Ik vind het ook behoorlijk ziek als je tot zoiets in staat bent, zelf al is het als payback voor iets wat de dader gedaan heeft. Maar ik kan het me wel goed voorstellen dat je zo iemand hetzelfde terugwenst, en dat vind ik dan niet net zo erg als wat de daders bij een onschuldig iemand deden, zonder enige emotionele aanleiding whatsoever, gewoon voor de kick.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het gaat om de daad die je doet. Ook al is het een reactie op hun daad. Hetzelfde of iets soortgelijks terugdoen maakt je zelf niet veel beter. Natuurlijk kun je de daders straffen; maar dan met een normale straf en niet in de trant van "ja maar zij doen het ook!!1!!".
mensen met dieren vergelijken ;')quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dan doe je precies het zelfde als waar je hun op afrekent, met andere woorden; jij bent net zo slecht.
Mooiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je in alle vrijheid en rust in de kattenhemel voort mag leven.
Snik.
ophangen die gastenquote:
Katten hebben geen hemel, daarvoor schijten ze te vaak in andersmans tuinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Snik.
Waarom 5?quote:
Omfg waar heb je dat chessy-ass plaatje in godsnaam vandaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Snik.
Hebben katten bier uitgevonden?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Geef eens een goed argument waarom wij beter zijn?
Omdat wij niet in andermans tuin schijten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Op de bierschaal zijn we inderdaad superieur. Maar goed, op relatieve schaal zijn we allemaal even nietig en onbetekenend.quote:
Waarom zijn dieren beter dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef ehqo. het volgende:
Jullie komen met argumenten die wij als mens beter vinden, dat telt niet. Hoezo ís dat beter?
Omdat de mens het intelligentste wezen op deze planeet is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:40 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als het maanden waren had ik er misschien nog in kunnen komen.quote:
Omdat katten nu eenmaal kut zijn..... het zijn niet voor niets huisdieren van de MENS.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:44 schreef ehqo. het volgende:
Jullie komen met argumenten die wij als mens beter vinden, dat telt niet. Hoezo ís dat beter?
Ik vind niets beter.quote:
En die intelligentie zetten we in om een kat via zijn anus op te blazen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat de mens het intelligentste wezen op deze planeet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |