Chen, spelfouten zijn niet zo erg voor de gewone user, maar als je zo graag modje speelt, geef dan ook het goede voorbeeld!quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:25 schreef Chen het volgende:
[..]
Trust_live, beledigen van een gerespecteerd member sinds begin 2003 is not done. Als het aan mij ligt verdwijnt die in de prullenbak. Helaas laten de regel dit niet toe, dus mailen mag na 3 maanden.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:29 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Chen, spelfouten zijn niet zo erg voor de gewone user, maar als je zo graag modje speelt, geef dan ook het goede voorbeeld!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Wukl het volgende:
*naatje_1 wordt weer uit de prullenbak gevist*
Wukl vult de lege plek die naatje_1 achterliet weer opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:11 schreef Wukl het volgende:
*naatje_1 wordt weer uit de prullenbak gevist*
waar was je nou de hele tijd?quote:
TwyLight, twee weken. Minstens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik keek een film, maar ik ben er
Ik heb gezegd dat ik een bom in het server park heb gelegd en die tot ontploffing breng als ze mij niet weer op fok lietenquote:
Dat zeg ik, er is overlegdquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik een bom in het server park heb gelegd en die tot ontploffing breng als ze mij niet weer op fok lieten
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik een bom in het server park heb gelegd en die tot ontploffing breng als ze mij niet weer op fok lieten
Die ga ik bewarenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
Chen, omdat pedofiel met TBS.
Remlof, 48 uur, onderhandelen met terroristen doe je maar op je eigen forumpje, op FOK! wijken we niet voor (dreigende) terreur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |