quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:05 schreef Ynske het volgende:poncho is af
moet nu alleen nog de roos aan de voorkant, en hij kan op de post
Die is het inderdaad. Maar ik heb hem nu door. Hij zal niet helemaal foutloos zijn, maar ik moet en zal hem af krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Wampi het volgende:
is het dat ding dat je op ravelry in je faves hebt staan?die is knap ingewikkeld inderdaad, ik ben heel blij met (gevulde) blikje dat ik van mn moeder heb gekregen
. maar hij is wel errug gaaf
Die ja die zijn voor breien. Groot, stomp en lomp.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:56 schreef Wampi het volgende:
[..]
ik keek net even bij 'mijn' Hema, een kleine maar wel met naaispullen. Ze hadden in elk geval een mapje met 45 naalden, waaronder 2 grote, behoorlijk stompe.
voor Isa van Sjeen. hoop dat ze m leuk vindquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Niet op de post, eerst een foto!
ik kan je niet NU aan die dingen helpen, maar ik heb er thuis heel veel (nou ja, 20 of 30 ofzo?), terwijl ik er maar een paar gebruik. ik zou er een paar in een envelop kunnen stoppen en naar je opsturen, maar dan heb je ze morgen pas..quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef m@x het volgende:
En ik heb besloten dat ik echt heel dringend steekmarkeerders nodig heb. Ze verkopen ze wel bij de hobbywinkel hier in de buurt maar ik ben nog te wiebelig en moe van al die stomme operatie-complicaties om daar naartoe te gaan. En ik moet ze natuurlijk NU hebben
Dat zou wel heel erg tof zijn. Er zitten er idd heel veel in een zakje terwijl je er maar een paar nodig hebt. Ik zal je mijn adres even pm-enquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:48 schreef Wampi het volgende:
[..]
ik kan je niet NU aan die dingen helpen, maar ik heb er thuis heel veel (nou ja, 20 of 30 ofzo?), terwijl ik er maar een paar gebruik. ik zou er een paar in een envelop kunnen stoppen en naar je opsturen, maar dan heb je ze morgen pas..
dat had ik ook alquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:22 schreef m@x het volgende:
En ik heb besloten dat ik echt heel dringend steekmarkeerders nodig heb. Ze verkopen ze wel bij de hobbywinkel hier in de buurt maar ik ben nog te wiebelig en moe van al die stomme operatie-complicaties om daar naartoe te gaan. En ik moet ze natuurlijk NU hebben
Zó herkenbaarquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:22 schreef manda-rijn het volgende:
Overigens ga ik NU een speldenkussen maken![]()
Voor de 100ste keer ben ik mijn naald kwijt
Volgens mij heeft Mijsje die gemaakt. Misschien kan zij je verder helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:15 schreef manda-rijn het volgende:
ik kap met dit patroon![]()
ik wil eigenlijk zoiets maken, maar heb er geen 3 euro voor overWant dan krijg ik vast alsnog een Engelstalig/Amerikaans patroon waar ik niks van snap
Oh, die vind ik leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:21 schreef Ynske het volgende:
hier staat een gratis speldenkussen in bloemvorm, misschien vind je die wat, is volgens mij niet zo moeilijk
niet doen, geen 3 euro betalen... de afzetters... hier is op mijn ravelrypagina hoe ik het heb gemaakt (met verkeerde wol en verkeerde haaknaald enzo, met mooi katoen wordt ie een stuk mooier dan de mijne) en misschien kun je aan de foto's al zien hoe het in elkaar moet... anders moet je even een gil geven, dan help ik je even...quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:15 schreef manda-rijn het volgende:
ik kap met dit patroon![]()
ik wil eigenlijk zoiets maken, maar heb er geen 3 euro voor overWant dan krijg ik vast alsnog een Engelstalig/Amerikaans patroon waar ik niks van snap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |