Wat vind je er goed aan? Wilders kan zich nu alleen maar opnieuw als slachtoffer profileren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die dit goed nieuws vind?
Ik vind nl. van niet.²
Krijgen we dat "extreem rechts" weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Dus ze werkte wel degelijk voor het blad - tenzij ze iemand van buitenaf hebben genomen.
Die samenvatting is wel grappig en ook wel te verwachten. Neemt niet weg dat ik het geen fijne partij vind. Ik vind de PVV wel extreem rechts en hoe amateuristisch ook, er wordt wel degelijk schade berokkend aan de maatschappij.
Z'n broerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Chooselife het volgende:
[..]
HP/de Tijd dan.
Ik vind het een beetje infantiel en kneuterig allemaal. Wat een hoogstaande prestatie zeg.
De koffiejuf kan Wilders ook omleggen. Een medewerker van de pakketdienst. Z'n chauffeur. Z'n zwager.
Wat vind je er goed aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die dit goed nieuws vind?
Ik vind nl. van niet.²
Nou ja, zoals al gezegd, je hoeft geen hakenkruisen te voeren om toch ver in de rechtse hoek te zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:58 schreef huhggh het volgende:
[..]
Krijgen we dat "extreem rechts" weer.
Dan gaat de druk van de ketel en is het niet zo "spannend" meer allemaal. Dan kan verse Wilders gewoon weer normale politiek bedrijven. Zo je zult begrijpen is dat dan weer in het voordeel van de Moslims.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind je er goed aan? Wilders kan zich nu alleen maar opnieuw als slachtoffer profileren.
Pas als je alle artikelen hierover hebt gezien, kun je dat misschien zeggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind je er goed aan? Wilders kan zich nu alleen maar opnieuw als slachtoffer profileren.
Op zich ben ik dat me je eens, maar het is wel opmerkelijk dat hij eerst een aanvraag van HP weigert om vervolgens niet door te hebben dat hij een journalist aanneemt. Het is het andere uiterste.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:52 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het was een stagiaire toch?
Ik snap al die ophef niet. Ik vind het heel voorstelbaar dat de PVV een representatief, competetent medewerkster aanneemt. Waarom zou je je argwanend opstellen ten aanzien van zo'n iemand?
En dat diegene dan ineens een infiltrant van het NRC blijkt te zijn. Tsja.
Je bedoelt dat als blijkt dat het een amateuristisch partij is, de aandacht voor de PVV af zal nemen? Dat denk ik niet gezien de enorme aanhang.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan gaat de druk van de ketel en is het niet zo "spannend" meer allemaal. Dan kan verse Wilders gewoon weer normale politiek bedrijven. Zo je zult begrijpen is dat dan weer in het voordeel van de Moslims.²
Ik vermoed dat ze wel meer aanvragen te verwerken krijgt en dat door de meerdere schijven binnen de organisatie hier gemakkelijk een miscommunicatie in ontstaat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Op zich ben ik dat me je eens, maar het is wel opmerkelijk dat hij eerst een aanvraag van HP weigert om vervolgens niet door te hebben dat hij een journalist aanneemt. Het is het andere uiterste.
Met dat verschil dat de hoofdredacteur van HP/De Tijd niet de bestbeveiligde politiucs van Nederland pleegt te zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef TGVkopper het volgende:
Wat een riooljournalistiek zeg
De wereld is niet te beveiligen. Als ik als stagiair bij HP/De Tijd ga werken kan ik na een aantal maanden vast ook wel dicht genoeg bij de hoofdredacteur komen om het te vermoorden, like d'ôh
Nee, maar even zoeken op google en je zag zo dat ze in de journalistiek zit. Je vindt dan o.a. een artikel van haar in de Spits en op Schipholnieuws.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven schreef, het kan ook zijn dat ze helemaal niet aan HP/De Tijd verbonden was tot ze aanbood voor het blad undercover te gaan.
Scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef BdR het volgende:
Het toont vooral aan in wat voor bochten journalisten zich moeten wringen om uberhaubt wat te zien en horen van Geert Wilders.De grote leider van deze "democratische" partij geeft nooit interviews, en als er maar een microfoon in de buurt is houdt ie meteen al zn mond (zie video v.a. 37:00 ong.)
[..]
Nee, maar even zoeken op google en je zag zo dat ze in de journalistiek zit. Je vindt dan o.a. een artikel van haar in de Spits en op Schipholnieuws.
Nou, degenen die het topic waren aan het volgen zouden het heus wel begrijpen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee, ik eet vandaag thuis.
ik reageerde op een iemand anders in de slowchat maar had geen zin om die post op te zoeken
Tja zoals je zelf al zei, het is niet echt de partij van de openheid hè. Ze wilden immers niet dezelfde fouten maken als de LPF, die tenonder ging aan openheid want alles lag op straatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:56 schreef BdR het volgende:
Trouwens, als je bij de HP/De Tijd hebt gewerkt, dan is dat al genoeg reden voor de PVV om iemand te weigeren? Is dat op zich niet al raar?
Wat is er kansloos aan undercoverjournalistiek?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kansloze actie van HP/de Tijd. Alsof je moet infiltreren om Wilders te vermoorden.
Ik word onderhand een beetje misselijk van al die journalisten die willen aantonen hoe makkelijk het is om crimineel te worden...
Het leven is niet zonder risico en zal dat ook nooit worden, accepteer dat nou eens.
Al die journalisten hebben in hun achterlijkheid niet eens door dat de leefbaarheid in Nederland er zo op achteruit gaat. Door hen!
Het scoren. Er zijn nog 100.000 andere undercoveracties te bedenken die zogenaamde schandalige veiligheidslekken opsporen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er kansloos aan undercoverjournalistiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |