Inderdaad knettergek.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Over vingerverven gesproken. NS heeft NedTrain-machinist geschorst omdat 'ie reizigers had vervoerd...
http://frontpage.fok.nl/c(...)-ns-is-geschift.html
Ben ík nou gek, of zijn zij dat???
Deze maand hoef je nog niet in te checken.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Nashje het volgende:
Vraagje aan de kenners hier:
Hoe zit dat nu met die OV-chipkaart? Ik moet 'm sowieso nog opladen als weekkaart, maar wat als ik nu in het weekend moet reizen en hij is daarvoor niet opgeladen? Dichtsbijzijnde oplaadpunt is overigens 3 kwartier met de bus... En hoe kan de conducteur in de trein zien dat ik ben ingecheckt?
Dan moet je het product opgeladen hebben.quote:
Even kijken hoeveel ruimtge ik nog bij dropbox heb... hmmm...quote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ik kan je anders wel een zipje mailen met grofweg 2 weken aan kijkplezierkan je ergens 130 GB kwijt?
Trouwens: 2 naamtopics op rijin PTA
Is het ook, hij was alleen maar goed bezig.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef Palmboom313 het volgende:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/8f7b60d0.wmv belachelijk hoor van NedTrain om hem hiervoor te schorsen
De horror... Maar toch wel beter dan in het ziekenhuis de hele dag? Ik kan er niet over meepraten, maar dat lijkt me echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi Guppsnee, thuis nog lang niet. Vanaf woensdag ga ik voor n tijdje weer bij mń ouders wonen. Met thuishulp en al die kermis (gruww
)
eind goed, al goed?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef James1988 het volgende:
Die topictitel: matig, bagger, bagger en super. Wat een combinatie
Och. Wakker liggen van de pijn en dan om 5 uur smorgens maar hier komen kijken, is ook niet allesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:30 schreef Guppyfriend het volgende:
De horror... Maar toch wel beter dan in het ziekenhuis de hele dag? Ik kan er niet over meepraten, maar dat lijkt me echt verschrikkelijk.
In iedergeval veel sterkte/beterschap, want dat is ook niet fijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Och. Wakker liggen van de pijn en dan om 5 uur smorgens maar hier komen kijken, is ook niet alles
Arme Flash....kan je/mag je al lopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Och. Wakker liggen van de pijn en dan om 5 uur smorgens maar hier komen kijken, is ook niet alles
Het is toch echt Maliebaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:51 schreef Zyron het volgende:
Die foto van Bork lijkt meer op Maarssen..
StudentenOV-Chipkaart neem ik aan? Als je in 2009 een Weekkaart had, staat er op dit moment een tijdelijk abonnement op je OV-Chipkaart dat geldig is tot eind januari. Voor februari moet je je bestelling (een weekabonnement voor het jaar 2010 dus) op hebben gehaald bij een ophaalpunt. Als je je abonnement voor 2010 hebt, kun je in- en uitchecken maar dit hoeft bij de NS nog niet. Het enige wat de conducteur dan ziet, is of er op jouw OV-Chipkaart een Week- of Weekendabonnement staat.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Nashje het volgende:
Vraagje aan de kenners hier:
Hoe zit dat nu met die OV-chipkaart? Ik moet 'm sowieso nog opladen als weekkaart, maar wat als ik nu in het weekend moet reizen en hij is daarvoor niet opgeladen? Dichtsbijzijnde oplaadpunt is overigens 3 kwartier met de bus... En hoe kan de conducteur in de trein zien dat ik ben ingecheckt?
Dat heeft de SP ook al eens gedaan... de uitkomsten waren vrij duidelijk: http://www.sp.nl/verkeer/(...)etigend_voor_ns.htmlquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef Yreal het volgende:
Ik moet eens gaan regelen dat ik bij de ns marktonderzoek mag doen in de benelux.
De mensen vragen waarom ze de rit maken, hoeveel ze extra zouden willen betalen om hoeveel sneller op bestemming te komen danwel de rit met meer overstappen moeten maken met de HSL, of uberhaupt de hele rit nog wel maken.
Iets van gewoon omdat het kan, Voor school als oefening voor marketing en om de date te verkopen aan de NSHispeed of zelf te gebruiken..
kwam ik zo ineens net op, lijkt me wel leuk
Weet je zeker dat het zo is? Ik heb er namelijk juist van begrepen dat de NS automaten/paaltjes niet met het kortingsgedeelte in de studentenkaart overweg kunnen en daarom maar gewoon de volledige prijs afschrijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Saldo op je OV-Chipkaart zetten heeft weinig zin, aangezien er bij in- of uitchecken met een StudentenOV nog geen geld kan worden afgeschreven. Voor reizen in het weekend of andere kortingsperiodes, moet je dus alsnog een los kaartje kopen. Ooit is het inderdaad de bedoeling dat dergelijke kaartjes van je OV-Chipkaart worden afgeschreven, maar (en ik quote) dat kan nog wel enkele maanden duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |