Leuk!!! Foto'squote:Op woensdag 6 januari 2010 09:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben trouwens aan een paard begonnen, maar voorlopig heb ik alleen nog 1 hoef. Zonder patroon haken is onverstandig als je van nature nogal besluiteloos bent
Ik ga ook maar eens aanmelden denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:57 schreef nieslief het volgende:
Ooooh ik heb vriendjes op Ravelry
Vastmazen = idd vastnaaien.
naaien jaquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef Dipkip het volgende:
Oh dit lijkt wel heel simpel idddat lukt vast wel, en met die bal zitten de losse draadjes toch aan de binnenkant.
Nu moet ik alleen 'vastmazen' nog weten... Of is dat gewoon een soort naaien?
Hema had wel hobbynaalden (en oogjes, en knuffelvulling). Dat waren iets grotere, stevigere naalden van verschillende formaten - geen idee of het echt stopnaalden zijn. Ik had al een stopnaald gebietst van schoonma, dus niet gekocht.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:03 schreef Dipkip het volgende:
Zou HEMA stopnaalden hebben? Ik wou er morgen even langs voor vulling... Ik kom niet in de buurt van de wolwinkel.
ik keek net even bij 'mijn' Hema, een kleine maar wel met naaispullen. Ze hadden in elk geval een mapje met 45 naalden, waaronder 2 grote, behoorlijk stompequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:26 schreef Dipkip het volgende:
Hmpf, als ik nou had geweten dat ik die nodig had voor ik die eerste bestelling plaatste
Stokjes of anderhalve stokjes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:27 schreef trui het volgende:
ik probeer deze na te maken, maar wat denken jullie, is dat lijfje gemaakt van stokjes of halve stokjes of nog een andere steek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |