Cavia was het.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:33 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik heb geen hamsterNooit gehad ook
Maar ik ga nu echt slapen!
Truste![]()
![]()
Waar gaat die over?quote:
Dat klinkt wel heel interessantquote:
Vleesgeweren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel interessantKomen daar ook vuur en geweren in voor?
Spuwen die vuur?quote:
Ik zag borderline staanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:46 schreef cablegunmaster het volgende:
http://cablegunmaster.nl/index.php?blog=17
Stukje geschreven. Het doet je goed aan de gemoederen om je "problemen" ergens kwijt te kunnen.
Ik vond het liedje mooi. en wie weet wat je onder de leden hebt. Ik heb soms nog weleens last van moodswings maar om het borderline te noemen. geen ideequote:
hahahaha je heb borderlinequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vond het liedje mooi. en wie weet wat je onder de leden hebt. Ik heb soms nog weleens last van moodswings maar om het borderline te noemen. geen idee
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik vond het liedje mooi. en wie weet wat je onder de leden hebt. Ik heb soms nog weleens last van moodswings maar om het borderline te noemen. geen idee
Chickencanonquote:
nou ik vind het niet tof als dat mocht zijnquote:
quote:
Dat heet een depressiequote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik vind het niet tof als dat mocht zijn. het blijft een labeltje. I HATE labels >.>. vooral over psychische aandoeningen. Al heb ik problemen met opstaan, vraag ik me af wie niet?
Borderline is niet tof.Geloof me. Je zelf ergens volledig op concentreren zodat je even niet aan je problemen kunt denken. je verbergen haast in games. Zodat je de dag beter aan kan.
SUPERCOOOOOOOOOOOOW ONRESCETTINNNNNNNGGGGGquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest gelijk hieraan denken![]()
Maar hey ik ga slapen. dit was mijn EI Voor nachtbaggerij![]()
Autistquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou ik vind het niet tof als dat mocht zijn. het blijft een labeltje. I HATE labels >.>. vooral over psychische aandoeningen. Al heb ik problemen met opstaan, vraag ik me af wie niet?
Borderline is niet tof.Geloof me. Je zelf ergens volledig op concentreren zodat je even niet aan je problemen kunt denken. je verbergen haast in games. Zodat je de dag beter aan kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nu alleen maar kutterquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:01 schreef Guglilminpietro het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee
nog steeds zo kut hier.
Jij ging slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:01 schreef Guglilminpietro het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeee
nog steeds zo kut hier.
Boksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:05 schreef Guglilminpietro het volgende:
ja joh fabeltjes zijn de wereld nog niet uit he
hihihi
Ze is tantoe lauw manquote:
Michielosquote:
ga slapen men!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|