet. Een hele oorlog beginnen of iets anders afgaande op wat politici beweren is gewoon heel slecht. Dat bedoel ik. En ik ben me pas sinds 2008 gaan interesseren in politiek ed. De hele aanslagen waren mij tien jaar geleden totaal ontgaan. Gekke haatdragende arabieren ja joh ik geloofde het wel. Kijk maar op tv. overal zag je Moslims met geweren en kreten als JIHAD!! en.. "FACK AMERIKKKAA!" (ok. dat laatste niet maar je begrijpt wel wat ik bedoel). Overigens vind ik het wel grappig dat als je wordt aangegevallen en als je je verzet dat je jezelf een vrijheids-strijder noemt. Maar in het geval van de Moslims die zich verweren tegen het binnenvallen, worden zij terrorist genoemd in de media omdat zij op Amerikanen schieten.. En nogsteeds is er geen concreet bewijs of een duidelijke link tussen Al Qaeda, het hele MO en 9/11. Geen bewijs niks.. Al Qaeda is een losse extremistische groep dat zich overal door het MO. beweegt, ze hebben geen vaste herkomst, en geen vaste grond. Vind men dat niet verdacht?
Waarom? Hoe krijgt Israel dat voor elkaar?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:58 schreef Regal het volgende:
[..]
Om het midden-oosten te verzwakken voor Israel. Het Westen met de zionisten-regering doet dan overduidelijk het vuile werk voor Israel.
Dat zal ik maar van jou aannemen.quote:Je moet wel erg blind zijn om dat nu nog niet door te hebben.
Dit is een vage voorspelling. Binnen welk tijdsbestek kunnen we de aanval op Iran verwachten?quote:Iran is de volgende die uitgelokt zal worden.
Iran heeft een martelmaatschappij waarbij vergeleken Israel's abominabele behandeling van de Palestijnen haast voorbeeldig lijkt, geleid door een stel achterlijke religieuze zeloten.quote:Iran is voor Israel het grootste gevaar, omdat het een president heeft met ballen.
Nee, die beheersen uiteindelijk de boel. Moslims zijn een stel kuddedieren die je af en toe een por geeft, om ze vervolgens te kunnen afranselen. Geen eigen wil, geen eigen voorstellingswereld, geen coherent geloof.quote:Grotendeels de zionisten ja. Ok, er worden daar uiteraard kinderen bij de jihad betrokken, maar zoals ik al zei, je moet het verhaal van twee kanten bekijken. Aan beide kanten merk je dat het niet helemaal snor zit. Bij de moslims is het alleen duidelijk zichtbaar, omdat dat meer 'in your face' is. Vandaar dat er ook altijd naar de moslims wordt gewezen. Maar vergis je niet in de machtige zionistische-joden hoor.
Die mensen hebben helemaal geen bommen horen afgaan; ze hebben ontploffingen gehoord, wat ik weinig verbazend vind.quote:Liegen al deze mensen dan?
Building 7:
[..]
Wat hebben deze twee zinnen met elkaar van doen? De aanslag op het WTC was uitermate vernederend voor Amerika, zou dat misschien een reden kunnen zijn?quote:Natuurlijk kunnen moslims wel wat verrichten, maar waarom zouden ze 't WTC naar beneden willen brengen? Denk je nou echt niet dat de VS de oorlog is ingelokt in het midden-oosten door zionisten?
Nee, dan zijn verhalen over smerige zionisten die naar oud Joods gebruik alles achter de schermen bekokstoven inderdaad een stuk geloofwaardiger.quote:En zoals ik eerder al zei, de enige optie zou een getrainde moslim moeten zijn in Florida, waar verhalen over waren. Maar dat is te makkelijk gegaan om geloofwaardig over te kunen komen.
[..]
We hebben ook geen oorlog met Marokko of Turkije.quote:Enige verschil is dat we geen oorlog met Polen hebben
Jawel hoor, die koesteren over het algemeen een vorm van Katholicisme die wij al sinds de jaren zestig alleen nog maar hekelen kunnen.quote:en dat Polen voor ons geen onbekende mensen zijn met een onbekende cultuur bij aankomst in Nederland.
Zijn de linksen nu ook zionisten, of niet? Europa heeft altijd uit allerlei culturen bestaan - het is bovendien niet gezegd dat de Europese cultuur zo zwak is dat immigranten zich daar en masse aan kunnen onttrekken.quote:Je kunt tenslotte niet allerlei culturen in Europa hebben. Dat betekent het einde voor Europa, omdat iedereen het anders wilt hebben hier. En door de linksen krijgen de nieuwkomers te veel hier. Dat gaat op gegeven moment helemaal mis.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601039&sid=aaIuE.W8RAuUquote:Bloomberg verslaat New York Fed's 'bail-out via de achterdeur'.
Als nieuw voorbeeld van wat de gevestigde orde als 'complottheorie' bestempelt, komt Bloomberg News vandaag met een interessant verhaal.
Hierin wordt bevestigd dat degenen die werden weggezet als ' idioten ' vanwege de waarschuwing dat de wereld wordt bestuurd door een klein en geheim bankkartel grotendeels gelijk blijken te krijgen. Dit in het licht van de AIG-onthullingen en interviews met onder andere de Amerikaanse minister van Financiën Tim Geithner.
David Reilly van Bloomberg schrijft hierover:
"Het idee van geheime bankkartels die het land en de wereldeconomie besturen wordt beschouwd als een bestaand gegeven en feit door aanhangers van complottheorieën. Deze zouden zelfs munitie, flessenwater en pindakaas opslaan .
Na het verhoor van het congres van deze week over de bail-out van American International Group Inc., zou je je af moeten vragen of deze lui eigenlijk wel zo gek zijn."
"De ondervraging op woensdag beschrijft een slinkse groep die bezig is miljarden dollars over te maken naar onder andere enkele bevoorrechte banken, waarbij zij met weinig - zelfs geen enkel - toezicht door de bevolking of gekozen autoriteiten te werk kon gaan."
Reilly vervolgt door te beschrijven hoe de New York Federal Reserve via een achterdeur de bail-out uitvoerde van banken als Goldman Sachs Group Inc., Merrill Lynch & Co., Societe Generale en Deutsche Bank AG, en dit vervolgens voor het publiek geheim probeerde te houden.
Bail-out in gebruikelijke taal... het verdere leegroven van de belastingbetaler.
Reilly licht ook een ander veelzeggend citaat uit van vertegenwoordiger Marcy Kaptur tijdens de ondervraging op woensdag, toen ze tegen Geithner zei: "Veel mensen denken dat de directeur van de New York Federal Reserve voor de Amerikaanse Overheid werkt. Maar in feite werkt u voor de particuliere banken die u hebben gekozen."
Reilly maakt gehakt van Geithner's ontkenning van enige betrokkenheid bij het schandaal en concludeert: "Als ongekozen en onaantastbare vertegenwoordigers de winnende banken selecteren terwijl ze onder andere proberen de werkwijze van het congres te omzeilen, als belastingbetalers er zo toe worden gedwongen om $8 biljoen te lenen, uit te geven en te garanderen om het financiële systeem te ondersteunen, dan zou ons bloed moeten koken."
Zoals we elke keer hebben benadrukt wordt het, terwijl de wereldwijde regering en de financiële overnames sneller gaan, steeds moeilijker voor die Elite om de ware reden te verbergen van hun gedrag en intenties. Oftewel het centraliseren van macht, het vernietigen van soevereiniteit en het creëren van een wereldregering die wordt geleid door een niet-gekozen, niet-democratische, autoritaire kleine groep.
Dus hoewel 'complottheorie-aanhangers' eens aan de kant werden gezet als paranoïde idioten, bouwen zij, terwijl meer en meer uitkomt van waar zij voor waarschuwden, steeds meer geloofwaardigheid op en de gevestigde orde heeft er meer moeite mee om met behulp van karaktermoord hun boodschap te neutraliseren.
De erkenning door Bloomberg's verslaggever dat die zogenaamde 'complottheorie-aanhangers ' waarschijnlijk gelijk hadden herinnert ons aan de verschijning op Fox News van Clinton's voormalige adviseur Dick Morris vorig jaar. Hij wees erop dat mensen die de alarmbellen lieten rinkelen over een overname door een wereldregering eveneens hun erkenning hebben gekregen.
"Degenen die "Oh de VN neemt het over, wereldregering," riepen waren gestoord maar nu - hebben zij gelijk!," merkte Morris op in het programma van Sean Hannity.
Leuk artikel.quote:"Veel mensen denken dat de directeur van de New York Federal Reserve voor de Amerikaanse Overheid werkt. Maar in feite werkt u voor de particuliere banken die u hebben gekozen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |