Misschien zijn het wel gereïncarneerde nazi's.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus dat deden de Duitsers 70 jaar geleden! Nou snap ik het!!
Niet meer kunnen spellen lijkt wel een bekend bijeffect te zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Steiging van autisme bij kinderen komt door vaccinaties. Ja steek je kop maar in het zand!
Jammer maar helaas.quote:Uitslag test "Ben ik een Nieuwetijdskind?"
Je hebt in deze test 8 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.
quote:2. Eigenlijk doe vaak de dingen het liefst op de manier zoals ik dat op dit moment aanvoel, zonder ermee rekening te houden hoe datzelfde in het verleden werd gedaan.
een nieuwe kristalnacht organiserenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:42 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
Ah eindelijk een topic voor indigokinderen!
Ik ben er zelf ook één, wist ik al een tijdje voor mn geboorte. Wanneer wisten jullie het? En wat doen jullie zoal om de wereld te verbeteren?
Daar is het sowieso weer eens hoog tijd voor.quote:
De vrije school?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef Drinky het volgende:
Gelukkig zitten ze niet op mijn vrije school
Geen verrassende uitslag, ik sta bekend om mijn nuchterheid.quote:Je hebt in deze test 12 van de 40 punten behaald.
Betekenis van je score
Op basis van deze uitslag kunnen we niet de conclusie trekken dat je een Nieuwetijdskind bent.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:02 schreef startreck het volgende:
Ik ben ook een sterrenkind.![]()
Dit werd me duidelijk toen ik voor het eerst naar de bioscoop ging. Toen ik Star Trek had gezien was dit als het ware een openbaring. De film weerspiegelde mijn karakter. De titel verklaarde het natuurlijk al, ik was een sterrenkind.
Ik droeg ook vaak paarse kleren. Dit was natuurlijk een aanwijzing. Daar voelde ik me beter in omdat mijn paarse aura zich tot die kleur aangetrokken voelde.
En ik was ook heel gevoelig. Ik kon zelfs merken of mensen blij of verdrietig waren! Dit kunnen andere mensen natuurlijk niet.
Toen heb ik ook die test gemaakt op internet, ik scoorde op een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens gemaakt, maar ik was nog steeds een twijfelgeval. Toen heb ik de test wéér gemaakt en ja... ik was weer een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens ingevuld. De uitslag die ik toen had verraste me totaal niet. Ik was inderdaad een indigokind volgens de test! Ik had het altijd al geweten, maar toen wist ik het pas echt zeker.
Ik ben nu werkloos, want werken gaat ten koste van mijn energie. Ik zit de hele dag voor de televisie te wachten op een visioen.
Helaas begrijpt niemand me als ik zeg dat ik de wereld ga verbeteren, samen met mijn soortgenoten. Niemand heeft er respect voor dat ik de hele dag niets doe! ZE VINDEN ME LUI?![]()
Wat een kortzichtige mensen zijn er toch op deze wereld.
![]()
![]()
![]()
Had hij een rood puntmutsje op en een licht ontvlambaar karakter?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kind had vroeger een denkbeeldig vriendje genaamd Wesley, is hij ook een indigokind?
Toen ik dit las, schoot het ineens door me heen: Lamon is volgens mij een sterrenkind. Is dat een gekke gedachte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:02 schreef startreck het volgende:
Ik ben ook een sterrenkind.![]()
Dit werd me duidelijk toen ik voor het eerst naar de bioscoop ging. Toen ik Star Trek had gezien was dit als het ware een openbaring. De film weerspiegelde mijn karakter. De titel verklaarde het natuurlijk al, ik was een sterrenkind.
Ik droeg ook vaak paarse kleren. Dit was natuurlijk een aanwijzing. Daar voelde ik me beter in omdat mijn paarse aura zich tot die kleur aangetrokken voelde.
En ik was ook heel gevoelig. Ik kon zelfs merken of mensen blij of verdrietig waren! Dit kunnen andere mensen natuurlijk niet.
Toen heb ik ook die test gemaakt op internet, ik scoorde op een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens gemaakt, maar ik was nog steeds een twijfelgeval. Toen heb ik de test wéér gemaakt en ja... ik was weer een twijfelgeval. Toen heb ik de test nog eens ingevuld. De uitslag die ik toen had verraste me totaal niet. Ik was inderdaad een indigokind volgens de test! Ik had het altijd al geweten, maar toen wist ik het pas echt zeker.
Ik ben nu werkloos, want werken gaat ten koste van mijn energie. Ik zit de hele dag voor de televisie te wachten op een visioen.
Helaas begrijpt niemand me als ik zeg dat ik de wereld ga verbeteren, samen met mijn soortgenoten. Niemand heeft er respect voor dat ik de hele dag niets doe! ZE VINDEN ME LUI?![]()
Wat een kortzichtige mensen zijn er toch op deze wereld.
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed over alle aspecten die je noemtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Gwywen het volgende:
Om even terug te komen op de OP: gaat je klacht nu over ouders die totaal geen grenzen stellen aan hun kinderen, over die kinderen zelf, over het label Nieuwetijdskinderen of over het feit dat niet elke ouder hun kind dat niet aan de 13 in een dozijn-eis voldoet, wil laten behandelen met ritalin?
de grens tussen autist en sterrenkind is soms vaag voor buitenstaandersquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Toen ik dit las, schoot het ineens door me heen: Lamon is volgens mij een sterrenkind. Is dat een gekke gedachte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |