quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is het frustrerende! De rechtspraak is het probleem. De ivoren toren rechters. De immorele advocatuur. En vooral het rotsvaste geloof op jihadistische wijze van de D66-GroenLinksch-PvdA-Elite in Nederland (en dat zal in Vlaanderen niet anders zijn).
Maar het werk op zich lijkt me nog steeds gaaf. Als ik geen geoloog was geworden (ook een soort rechercheur), dan was ik dit gaan doen.
Weer zo'n "uiterst inhoudelijke" lasterlijke reactie van jou op mij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:40 schreef woid het volgende:
[..]
![]()
als 5 jarige wilde je al polite, brandweer of piloot worden.. en je zit nogsteeds in dat stadium....
ik heb mn hobby gevondenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weer zo'n "uiterst inhoudelijke" lasterlijke reactie van jou op mij.![]()
Zoek een hobby, kleuter. Laat het discussieren maar aan grote mensen over.
Ik kan me daar toch wel iets bij voorstellen. De klap moet nog komen. Nu is er vooral woede en ongeloof. Maar vaak komen tijdens en na de begrafenis de tranen en het intense verdriet. En het besef dat dit definitief is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef C_N het volgende:
Als mijn zoon zou worden vermoord op zo'n beestachtige manier .
Dan zou ik niet zo voor de TV kunnen staan . zo zonder een traan te laten ?.
laat staan voor de TV te gaan staan.
Erg raar is dat wel ,zo om te zien van die ouders.
Die was met totaal andere dingen bezig plus totaal andere regio.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef Red_85 het volgende:
Sick.. was er niet zo'n bende actief in dat gebied een tijd terug die nooit gepakt is?
Dat zijn nou mensen in shock.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:43 schreef C_N het volgende:
Als mijn zoon zou worden vermoord op zo'n beestachtige manier .
Dan zou ik niet zo voor de TV kunnen staan . zo zonder een traan te laten ?.
laat staan voor de TV te gaan staan.
Erg raar is dat wel ,zo om te zien van die ouders.
Dat was De Bende Van Nijvel. Actief in de jaren '80 in de buurt van Aalst/Nijvel. Die grossierden in supermarktmoorden en zijn al 25 jaar non-actief. Dan lijkt het me eerder een copycat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:42 schreef Red_85 het volgende:
Sick.. was er niet zo'n bende actief in dat gebied een tijd terug die nooit gepakt is?
Dat lijkt me na 1 geval wat voorbarig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:49 schreef pagadder het volgende:
[..]
Dat was De Bende Van Nijvel. Actief in de jaren '80 in de buurt van Aalst/Nijvel. Die grossierden in supermarktmoorden en zijn al 25 jaar non-actief. Dan lijkt het me eerder een copycat.
I know nothing!quote:
Voor hetzelfde geld is het een jaloers ex-vriendje die zijn kans schoon zag en teveel gezopen had.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk een uit de hand gelopen drusdeal/geld schuldig aan criminelen van Kevin of een toevallige ontmoeting tussen 2 onschuldige jongeren en een groepje zware criminelen.
En ja, daar is Gia met een totaal andere draai aan het gebeurdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is het een jaloers ex-vriendje die zijn kans schoon zag en teveel gezopen had.
Het feit dat Kevin in de kofferbak is teruggevonden zou kunnen betekenen dat de dader(s) zich eerst nog wilden vergrijpen aan dat meisje.
Misschien gewoon op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Of misschien toch wel een voorbedachte rade, maar dan met een willekeurig slachtoffer. In dat laatste geval is er gevaar voor herhaling, natuurlijk.
Maar hoe dan ook, het blijft een gruwelijke daad.
Wat GTST en CSI al niet met huisvrouwen kan doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ja, daar is Gia met een totaal andere draai aan het gebeurde
Lijkt me sterk. Het meisje was nog maar 18 en ze waren al drie jaar samen als koppel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld is het een jaloers ex-vriendje die zijn kans schoon zag en teveel gezopen had.
Het feit dat Kevin in de kofferbak is teruggevonden zou kunnen betekenen dat de dader(s) zich eerst nog wilden vergrijpen aan dat meisje.
Misschien gewoon op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats. Of misschien toch wel een voorbedachte rade, maar dan met een willekeurig slachtoffer. In dat laatste geval is er gevaar voor herhaling, natuurlijk.
Frisse inzichten, nieuwe insteek, heel goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is een reactie op iemand die met een mogelijke aanleiding komt. Daarop zeg ik het kan zoveel zijn en noem wat voorbeelden. Ik zeg toch niet dat ik vermoed dat het één van die voorbeelden is. Om meteen te beweren dat die Kevin wel in het criminele circuit kan zitten, gaat mij namelijk te ver.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ja, daar is Gia met een totaal andere draai aan het gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |