Ik geloof dat hij ooit foto´s van Charlie heeft laten maken en haar heeft laten ontvoeren? En dat Anita slachtoffer werd van zijn smokkel, en Micky Hoogendijk iets met spycams had?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja!!Benjamin was ooit Badjamin.
![]()
´Hij verdiende zijn geld met de meeste smerige zaakjes.... Zo was hij bijvoorbeeld kapper.´quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/benjamin.xml
Geen woord over Bebe
Dat is wel heel bizar omschreven.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:48 schreef Countess het volgende:
[..]
´Hij verdiende zijn geld met de meeste smerige zaakjes.... Zo was hij bijvoorbeeld kapper.´
binnenkort een heksenjacht op barbera, waarin ze haar verdrijven met fakkels en hooivorkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:36 schreef Countess het volgende:
Barbara wordt misschien ooit, ooit Meerdijk uit gebasht, zoals wenselijk![]()
Of ze moet heel lang in de ban daar in Kartonstad.
Ze weet ook wel welke mannen ze aantrekt. Er is er niet één die het met haar uitgehouden heeft
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
binnenkort een heksenjacht op barbera, waarin ze haar verdrijven met fakkels en hooivorken
[ afbeelding ]
beter voor haar rent ze snel, want anders...
[ afbeelding ]
haar ware aard staat op het punt ontmaskerd te worden
[ afbeelding ]
Die mogen ze ook wel op de brandstapel gooien, samen met Martijn, Dex, Joke, Danny en Ronja.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:53 schreef summer29 het volgende:
[..]
! Arme Charlie en Morris! Zij moeten zeker toekijken.
Are you seriousquote:
Waar is Vincenza als je haar nodig hebt? Die weet wel raad met brandstapels!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:52 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
binnenkort een heksenjacht op barbera, waarin ze haar verdrijven met fakkels en hooivorken
[ afbeelding ]
beter voor haar rent ze snel, want anders...
[ afbeelding ]
haar ware aard staat op het punt ontmaskerd te worden
[ afbeelding ]
quote:
Hij meent het echt, Dizer heeft haar altijd leuk gevonden, vraag me niet waarom, maar het is zo. Hij mag het vindenquote:
OMGGGGquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Hij meent het echt, Dizer heeft haar altijd leuk gevonden, vraag me niet waarom, maar het is zo. Hij mag het vinden![]()
Maar misschien kan dit je overtuigen mijn waarde Dizer:
GTST #265
quote:
Dat mag, maar toch denk ik dat dat komt doordat je die Barbara nog voor je hebt van toen ze pas de serie in kwam, met lang haar, als lieve moeder en gelijkwaardige echtgenote voor Jef. Ze is al seizoenen lang helemaal verbitchedquote:
En neem haar vervolgens weer mee uit Meerdijk, elke Barbara minder is welkomquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:07 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
zoek haar op in meerdijk. ze is zo hopeloos, iedere man is welkom
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En neem haar vervolgens weer mee uit Meerdijk, elke Barbara minder is welkom
Dat heb ik nooit gekeken, ik vind dat de hele cast behalve Rik, Jef, Janine, Ludo en Laura op een ruimtesonde het heelal in mogen worden geschoten. Vervolgens moeten ze worden aangevuld met de cast uit seizoen 6 en ook met de schrijvers van toen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind het op dit moment jammer dat ONM stopt en niet gtst eigenlijk.
Vind ONM de laatste tijd veel spannender.
Misschien kunnen we wat met de overgebleven ONM crew dan voor gtst.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekeken, ik vind dat de hele cast behalve Rik, Jef, Janine, Ludo en Laura op een ruimtesonde het heelal in mogen worden geschoten. Vervolgens moeten ze worden aangevuld met de cast uit seizoen 6 en ook met de schrijvers van toen.
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien kunnen we wat met de overgebleven ONM crew dan voor gtst.
Marnix Junior Youseff Bettina alle vier geniale rollen voor een goed draaiend gtst niet voor dit gtst.
Ik zou soms willen dat ik het zelf zou kunnen schrijven.
Met ideeën en hulp van sommige op dit forum.
http://theyoungandtherest(...)Beautiful+Crossoversquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.
Daarom was de smoes tegen de "de hond" ook zo geloofwaardig.quote:
En Days of our lives.quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb niks met ONM, maar achteraf zouden crossing overs wel leuk geweest zijn. Tussen the Bold & the Beautifull en The Young en the Restless schijnt dit weleens te gebeuren.
Wel nee joh, gewoon sensatie zucht, en dat bedoel ik gewoon zoals ik het zeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Overigens grappig dat ik gisteren toevalligerwijs een forum tegenkwam waarop allerlei homoseksuele verhaallijnen in diverse soaps worden gevolgd door mensen uit allerlei landen... de Noud/Lucas-verhaallijn is daar ook opgepikt en iedereen is erg lovend over de manier waarop zowel Ferry als Ruud dit spelen en de dialogen tussen beiden... de schrijvers doen dus blijkbaar wel iets goed
ze zijn daar gewoon niks gewendquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Overigens grappig dat ik gisteren toevalligerwijs een forum tegenkwam waarop allerlei homoseksuele verhaallijnen in diverse soaps worden gevolgd door mensen uit allerlei landen... de Noud/Lucas-verhaallijn is daar ook opgepikt en iedereen is erg lovend over de manier waarop zowel Ferry als Ruud dit spelen en de dialogen tussen beiden... de schrijvers doen dus blijkbaar wel iets goed
Die formule is inderdaad ook zwaar achterhaald en nep, de tegenspeler van degene met een geheim gedraagt zich ook enkel en alleen zo overdreven doortastend als er een geheim in het spel isquote:Op donderdag 7 januari 2010 01:58 schreef Perico het volgende:
Het wordt mega irritant... eerder al Sjors die Danny iets 5x wilde vertellen, maar PlaymoDan die haar telkens de mond snoerde.
Wie is dat?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:38 schreef verleiding het volgende:
Vanavond komt Seth Kamphuijs erin. Ben benieuwd.
Bekend geworden bij MTV, paar rollen in films gehad en daarna geloof iknog wat programma's gepresenteerd. Hij speelt de nieuwe date van Ronja.quote:
Een tijdelijke rol dus of niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef verleiding het volgende:
[..]
Bekend geworden bij MTV, paar rollen in films gehad en daarna geloof iknog wat programma's gepresenteerd. Hij speelt de nieuwe date van Ronja.
In eerste instantie wel, maar een vaste rol werd niet uitgesloten. Kan het bericht zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een tijdelijke rol dus of niet?
Ik hoop het niet, weer een zogenaamd mooi(voor de dames dan) maar inhoudsloos smoeltje erbijquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:27 schreef verleiding het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar een vaste rol werd niet uitgesloten. Kan het bericht zo gauw niet vinden.
Oftewel gewoon een tweede Dannyquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, weer een zogenaamd mooi(voor de dames dan) maar inhoudsloos smoeltje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |