OeJ Gaat gezellig met hem mee.quote:
ik kan helemaal niet schaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:08 schreef AdvancedPower het volgende:
stevanmac26, we zijn zat van je getroll! Er ligt ijs dus je kunt de komende 48 uur lekker gaan schaatsen!
griekjeee, we zijn niet op een rijm forum. 48 uur afkoelen jij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
OeJ Gaat gezellig met hem mee.
hihi ik rijmde.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:12 schreef stevenmac26 het volgende:
AdvancedPower, Je vriendin maakte het uit, wij ook----> Prullenbak
AdvancedPower, Matige poging tot humor. Mag mailen als de humor zich als een hersentumor in zijn brein heeft gevestigd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
griekjeee, we zijn niet op een rijm forum. 48 uur afkoelen jij.
Ik mail je vanavond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:16 schreef stevenmac26 het volgende:
AdvancedPower mag mailen wanneer zijn vriendin hem heeft terug genomen, tot nooit dus
Denkt grappig te zijn over problemen met mijn (ex)vriendin, nog 2 maanden erbij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:25 schreef Pinkerton het volgende:
stevenmac26 ziet nergens de humor van in, twee maanden.
stevenmac26 gaat lekker mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
AdvancedPower en Pinkerton gaan samen maar buitenspelen, tot over 3 maanden
Muchachooo, prettig nieuw jaar. Prettig 2011 wel te verstaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:37 schreef Muchachooo het volgende:
OeJ, aandacht vragen kan ook op school, fijn pasen alvast!
AdvancedPower, ga jij nou maar eerst eens een weekje peinzen over wat ik ook alweer heb gedaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Muchachooo, prettig nieuw jaar. Prettig 2011 wel te verstaan.
Röd, denken grappig te zijn. 2 weken weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef Röd het volgende:
Pinkerton: wegens het aanzetten om mij naar encyclopedia dramatica te laten surfen, 3 voor jou pawl
Muchachooo : wegens de gedachte hetzelfde te kunnen als God, 3..yes please
AdvancedPower het niet kunnen uitstaan van echte humor, 2 weekjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Röd, denken grappig te zijn. 2 weken weg.
En dan doe ik er ook nog even een slotje op, straks ontsnapt ie weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:11 schreef AskMe het volgende:
Paul, bagger, baggertopics, baggeruser, bagger. Kliko
Op de teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
TwyLight, dat je homo ben oke, maar gedraag je niet als een flikker, prullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |