Hij heeft geld als water, of als foute liedjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft Johan eigenlijk ook een echte baan? Waar leeft die man dan van?
Het is niet perfekt Fluiter maar ik kan wat plaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat, lekkersimpel, Chanel5 en Liesje1979 bedankt voor de moeite.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
En verder leeft ie zo karig dat er niet zoveel hoeft binnen te komen.
Dat is heel veel optredens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen.
Jij riep "eet maar lekker, jongen" naar het scherm hè, geef maar toe!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Tomaat. Och man, ik ben daar dol op en Stefan ook!
Goed van je , het is je gelukt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Chanel5 het volgende:
Het is niet perfekt Fluiter maar ik kan wat plaatsen
Die rekening moet nog doorberekend worden ...quote:
Voorlopig is Johan tevreden met de knop "programmagids" op het oranje tv-tje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Mijn programmavragen worden categorisch genegeerd!
Dat had ik net ook, het is wat aanrommelen hier(met advies van achterban) maar ik vind het goed zo. Straks nog ff een cap volgens het lijstje wat ik hier heb en als me dat alleen lukt ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed van je , het is je gelukt.![]()
Na vele uitleg krijg ik nog steeds mijn hele monitor en chatbox op de cap.
LekkerSimpel ben jij de Rob die maandagavond van 21:00-23:00 bij terror Jaap
op visite zou gaan? Maar wat ik denk ik gemist heb.
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.
En dat met 39.5 graden koorts hè.
Vind het heel leuk en handig dat je nu kan cappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dat had ik net ook, het is wat aanrommelen hier(met advies van achterban) maar ik vind het goed zo. Straks nog ff een cap volgens het lijstje wat ik hier heb en als me dat alleen lukt ben ik tevreden.
Ik mag denk ik niet zeggen dat het doet denken aan mijn 5 jarige?quote:
Wat gebeurde er dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.
En dat met 39.5 graden koorts hè.
Ja heb het zelf van Hidiho te horen gekregen hoe dat moestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het heel leuk en handig dat je nu kan cappen.
Maanvis fijn, bedankt voor de uitleg.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stefan's Thriller, kijk die hand....
SV is in alles leedvermaak'televisie', maar Stefan is duidelijk niet helemaal honderd en dat vind ik gemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |