Yo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:58 schreef Editeur het volgende:
[..]
Done allready with the lazaaaa stuff?
ik jou een wanhopig figuurquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:59 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een lekker wijf. Of mocht ik niks liefs zeggen?
Je naam staat er al in het roze, no worriesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan alleen via msn, anders denken ze dat ik een softie ben
Het is juist stoer voor een man om zijn ware emoties te tonen, weet je dat nou nog niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan alleen via msn, anders denken ze dat ik een softie ben
ha chef, alles ok?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:00 schreef NoelGallagher het volgende:
IK BLIJF OOK WAKKER.
HOIIIIIIII SWARMAHOER
owjaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:00 schreef Chen het volgende:
[..]
Je naam staat er al in het roze, no worries.
Rozert, ruim voor jou tijd hier op FOK, toen ik nog een bepuiste puber was op het forum, was dit het niveau van ONZ. Dat het in de jaren nou zo ruimschoots is gedaald, kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik jou een wanhopig figuur
heb ik nu iets gewonnen?
IKKEEEEE!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb swarmahoer in het echt gezien. Wie wil me aanraken?
om 12 uur hoef ik er pas uit, en ook nog geen slaapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, primaheb alleen totaal geen slaap, maar moet er om 8:00 uit
![]()
En met jou?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:04 schreef swarmahoer het volgende:
ow, ik heb noelgallagher in t echt gezien, wil wil me aanraken
TSJAPPIE KOM VECHTE DAN HE!quote:
respect ho(e)rquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
TSJAPPIE KOM VECHTE DAN HE!
MOT JE KLAPPEN HEBBEN DAN!
KOM DAN MET JE MATTIES!
BWHAAAAAH DIE HEB JE NIET HE!
JONGE PAUPER, GA JE MOEDER NEUKEN.
FATOE LAFOE TANTOE MANG JONGEEE.
je bedoelt msnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:06 schreef Suusje-V het volgende:
Oké, ik ga enkele zwakke pogingen doen om mijn iTunes zonder problemen op te starten.
Down-time onder voorbehoud
Fafi bitch.quote:
Neequote:
Blij dat tenminste IEMAND daar tevreden mee isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat doet mij echt zoveel deugd
Neen.quote:
Ik zit hier chocola te eten dus neen.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zit hier chocola te eten dus neen.
Nee eitjesquote:
Fok jou! Pass mij ook wat!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:14 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik zit hier chocola te eten dus neen.
Daar zit de verrassing in.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:18 schreef Pingwingei het volgende:
met crunchy bolletjes erin als vulling
Ik zal ze door de usb drukkenquote:
Zijn dat die harde plastic dingetjes?quote:
Ik heb geen hamsterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:21 schreef tho_Omas het volgende:
Suusje-V, hadden wij niet ooit in conflict over jouw hamster?
Teaser!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb geen hamsterNooit gehad ook
Maar ik ga nu echt slapen!
Truste![]()
![]()
Cavia was het.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb geen hamsterNooit gehad ook
Maar ik ga nu echt slapen!
Truste![]()
![]()
Waar gaat die over?quote:
Dat klinkt wel heel interessantquote:
Vleesgeweren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel interessantKomen daar ook vuur en geweren in voor?
Spuwen die vuur?quote:
Ik zag borderline staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:46 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/index.php?blog=17
Stukje geschreven. Het doet je goed aan de gemoederen om je "problemen" ergens kwijt te kunnen.
Ik vond het liedje mooi. en wie weet wat je onder de leden hebt. Ik heb soms nog weleens last van moodswings maar om het borderline te noemen. geen ideequote:
hahahaha je heb borderlinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vond het liedje mooi. en wie weet wat je onder de leden hebt. Ik heb soms nog weleens last van moodswings maar om het borderline te noemen. geen idee
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vond het liedje mooi. en wie weet wat je onder de leden hebt. Ik heb soms nog weleens last van moodswings maar om het borderline te noemen. geen idee
Chickencanonquote:
nou ik vind het niet tof als dat mocht zijnquote:
quote:
Dat heet een depressiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik vind het niet tof als dat mocht zijn. het blijft een labeltje. I HATE labels >.>. vooral over psychische aandoeningen. Al heb ik problemen met opstaan, vraag ik me af wie niet?
Borderline is niet tof.Geloof me. Je zelf ergens volledig op concentreren zodat je even niet aan je problemen kunt denken. je verbergen haast in games. Zodat je de dag beter aan kan.
SUPERCOOOOOOOOOOOOW ONRESCETTINNNNNNNGGGGGquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest gelijk hieraan denken![]()
Maar hey ik ga slapen. dit was mijn EI Voor nachtbaggerij![]()
Autistquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik vind het niet tof als dat mocht zijn. het blijft een labeltje. I HATE labels >.>. vooral over psychische aandoeningen. Al heb ik problemen met opstaan, vraag ik me af wie niet?
Borderline is niet tof.Geloof me. Je zelf ergens volledig op concentreren zodat je even niet aan je problemen kunt denken. je verbergen haast in games. Zodat je de dag beter aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nu alleen maar kutterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:01 schreef Guglilminpietro het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee
nog steeds zo kut hier.
Jij ging slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:01 schreef Guglilminpietro het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee
nog steeds zo kut hier.
Boksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
ja joh fabeltjes zijn de wereld nog niet uit he
hihihi
Ze is tantoe lauw manquote:
Michielosquote:
ga slapen men!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|