abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76426520
Trouwens ook wel mooi van die test, als je hoog scoort concluderen ze dat je een nieuwetijdskind bent, als je laag scoort kunnen ze niet de conclusie trekken dat je een nieuwetijdskind bent.

Want ja, ze gaan natuurlijk niet concluderen dat je geen nieuwetijdskind bent, zo krijg je geen volgelingen
pi_76426842
Idd dat artikel heb ik ook gelezen. Wát een onzin zeg
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76426849
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus dat deden de Duitsers 70 jaar geleden! Nou snap ik het!!
Misschien zijn het wel gereïncarneerde nazi's.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 5 januari 2010 @ 07:52:02 #104
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_76426959
Mijn kind had vroeger een denkbeeldig vriendje genaamd Wesley, is hij ook een indigokind?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:29:24 #105
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76427225
Wesley wel ja.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 08:34:03 #106
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_76427263
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 02:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Steiging van autisme bij kinderen komt door vaccinaties. Ja steek je kop maar in het zand!
Niet meer kunnen spellen lijkt wel een bekend bijeffect te zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:36:25 #107
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_76428157
32 punten en nog steeds zo een indigo kind... joepie ik ben net zo speciaal als de meerderheid hier

Ach wat een gezeik man, het zijn gewoon ouders die erin falen hun kinderen op te voeden maar struisvogel gedrag hebben. Nee tuurlijk licht het niet aan de opvoeding, het kind fungeert gewoon als baken voor kosmische straling, het is niet jullie schuld als ouders.
Mensen die dat geloven
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:42:43 #108
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_76428290
quote:
Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 8 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.
Jammer maar helaas.

Tevens, Bert Brussen Hij is zelf een sterrenkind
pi_76428649
hehe, 30/40 punten, maar dan zeggen ze ook nog zoiets als "we kunnen (nog) niet concluderen dat je een nieuwetijdskind bent, maar als je zelf denkt van wel, kan je de test nog een keer doen en wat vaker ja invullen" (nouja, niet zo direct, maar daar komt t op neer)...
pi_76429578
En tests met dit soort vraagstellingen neem ik sowieso niet serieus.
quote:
2. Eigenlijk doe vaak de dingen het liefst op de manier zoals ik dat op dit moment aanvoel, zonder ermee rekening te houden hoe datzelfde in het verleden werd gedaan.
pi_76429720
Ah eindelijk een topic voor indigokinderen!
Ik ben er zelf ook één, wist ik al een tijdje voor mn geboorte. Wanneer wisten jullie het? En wat doen jullie zoal om de wereld te verbeteren?
pi_76430001
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Ah eindelijk een topic voor indigokinderen!
Ik ben er zelf ook één, wist ik al een tijdje voor mn geboorte. Wanneer wisten jullie het? En wat doen jullie zoal om de wereld te verbeteren?
een nieuwe kristalnacht organiseren
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:54:13 #113
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_76430020
Ouders die niet kunnen leven met het idee dat hun kind normaal is.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_76430058
Zo noem ik mongooltjes ook wel mensen met een komische verrijking.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:55:59 #115
94676 Garisson72
pi_76430074
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:53 schreef devlinmr het volgende:
een nieuwe kristalnacht organiseren
Daar is het sowieso weer eens hoog tijd voor.
pi_76430130
Ik krijg na het lezen van de eerste paar posts zin om een paar kinderen te mishandelen.
pi_76430222
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Drinky het volgende:
Gelukkig zitten ze niet op mijn vrije school
De vrije school?
Daar laten ze toch kinderen naar kabouters zoeken tussen de treinrails?
pi_76430234
Ik ben ook een sterrenkind.

Dit werd me duidelijk toen ik voor het eerst naar de bioscoop ging. Toen ik Star Trek had gezien was dit als het ware een openbaring. De film weerspiegelde mijn karakter. De titel verklaarde het natuurlijk al, ik was een sterrenkind.
Ik droeg ook vaak paarse kleren. Dit was natuurlijk een aanwijzing. Daar voelde ik me beter in omdat mijn paarse aura zich tot die kleur aangetrokken voelde.
En ik was ook heel gevoelig. Ik kon zelfs merken of mensen blij of verdrietig waren! Dit kunnen andere mensen natuurlijk niet.
Toen heb ik ook die test gemaakt op internet, ik scoorde op een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens gemaakt, maar ik was nog steeds een twijfelgeval. Toen heb ik de test wéér gemaakt en ja... ik was weer een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens ingevuld. De uitslag die ik toen had verraste me totaal niet. Ik was inderdaad een indigokind volgens de test! Ik had het altijd al geweten, maar toen wist ik het pas echt zeker.
Ik ben nu werkloos, want werken gaat ten koste van mijn energie. Ik zit de hele dag voor de televisie te wachten op een visioen.
Helaas begrijpt niemand me als ik zeg dat ik de wereld ga verbeteren, samen met mijn soortgenoten. Niemand heeft er respect voor dat ik de hele dag niets doe! ZE VINDEN ME LUI? Wat een kortzichtige mensen zijn er toch op deze wereld.

dinsdag 5 januari 2010 @ 11:02:42 #119
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_76430238
quote:
Je hebt in deze test 12 van de 40 punten behaald.

Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.
Geen verrassende uitslag, ik sta bekend om mijn nuchterheid.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:06:19 #120
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_76430347
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:02 schreef startreck het volgende:

Dit werd me duidelijk toen ik voor het eerst naar de bioscoop ging. Toen ik Star Trek had gezien was dit als het ware een openbaring. De film weerspiegelde mijn karakter. De titel verklaarde het natuurlijk al, ik was een sterrenkind.
Ik droeg ook vaak paarse kleren. Dit was natuurlijk een aanwijzing. Daar voelde ik me beter in omdat mijn paarse aura zich tot die kleur aangetrokken voelde.
En ik was ook heel gevoelig. Ik kon zelfs merken of mensen blij of verdrietig waren! Dit kunnen andere mensen natuurlijk niet.
Toen heb ik ook die test gemaakt op internet, ik scoorde op een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens gemaakt, maar ik was nog steeds een twijfelgeval. Toen heb ik de test wéér gemaakt en ja... ik was weer een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens ingevuld. De uitslag die ik toen had verraste me totaal niet. Ik was inderdaad een indigokind volgens de test! Ik had het altijd al geweten, maar toen wist ik het pas echt zeker.
Ik ben nu werkloos, want werken gaat ten koste van mijn energie. Ik zit de hele dag voor de televisie te wachten op een visioen.
Helaas begrijpt niemand me als ik zeg dat ik de wereld ga verbeteren, samen met mijn soortgenoten. Niemand heeft er respect voor dat ik de hele dag niets doe! ZE VINDEN ME LUI? Wat een kortzichtige mensen zijn er toch op deze wereld.

Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:08:01 #121
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_76430408
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kind had vroeger een denkbeeldig vriendje genaamd Wesley, is hij ook een indigokind?
Had hij een rood puntmutsje op en een licht ontvlambaar karakter?
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:10:20 #122
94676 Garisson72
pi_76430477
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:02 schreef startreck het volgende:

Toen ik dit las, schoot het ineens door me heen: Lamon is volgens mij een sterrenkind. Is dat een gekke gedachte?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:23:32 #123
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_76430908
Om even terug te komen op de OP: gaat je klacht nu over ouders die totaal geen grenzen stellen aan hun kinderen, over die kinderen zelf, over het label Nieuwetijdskinderen of over het feit dat niet elke ouder hun kind dat niet aan de 13 in een dozijn-eis voldoet, wil laten behandelen met ritalin?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 11:24:59 #124
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_76430970
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Gwywen het volgende:
Om even terug te komen op de OP: gaat je klacht nu over ouders die totaal geen grenzen stellen aan hun kinderen, over die kinderen zelf, over het label Nieuwetijdskinderen of over het feit dat niet elke ouder hun kind dat niet aan de 13 in een dozijn-eis voldoet, wil laten behandelen met ritalin?
Ik vermoed over alle aspecten die je noemt
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_76431043
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Toen ik dit las, schoot het ineens door me heen: Lamon is volgens mij een sterrenkind. Is dat een gekke gedachte?
de grens tussen autist en sterrenkind is soms vaag voor buitenstaanders
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')