abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76433350
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het scoren. Er zijn nog 100.000 andere undercoveracties te bedenken die zogenaamde schandalige veiligheidslekken opsporen.
En wat hebben we er aan? Niets.
Ja, maar HP/De Tijd koos voor de PVV. Terwijl Stegeman weer kiest voor andere knelpunten. Je punt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:35:45 #77
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_76433472
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar HP/De Tijd koos voor de PVV. Terwijl Stegeman weer kiest voor andere knelpunten. Je punt?
En het is als journalist blijkbaar makkelijk dingen te ontdekken die niet juist zijn. Maar je schiet er niets mee op. Er wordt gedaan alsof er iets heel bijzonders is ontdekt, maar dat is niet zo.
Je kan alles wel 100% gaan beveiligen. In zo'n wereld wil je niet leven hoor.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:36:44 #78
136343 BasEnAad
pi_76433513
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:

Het is een amateuristische soap van mensen die politiek bedrijven. Er hangen geen hakenkruisen. Rechts-extremisme is niet aangetroffen.
Stom sensatieblad. Wat komt die vent triest over nu zeg.
quote:
Wilders voelt zich gepakt, onbegrijpelijk. Hij moet blij zijn dat er een lek is aangetoond.

Welk LEK????
pi_76433557
De screening was goed.

Het was geen Islamitische Terrorist met snode plannen.

Ik vind nederlanderse journalisten geen gevaar.
pi_76433567
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:35 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

En het is als journalist blijkbaar makkelijk dingen te ontdekken die niet juist zijn. Maar je schiet er niets mee op. Er wordt gedaan alsof er iets heel bijzonders is ontdekt, maar dat is niet zo.
Je kan alles wel 100% gaan beveiligen. In zo'n wereld wil je niet leven hoor.
Volgens mij zijn we met zn allen reeds overeengekomen dat het zogenaamde nieuws over de gefaalde beveiliging dikke nonsens is. Ik ben daarentegen wel benieuwd wat er zich afspeelt binnen de gelederen van de PVV.
pi_76433592
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

[..]

Welk LEK????
HP/De Tijd een sensatieblad. Dikke faler dat je er bent
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:39:08 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76433598
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het scoren. Er zijn nog 100.000 andere undercoveracties te bedenken die zogenaamde schandalige veiligheidslekken opsporen.
En wat hebben we er aan? Niets.
Daarom vroeg ik me al af, het gaat toch niet alléén hierom? Ik neem aan dat de journaliste de hele PVV-organisatie grondig heeft doorgelicht en uitgezocht en daar haar artikelen over schrijft.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:43:59 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76433778
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

[..]

Welk LEK????
Ik snap niet waar jij je druk over maakt, vind het zelfs een beetje naar.

Moeten journalisten dan maar netjes vooraf een interviewverzoek doen en de afwijzing daarvan keurig accepteren? Hoe zie jij de vrije pers voor je?

Deze scoop is gewoon een handige manier om media-aandacht te genereren. Goed gedaan, nu is het wachten op de publicatie.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 12:57:41 #84
136343 BasEnAad
pi_76434293
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:43 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik snap niet waar jij je druk over maakt, vind het zelfs een beetje naar.

Moeten journalisten dan maar netjes vooraf een interviewverzoek doen en de afwijzing daarvan keurig accepteren? Hoe zie jij de vrije pers voor je?

Deze scoop is gewoon een handige manier om media-aandacht te genereren. Goed gedaan, nu is het wachten op de publicatie.
De strekking van het artikel is dat er iemand geïnfiltreerd heeft bij de PVV. Ja, nou en? Denk ik dan. Ze zeggen dus eigenlijk: als je bij de PVV wil, dan kun je erbij komen. Da's logisch toch?! Hoe komt de PVV anders aan medewerkers?

Tweede punt: de insteek van het blad. Er zijn geen hakenkruizen gevonden... Ik snap niet dat jij dit niet ziet als sensatie.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:21:16 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76435135
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

De strekking van het artikel is dat er iemand geïnfiltreerd heeft bij de PVV. Ja, nou en? Denk ik dan. Ze zeggen dus eigenlijk: als je bij de PVV wil, dan kun je erbij komen. Da's logisch toch?! Hoe komt de PVV anders aan medewerkers?

Tweede punt: de insteek van het blad. Er zijn geen hakenkruizen gevonden... Ik snap niet dat jij dit niet ziet als sensatie.
Er zijn GEEN hakenkruizen gevonden, zegt ie. Wat is de sensatie precies? Hij relativeert vooral de dagelijkse praktijk bij de PVV, "geen spannende dingen". Een beetje suggestief inspelen op verwachtingen en vooroordelen van je lezers mag je als hoofdredacteur toch wel doen?
pi_76435146
PVV fail
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 13:22:48 #87
137949 Disana
pi_76435172
Dat van die hakenkruisen heeft de hoofdredacteur in diverse media herhaald. Blijkbaar vindt ie het zelf wel leuk. Ik vind het een zwak argument om duidelijk te maken dat volgens hem de PVV niet extreem rechts is.
pi_76435213
Wanneer ligt die HP trouwens in de winkel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:24:54 #89
136343 BasEnAad
pi_76435237
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Ringo het volgende:

[..]

Er zijn GEEN hakenkruizen gevonden, zegt ie. Wat is de sensatie precies? Hij relativeert vooral de dagelijkse praktijk bij de PVV, "geen spannende dingen". Een beetje suggestief inspelen op verwachtingen en vooroordelen van je lezers mag je als hoofdredacteur toch wel doen?
Ze doen maar. Het is een vrij land.
Waarom benoemt hij de hakenkruizen uberhaupt? Hij maakt een sensatieverhaal, van iets wat helemaal niet spannend is dus blijkbaar. Dat heet sensatie.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:25:38 #90
136343 BasEnAad
pi_76435258
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:22 schreef Disana het volgende:
Dat van die hakenkruisen heeft de hoofdredacteur in diverse media herhaald. Blijkbaar vindt ie het zelf wel leuk. Ik vind het een zwak argument om duidelijk te maken dat volgens hem de PVV niet extreem rechts is.
Het zegt inderdaad meer over hem, dan over de PVV.
pi_76435372
Gast, laat het gaan met je hakenkruizen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:29:34 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76435381
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:24 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ze doen maar. Het is een vrij land.
Waarom benoemt hij de hakenkruizen uberhaupt? Hij maakt een sensatieverhaal, van iets wat helemaal niet spannend is dus blijkbaar. Dat heet sensatie.
Zo werkt de journalistiek nu eenmaal, niet zo zeuren. Hij wil gewoon veel warme broodjes verkopen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:31:11 #93
136343 BasEnAad
pi_76435433
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo werkt de journalistiek nu eenmaal, niet zo zeuren. Hij wil gewoon veel warme broodjes verkopen.
Ik koop zijn broodje lekker niet!
Als het grote nieuws is dat er geen hakenkruizen hangen bij de PVV, dan is nu wel duidelijk dat er niks interessants in het artikel staat.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:32:01 #94
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76435461
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PVV fail
Pleonasme van de degelijkste soort.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 13:32:14 #95
137949 Disana
pi_76435471
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:25 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het zegt inderdaad meer over hem, dan over de PVV.
Ja mee eens. Ik bespeur er zelfs een zekere sympathie voor de PVV in maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.
pi_76437382
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef 311258 het volgende:
De screening was goed.

Het was geen Islamitische Terrorist met snode plannen.

Ik vind nederlanderse journalisten geen gevaar.
Inderdaad. De enige screening die nodig is, is of de stagiair geen baard heeft, blank is, niet vijf keer per dag een bepaald ritueel uitvoert en vrouwen wel de handen schudt. Ik bedoel, wat voor meer screening is er nou nodig?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 14:56:54 #97
137949 Disana
pi_76438749
Bericht van Meki in gesloten dubbeltopic:

PVV toch racistisch!

Geen grondige check voor stagiaire PVV Van een onzer verslaggeefsters
quote:
DEN HAAG - De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding die over de bewaking van Wilders gaat, wil niet reageren op de bevindingen tijdens de undercoveractie van de journaliste van HP/De Tijd. "Daarmee zouden we inzicht in zijn beveiliging geven", aldus een zegsman.

Journaliste Karen Geurtsen drong afgelopen zomer eenvoudigweg met een sollicitatie onder haar eigen naam de PVV binnen. Na een gesprek van een half uur met het Kamerlid De Roon was zij aangenomen als diens beleidsmedewerker. Van een grondige check van haar achtergrond lijkt geen sprake te zijn geweest. Haar familieleden en vrienden zijn nooit benaderd om achtergrondinformatie. "Alleen het intikken van mijn naam op Google had destijds al onthuld dat ik journalist ben." Op verschillende momenten was de verslaggeefster naar eigen zeggen in de directe omgeving van Wilders, terwijl zijn bewaking op die ogenblikken volgens haar minder scherp was. Zoals tijdens een fractieboottocht. Volgens Geurtsen werd zij bij het aan boord gaan niet gefouilleerd en werden ook haar spullen niet doorzocht. In theorie had zij een bom kunnen verbergen en met een smoes weer van boord kunnen gaan.

De komende weken beschrijft de journaliste haar ervaringen en ontdekkingen bij de PVV in HP/De Tijd. "Ik wilde vooral weten wat er binnen de partij leeft. Zo is opmerkelijk dat De Roon mij al snel zijn speeches liet schrijven. Verder onthulde hij dat de PVV-top niet verwacht de komende jaren te gaan regeren omdat men vermoedt dat andere partijen dit zullen tegenhouden. Racistische uitspraken waren er af en toe."
Bron: ANP, Google nieuws

Bevestigd door een undercover journalist die bij deze racistische partij..
PVV is hard aangepakt en de ware aard van deze beweging is naar boven gekomen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 14:58:14 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_76438807
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:56 schreef Disana het volgende:
Bericht van Meki in gesloten dubbeltopic:

PVV toch racistisch!

Geen grondige check voor stagiaire PVV Van een onzer verslaggeefsters
[..]

Bron: ANP, Google nieuws

Bevestigd door een undercover journalist die bij deze racistische partij..
PVV is hard aangepakt en de ware aard van deze beweging is naar boven gekomen
Okay.
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 14:59:45 #99
137949 Disana
pi_76438848
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:58 schreef Ringo het volgende:

[..]

Okay.
Nou ja, ik vond dat het hier toch wel thuishoorde. Ik kan verder niets vinden over die racistische uitspraken, maar ik denk dat we op de serie artikelen moeten wachten.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 15:00:54 #100
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_76438896
Als je een paar maanden met mij meeloopt, dan hoor je ook wel racistische opmerkingen hoor. Vooral als je Limburgers ook als een apart ras rekent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')