Waarheidsquote!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef Frollo het volgende:
Ik kijk geen pauper tv, dat scheelt natuurlijk.
Nieuwsgroepen neem je niet, die krijg jequote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:06 schreef Boeroendoek het volgende:
Neem nieuwsgroepen, koop een mediabox, verlos jezelf van commerciële omroepen.
zwart?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:05 schreef Rekkie het volgende:
Leuk, nou dat gezegd hebbende doe maar een koffie
Niet iedereen is zo bevoorrecht beste polderkoorts.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen neem je niet, die krijg je
Nieuwgroepen is geven en nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen neem je niet, die krijg je
En toch haal ik alles wat ik wil hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan ben jij geen echte nieuwsgroeper
Hij is een leugenachtige hufter.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan ben jij geen echte nieuwsgroeper
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:11 schreef startreck het volgende:
John Williams bestaat niet, Wendy van Dijk zit erin.
Leugenachtig nog wel..... dus...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:14 schreef Boeroendoek het volgende:
[..]
Hij is een leugenachtige hufter.
Volgens mij staat die John onder contract bij RTL hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie hem nooit, vast omdat ik niet naar SBS6 kijk
Wat?quote:
En niet zomaar films, hij is zelfs Spielberg's hofleverancier meen ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef DeTolk het volgende:
En dan componeert ie ook nog muziek voor goede film
Een dubbeltje op zijn kantquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
Hij heeft toch ook zo'n programma waarin hij mensen helpt die het moeilijk hebben met het eén of ander? Dan trekt hij ook altijd feilloos zo'n bek van "kijk mij eens begaan zijn met jullie lot, en nou janken voor de kijkcijfers." Kan die ook goed. Ach, hij kan zóveel.
Mooi he, dat verschil tussen een reallife foto en een persfoto.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best te doen![]()
hij is echt veel schwatequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Mooi he, dat verschil tussen een reallife foto en een persfoto.![]()
Hoeveel tinten lichter wilt u het hebben, meneer Williams?
Ik wou et net zeggenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:38 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Mooi he, dat verschil tussen een reallife foto en een persfoto.![]()
Hoeveel tinten lichter wilt u het hebben, meneer Williams?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:48 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Arrrrrr arrrrrrr watch mie words
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:11 schreef startreck het volgende:
John Williams bestaat niet, Wendy van Dijk zit erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |