Ik reis ook al even met de chip, het is alleen irritant als het erg druk is, als je in/uit moet checken.. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Het blijft dus idd. bij die 9,05 als je wel uitcheckt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 07:31 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een voordeeluren kaart
Maar ik wil het toch eens proberen. Ben benieuwd dusch vanavond.
Nou die conducteurs controleren dus gewoon geen studenten-chipkaartenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik reis ook al even met de chip, het is alleen irritant als het erg druk is, als je in/uit moet checken.. Maar dat heb ik nog niet meegemaakt. Het blijft dus idd. bij die 9,05 als je wel uitcheckt.
De conducteur pakt dan zn palmtop, en scant je chipkaart, waardoor hij weet of je ingecheckt bent.
Wat is er gebeurdquote:Nijmegen-s-Hertogenbosch
Vrijdag 8 Januari 09:23Oorzaak Tussen Ravenstein en Oss rijden geen treinen door de inzet van hulpdiensten.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 60 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Arnhem reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Zwolle reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Deventer reizen via Utrecht Centraal.
Reizigers tussen s-Hertogenbosch en Nijmegen reizen via Utrecht Centraal.
Betrof een uitslaande woningbrand aan de Zevenbergenweg te Berghem, een gat net ten oosten van Oss. Woning stond pal langs het spoor.quote:
Ben in 2010 nu 3 keer gecontroleerd. Eén keer liep de conducteur inderdaad gewoon door toen hij zag dat ik een chipkaart had.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou die conducteurs controleren dus gewoon geen studenten-chipkaarten
mooi zo tnxquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Zyron het volgende:
Ja, een voor de kortingsperiode en een voor de gratis-periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |