Ik zie dat meneer de FA elke prijs in de wacht heeft gesleept waar ik voor op hem gestemp heb.quote:
Dus je hebt nu eigenlijk 5 broodplankjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog akelig gefaald trouwens. Nadat ik een broodplank in de vaatwasser had gedaan brak ie in 2en, dat kan dus blijkbaar niet. Nieuwe gekocht, uit automatisme weer erin gedaan. Nu heb ik er een in 3 stukken.
Had ik er nog meer dan, naast die in m'n ava?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie dat meneer de FA elke prijs in de wacht heeft gesleept waar ik voor op hem gestemp heb.
Das toch handig... nu heb je dus al 5 plankjesquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog akelig gefaald trouwens. Nadat ik een broodplank in de vaatwasser had gedaan brak ie in 2en, dat kan dus blijkbaar niet. Nieuwe gekocht, uit automatisme weer erin gedaan. Nu heb ik er een in 3 stukken.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je hebt nu eigenlijk 5 broodplankjes.
Ik zal de lijsten wel verkeerd lezen maar tot nu toe sta je overal bij?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Had ik er nog meer dan, naast die in m'n ava?
Maar thanks
Ja, dat wordt voortaan stokbrood etenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je hebt nu eigenlijk 5 broodplankjes.
Ja, maar niet als winnaarquote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal de lijsten wel verkeerd lezen maar tot nu toe sta je overal bij?
Je moet ook eerst alle darmen en de andere ingewanden eruit halenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Noek het volgende:
Oh en je moet ook vast spul in zijn ass stoppen en daarna zijn kont dichtnaaien.
Ik kan dat vast niet.
Nee, kijk. Ik ben een mongooltje, dus ik snap 1 t/m 5 niet als het ware.quote:
Goed, als je maar weet hoeveel sambal je daar op moet smeren is dat in principe ook niet zo erg.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt voortaan stokbrood eten.
Schijt op pepers! Drink een fondue pan leeg!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef gomi het volgende:
sambal oelek?
das voor watjes man. gewoon hele pepers erbij
t een sluit het ander niet uit hequote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt op pepers! Drink een fondue pan leeg!
yeah, moet wel een beetje pit hebben hequote:Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koning idee, hele pepers in een bad van sambal in je fondue pan verhitten en dan opdrinken.
Studio Vlemmix niet leuk?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Doe er dan gelijk ff een live stream op....ik verveel me ietwat in het kader van streamen
ik vind t maar niets. die spaarzame keren dat ik gekeken heb.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Studio Vlemmix niet leuk?
Ik kijk van het weekend wel weer
Ow geen idee staat niet op...vond er gister al niks aan...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Studio Vlemmix niet leuk?
Ik kijk van het weekend wel weer
Iedereen die ik er over hoor zegt dat je heul hübsch bent, dus je doet het er maar meequote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Ik lijk op Jeroen Verhoeven trouwens. Om het je makkelijk te maken.
Err, gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Ik lijk op Jeroen Verhoeven trouwens. Om het je makkelijk te maken.
Geef maar gewoon Excell en zn moeilijk formules de schuld....dan zal ik mn mond verder houdenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er niet meer verder gepost werd
Op mijn telefoon zag ik niet dat het topic gesloten wasquote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef maar gewoon Excell en zn moeilijk formules de schuld....dan zal ik mn mond verder houden
Die kans is zo groot als mijn hoofd. Zeer groot dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat niet met notes slingeren omdat je "dijen te breed" zijn ofzo hè?
Shit, dat was veel leuker geweestquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel de juiste kleurtjes En ze zit toch wel op een spinfiets??
Heb je een pleidooi voor me gehouden!?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Noek het volgende:
It better be good anders hou ik nooit meer een pleidooi voor je.
Maak je er nog 1...tis wel Noek......quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, dat was veel leuker geweest
Godverdomme
Zo nou. Niet dat er iets te winnen viel maar toch, die intentie was prachtig!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je een pleidooi voor me gehouden!?
Waar kan ik dit nalezen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo nou. Niet dat er iets te winnen viel maar toch, die intentie was prachtig!
Okee, maar valt minder sjiek na te lezen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was in een restaurant in Zwolle. Maar dat telt ook!
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Noek und The Blue Modfinger of Eternal Hellfire And Death!1!!!1
Ik word er bang vanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo over Gerts witte avondjurk heen!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar valt minder sjiek na te lezen.
Heb je met wijn gegooid?
Omgquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je bent er....warm en veiligquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik heb er 2 uur over gedaan om thuis te komen
En dat is een hele prestatie, want kanonne wat was het glad!quote:
Ik hoorde het al...hier niks nakkes nada....alleen maar kou...maar morgen wordt het niet zo heel koudquote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is een hele prestatie, want kanonne wat was het glad!
[ afbeelding ]
linkjequote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Ze hebben cams...dus live streams in Culemborg
En daarom koester ik je, jeweettog.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb je benen 4x dunner zitten maken uit angst voor represailles.
Juist, je paarse badpak, je supermancape en je paarse SS-petquote:Op maandag 4 januari 2010 19:39 schreef Noek het volgende:
[..]
En daarom koester ik je, jeweettog.
Ik weet iig wat ik aan moet als ik de 23e kom. Dat scheelt dan toch mooi weer!
En warme zwarte laarzen. Opgelost! Slotje!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist, je paarse badpak, je supermancape en je paarse SS-pet
met beenwarmersquote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En warme zwarte laarzen. Opgelost! Slotje!
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik heb er 2 uur over gedaan om thuis te komen
Slotjequote:Op maandag 4 januari 2010 19:43 schreef Noek het volgende:
[..]
En warme zwarte laarzen. Opgelost! Slotje!
Weet jij of er ook live audio tracks zijn van This Is It?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je een pleidooi voor me gehouden!?
Die zijn er maar mogen wij niet horen, geloof ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet jij of er ook live audio tracks zijn van This Is It?
veel van t gezang in die film is toch juist afkomstig van oud materiaal?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet jij of er ook live audio tracks zijn van This Is It?
De perfectionist.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die zijn er maar mogen wij niet horen, geloof ik.
Hij liet sowieso alles opnemen dus dat ze er zijn is zeker, maar ik denk dat we op elke uitvoering van de dvd van die bewerkte shit te horen krijgen en gelekt is er in ieder geval nog niets.
Live klinkt het nog beter (qua instrumenten).quote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
veel van t gezang in die film is toch juist afkomstig van oud materiaal?
ah k. ik heb die film gewoon binnengehaald en vond t wel best tquote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Live klinkt het nog beter (qua instrumenten).
Ik niet, ik heb nu HD 1080P maar ik wil ook het blu-ray materiaal (wie weet kopen).quote:Op maandag 4 januari 2010 20:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik heb die film gewoon binnengehaald en vond t wel best t
Wat ik er van begreep viel dat eigenlijk wel mee.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
veel van t gezang in die film is toch juist afkomstig van oud materiaal?
ik ben niet zo een fan, wilde het wel zien om t gezien te hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb nu HD 1080P maar ik wil ook het blu-ray materiaal (wie weet kopen).
Ik vind niet zomaar iets best.
ik weet t ook niet zeker hoor. las t een tijdje terug. maar zeker weten doe ik t nietquote:Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep viel dat eigenlijk wel mee.
NL:quote:Op maandag 4 januari 2010 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Lowlife is ongeveer 40 bezoekers tegelijk normaal
GS delivers
quote:Meeste online vandaag: 2500. Meeste online ooit: 2500
(Vandaag om 15:48:11)
Geslaagd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef gifkwal het volgende:
Er is een (stukje van) een nieuw MJ liedje uitgelekt! Iets wat hij samen met Lenny Kravitz maakte, "Another Day"
http://earplugz.blogspot.com/2010/01/another-day-preview.html
Klinkt erg vet!
Gadverdarriequote:Op maandag 4 januari 2010 20:58 schreef KRIBBET het volgende:
Tegelwijsheid:
Swaffelen is niet meer dan op een andere manier je kopkaas verwijderen.
Goedenavond
[ afbeelding ]
Morgen thuiswerken.quote:
Klopt helemaal, daarom moet het ook verwijderd wordenquote:
De kindertjes in de derde wereld, dié vervelen zich pas. Met niks te vreten ook nog eens!quote:
Staat het niet op de verpakking?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef CarOnline het volgende:
Morgen werken, hoera hoera![]()
Hoeveel muren kan je verven met 7 liter muurverf?
Weet iemand dat?
Zie boven, heb het nog niet gekocht. Vandaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat het niet op de verpakking?
Oh tis voor de woonkamer.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit te denken, volgens mij heb ik voor mijn hele huisje 30 liter gebruikt, maar dat moest ook allemaal 2x.
Met 7 liter moet je volgens mij een niet al te grote kinderkamer wel kunnen schilderen.
Da's erg afhankelijk van het soort verf, en hoe dekkend het is.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef CarOnline het volgende:
Eigenlijk bedoel ik: hoeveel muurverf zou ik nodig hebben voor mijn muren want de praxis heeft een aanbieding en dan ben ik voor 30 euro klaar![]()
Want 7 liter voor 30 euro.
Dus.
Ga je actieleuzen schrijven op de winkelmuren???quote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef CarOnline het volgende:
Morgen werken, hoera hoera![]()
Hoeveel muren kan je verven met 7 liter muurverf?
Weet iemand dat?
Hangt helemaal van de verf af, moet het in 1x dekken, ga je het 2x doen vanwege de ondergrond.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef CarOnline het volgende:
Eigenlijk bedoel ik: hoeveel muurverf zou ik nodig hebben voor mijn muren want de praxis heeft een aanbieding en dan ben ik voor 30 euro klaar![]()
Want 7 liter voor 30 euro.
Dus.
Haha ja. GEEF MIJ WERK! ONTSLA MIJ NIET!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je actieleuzen schrijven op de winkelmuren???
Ah ik ken dat, dan moet het allemaal anders, en het liefst nu.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:28 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh tis voor de woonkamer.
Geen idee wat daar de maten van zijn. Maar dat red ik dus niet vrees ik.
Eigenlijk ook wel zonde van mn behang maar ik wil zo graag wat anders![]()
En de keuken ook
En hoe hoog is het plafond?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef CarOnline het volgende:
Hmmm ik kom er niet uit, 't zijn zoveel maten![]()
Ene muur is 5,32 en dan achterwand is zeg maar 2 meter want daar zitten 2x2 deuren in.
Korte achterwand is 4,30 en eh op hoeveel zit ik al?
Zijwand 2,50 ofzo en dan nog iets van een meter.
Nou?![]()
En ja Pietje, dit zit er ook al anderhalf jaar in![]()
Dusch.
Oh en keuken is 5,16 en 5,16 en 2 meter want gaat een groot raam af. Zijmuur is te verwaarlozen, zitten en suite deuren in. Dus das een drupje.
Ik ben de tel kwijt
Ik wil graag een kleurtje en daar stonden 3 potten van, voor 9,- ps.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even in de folder gekeken CarO, en het staat er niet op, maar op die emmer historverf (rechtsboven)staat dat die emmer goed is voor 90-130m2
Oh en die emmer is 10 liter, plus wat extra inhoud geloof ik.
Ik heb wel meegeteld en het is..............veelquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef CarOnline het volgende:
Ene muur is 5,32 en dan achterwand is zeg maar 2 meter want daar zitten 2x2 deuren in.
Nou?![]()
Dusch.
Oh en keuken is 5,16 en 5,16 en 2 meter want gaat een groot raam af. Zijmuur is te verwaarlozen, zitten en suite deuren in. Dus das een drupje.
Ik ben de tel kwijt
Ik denk dat dat wel redelijk normaal is.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja. 250? ofzo? Wat is normaal?
Tadaaa: http://www.praxis.nl/klussen/overzicht/verven/rekenprogrammaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:35 schreef CarOnline het volgende:
Nou?![]()
Dusch.
Ik ben de tel kwijt
Ja, ook wel 10 jaar. Maar ik heb echt totaal mn zinnen op olijfgroen gezet want de rest van mijn meubi is wit.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
1,5 jaar, dan kan 't nog prima 3,5 jaar mee.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Tadaaa: http://www.praxis.nl/klussen/overzicht/verven/rekenprogramma
Heb je niet een foto van je affe huisje?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel redelijk normaal is.
Maar dat weet ik niet zeker, die van mij zijn erg hoog iig, kan me niet goed herinneren hoe hoog het bij ex was.
Ja. Nee. Dat niet dus.quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja. Nee. Dat niet dus.
Of is het van jou? Dan vind ik het heel mooi!
Ja de kamer is zo groot, krijg het gewoon niet knusquote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef Noek het volgende:
Olijfgroen is hot. Is hier ook nog op tafel gekomen maar de lijst wat ik wilde was veeeeeeeeeeeel langer dan wat ik niet wilde. Ik wilde geen geel. Dawast.
Leuk hoor, CarO. Alles weer fris en happening.
Heb jij even geluk! Klootzakken.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:46 schreef CarOnline het volgende:
Nu nog vrije tijd en dan snel met den kwast in de weer
Omdat ik al tig andere baantjes heb gezien en ik weer naar school (voor iets onmogelijks maar oke)l wil en ik al een formulier hier en een mailtje daar heb verstuurd.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb jij even geluk! Klootzakken.
Waarom ben ik boos en jij niet?
Ja zal er even 1 maken van de woonkamer.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je niet een foto van je affe huisje?
Ik weet niet of de kinderbijslag er al is.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Omdat ik al tig andere baantjes heb gezien en ik weer naar school (voor iets onmogelijks maar oke)l wil en ik al een formulier hier en een mailtje daar heb verstuurd.
Als ik nou óók nog voor de Duutse Kinderbijslag (die van NL is er nog niet, klopt dat?) in aanmerking kom zing ik het wel eventjes uit.
Eventjes maar hoor. Tot de verf droog is.
*valt flauwquote:Op maandag 4 januari 2010 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Beatrix kondigt morgen aftreden aan'
was toch niet serieus, maar in kader van nova on tour oid?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Belachelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat is bij uitstek het Aller Bestequote:Op maandag 4 januari 2010 23:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik weet niet of de kinderbijslag er al is.Vergeten dat het al weer zo'n feest is.
![]()
Straks is dit nog het beste wat je kon overkomen, op de olijfgroene muur na dan.
en willem-alexander niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef Noek het volgende:
De koningin is volgens mij de enige die mij aan het stotteren zou krijgen. Ik zou zo zenuwachtig zijn dat ik haar zou kunnen onderkotsen als ik haar een hand mocht geven.
Echt zo'n Liesjes place en je tv.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog steeds niet af hoor, maar ik voel mij er thuis. Ben zelfs inmiddels gewend aan de lelijke kachel, ik kan er zelfs pizza's op bakken. Erg blij ben ik ik met het rode stoeltje, omdat hij zo klein is en ik niet zoveel ruimte heb én omdat ik hem voor 5 euro kocht bij de kringloopwinkel![]()
Let niet op de rommel, het is nog vrij netjes nu.
tbh zou ik bij geen van beiden weten hoe ik zou reageren. maar denk niet kotsenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, die heeft het niet.
*hijgt Teh X Factor
[ afbeelding ]
Ik zeg dóen!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef Noek het volgende:
Ik zou zo zenuwachtig zijn dat ik haar zou kunnen onderkotsen als ik haar een hand mocht geven.
Die is nog uit jaar vroeger en dat is tofquote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er met mijn tv? Die doet het nog prima
Kijk Bumba-Spinvis groot zijn dan!
Persoonlijk zou dat voor mij de zoen van Ali B dik overtreffenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef Noek het volgende:
De koningin is volgens mij de enige die mij aan het stotteren zou krijgen. Ik zou zo zenuwachtig zijn dat ik haar zou kunnen onderkotsen als ik haar een hand mocht geven.
Die waar ik in Zwolle laatst bleef slapen? Zij daarvan, die heeft Bea onlangs een hand gegeven!!!! Ze was "op provincie-bezoek" en zij werkt bij "de provincie". Nou, raad eens, het is een hele hartelijke lieve vrouw.quote:[
b]Op maandag 4 januari 2010 23:13 schreef Noek het volgende:[/b]
Leuk!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is nog steeds niet af hoor, maar ik voel mij er thuis. Ben zelfs inmiddels gewend aan de lelijke kachel, ik kan er zelfs pizza's op bakken. Erg blij ben ik ik met het rode stoeltje, omdat hij zo klein is en ik niet zoveel ruimte heb én omdat ik hem voor 5 euro kocht bij de kringloopwinkel![]()
Gewoon zorgen dat je hem in het zicht houdtquote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou denk ik wel zenuwachtig worden van de Bunkerboy.
Kijk dat ene schilderijtje scheef hangen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is er met mijn tv? Die doet het nog prima
Kijk Bumba-Spinvis groot zijn dan!
Persoonlijk krijg ik dan weer buikpijn van Ali dus die kots ik dan ook wel onder.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Persoonlijk zou dat voor mij de zoen van Ali B dik overtreffen
Daar waar jij was in je witte avondjurk met wijnvlek? Die ja?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die waar ik in Zwolle laatst bleef slapen? Zij daarvan, die heeft Bea onlangs een hand gegeven!!!! Ze was "op provincie-bezoek" en zij werkt bij "de provincie". Nou, raad eens, het is een hele hartelijke lieve vrouw.
Dus tijdens het handje schudden ging alles goed. Het kotsen kwam pas daarna, keurig in het toilet.
Ik zou denk ik wel zenuwachtig worden van de Bunkerboy.
Pas maar op anders stuur ik Alberto Stegeman op je af.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar gezellig Liesje! Nodig dat lijk uit Leidschendam et moi nou effe uit dan. Die lijert is er nu toch.
Goed plan, wanneer kunnen jullie?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk dat ene schilderijtje scheef hangen.![]()
Maar gezellig Liesje! Nodig dat lijk uit Leidschendam et moi nou effe uit dan. Die lijert is er nu toch.
Over een half uurtje?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed plan, wanneer kunnen jullie?
Ja daar moet nog wat op en dan boven mijn bed. Ter inspiratie had ik hem even neergezet, Nu ben ik nog steeds inspiratieloos, maar het lijkt nu ook zo kaal als dat doek er niet meer staatquote:Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef CarOnline het volgende:
En wat is er met dat oranje?
Komt daar nog wat op ofzo?
Yay! Je hebt eindelijk gordijnenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, maar maar...quote:
Hang dat schilderijtje is even rechtquote:Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is kachel warm stoken en dan op de kachel neukenquote:
Maar je ziet het elke keer en het stoort je nietquote:Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hang helemaal voor niemand schilderijtjes recht.![]()
Wees blij dat ik geen foto heb gemaakt van alle schuin hangende lijstjes op de gang.
Nee, dat is gevaarlijk en daar zijn we dan weer teugen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is kachel warm stoken en dan op de kachel neuken
Ik zie het, het stoort me, maar niet zoveel dat ik ze recht ga hangen, want lui.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar je ziet het elke keer en het stoort je nietIk zou er niet tegen kunnen
![]()
Nu ben ik wel benieuwd naar de gang natuurlijk.
Ze woont niet in de Jordaan hoor!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef CarOnline het volgende:
En als lijst daar omheen nep klimop. Of gerbera's.
Dingen recht hangen is iets voor control freaks Lies.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het, het stoort me, maar niet zoveel dat ik ze recht ga hangen, want lui.
Opeens weet je het! Jij moet iets met interieur doen en je paps maakt dan schilderijen en die verkoop en interieur jij weer ergens voor duuzenden euro's.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Je kan natuuk stof over dat doek spannen, of een collage maken van stukken behang, in elke gewenste kleur.
En dan foto's, passage uit je lievelingsgedicht, kaarten van concerten of van je verjaardag er achter hangen en dat alles achter leuke linten. Die je schuin vastmaakt.
En dan van die leuke gehaakte bloemen erop maken![]()
AAHH weu pleutsen overeul eu in, sneup heutquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat is gevaarlijk en daar zijn we dan weer teugen.
Gerbera's zijn voor ons allemaal.quote:
Maar wel verse klimop anders gaan je wandelende takken dood. True story.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gerbera's zijn voor ons allemaal.
Gerbera's en klimops doen niet aan ras, kleur of nationaliteit, die zijn voor iedereen
Erg knap, of erg luiquote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie het, het stoort me, maar niet zoveel dat ik ze recht ga hangen, want lui.
Ja, de tig miljoenste webwinkel met een naam als iets van 'Hipje op Stipje'' of 'de zolder van tante Truus'quote:Op maandag 4 januari 2010 23:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Opeens weet je het! Jij moet iets met interieur doen en je paps maakt dan schilderijen en die verkoop en interieur jij weer ergens voor duuzenden euro's.
Wat leuk. Je had schoonmoeder moeten worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Erg knap, of erg luiOp visite bij mensen zou ik me niet kunnen beheersen en het schilderijtje of foto recht gaan hangen, zegt meer over mij dan over de andere mensen ben ik bang
Die hang je toch niet op een collage?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar wel verse klimop anders gaan je wandelende takken dood. True story.
Wat een leuk idee, van die stroken stof! Ik had een hele mooie blauwe verf gekocht maar misschien kan ik 2 stroken van heel grove stof daar wel mee verven. En dan horizontaal een stukje onder het midden die 2 stroken, en als ik het zat ben er weer wat anders tussen stoppen. Tof!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef CarOnline het volgende:
Je kan natuuk stof over dat doek spannen, of een collage maken van stukken behang, in elke gewenste kleur.
En dan foto's, passage uit je lievelingsgedicht, kaarten van concerten of van je verjaardag er achter hangen en dat alles achter leuke linten. Die je schuin vastmaakt.
En dan van die leuke gehaakte bloemen erop maken![]()
Net als mn moeder, die ging per ongeluk bij een vage kennis met een vinger over alle schilderijtjes, stof afnemen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Erg knap, of erg luiOp visite bij mensen zou ik me niet kunnen beheersen en het schilderijtje of foto recht gaan hangen, zegt meer over mij dan over de andere mensen ben ik bang
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die hang je toch niet op een collage?
Je goutvis tog ook sekers niet ! ?
Wilde wel maar miste een baarmoeder en nog wat vrouwelijke parts maar verder..quote:Op maandag 4 januari 2010 23:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat leuk. Je had schoonmoeder moeten worden.Gelijk sfeer!
Kiek, doar heit al.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een leuk idee, van die stroken stof! Ik had een hele mooie blauwe verf gekocht maar misschien kan ik 2 stroken van heel grove stof daar wel mee verven. En dan horizontaal een stukje onder het midden die 2 stroken, en als ik het zat ben er weer wat anders tussen stoppen. Tof!
Ik heb zo'n leuk klein filmpje, van m'n kleine binkie dat door de huiskamer gabbert!quote:
Nou, dat is dan viefhonderd euro.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nah CarO ik zie het helemaal voor me, dank je!![]()
Nu nog iets verzinnen voor boven die plank waar de tv op staat, daar wilde ik een soort open kastje voor maken met een lime groene achterwand, maar ik denk dat ik dat nevernooit opgehangen krijg aan die muur.
Hakkuh!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n leuk klein filmpje, van m'n kleine binkie dat door de huiskamer gabbert!![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Net als mn moeder, die ging per ongeluk bij een vage kennis met een vinger over alle schilderijtjes, stof afnemen.
Waar de kennis dan ook bij stond, die liet vol trots hun huis zien.
Je ken dr ook nooit mee nemen
Oeh, die wil ik zien!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n leuk klein filmpje, van m'n kleine binkie dat door de huiskamer gabbert!![]()
Zou bij jou wel helemáál een herrie geven trouwens!
Maar die ga ik hier dus niet neerpleuren. Komt wel als Liesje ons uitnodigt.![]()
We flikkeren effe wat in de agenda, met een dagje ontkateren erna!
Klimom. Goh, interessant, vertel eens?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:55 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Nee maar stel dat ze dat canvas als wandelende takkenopvang wil gebruiken dan moet ze toch echt verse klimom hebben.
Een goudvis lust toch geen klimop, rare. Wie is hier nu de dierenwinkel, jij of ik?
Ze ging zelf al door de grond.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was je er ook bij? Zou door de grond gaan.
Mijn schoon(maak)moeder weet wel beter, 2 honden, 3 katten en 2 volieres met zo'n 30 vogels en dat is alleen de woonkamer, stof is hier een terugkerend iets, na 2 uur kan je weer opnieuw beginnen
Ikea had altijd van die leuke houten kastjes, die kan je wel schilderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
Nah CarO ik zie het helemaal voor me, dank je!![]()
Nu nog iets verzinnen voor boven die plank waar de tv op staat, daar wilde ik een soort open kastje voor maken met een lime groene achterwand, maar ik denk dat ik dat nevernooit opgehangen krijg aan die muur.
Ja.quote:
Ikea is niet zo handig voor mij, want ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ikea had altijd van die leuke houten kastjes, die kan je wel schilderen.
Met een glasplaatje ervoor, in verschillende maten, weet alleen niet of ze die nog hebben.
Daar kan je dan prullen in doen, is ook niet zo zwaar.
Ja, komt wel goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja.![]()
Geef ze morgen van Jetje, CarO. Succes en sterkte.
Als je gaat schoppen, mik op de periost. Altijd succesvol!
MDF dan? En dan een dunne plaat laten zagen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ikea is niet zo handig voor mij, want ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer nu.
Maar ik vind het ook fijner om hem zelf te maken, dan kan ik precies de maten die ik zelf wil gebruiken, daarnaast vind ik het leuk om te doen, al laat ik dan wel al alles in de kluszaak voorzagen, zo lui ben ik dan weer wel.
Weet alleen niet wel soort hout ik moet gebruiken, ik vind die witte platen altijd handig maar dat wordt opzeker te zwaar.![]()
Trusten Noek.
Je zou het goedkope multiplex of bekistingsplaten kunnen laten zagen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ikea is niet zo handig voor mij, want ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer nu.
Maar ik vind het ook fijner om hem zelf te maken, dan kan ik precies de maten die ik zelf wil gebruiken, daarnaast vind ik het leuk om te doen, al laat ik dan wel al alles in de kluszaak voorzagen, zo lui ben ik dan weer wel.
Weet alleen niet wel soort hout ik moet gebruiken, ik vind die witte platen altijd handig maar dat wordt opzeker te zwaar.![]()
Trusten Noek.
Maar het ging wel goed? Heb een (h)ex(s) die ik niet hoef te zien en een ander die ik nog geregeld zie en met mijn vrouw heel goed kan opschieten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Terug van weggeweest! Apart om mijn ex weer eens wat langer te hebben gezien.
Ja, ik had bij haar gegeten en daarna koffie gedronken en daarna nog even naar een kroeg geweest met haar en een vriendin van haar. We zijn nu een beetje over de 'ongemakkelijke' periode heen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar het ging wel goed? Heb een (h)ex(s) die ik niet hoef te zien en een ander die ik nog geregeld zie en met mijn vrouw heel goed kan opschieten.
Een 3de persoon erbij kan veel schelen,is wat makkelijker praten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik had bij haar gegeten en daarna koffie gedronken en daarna nog even naar een kroeg geweest met haar en een vriendin van haar. We zijn nu een beetje over de 'ongemakkelijke' periode heen.
Nee, die derde persoon kwam er pas later bij. Nee, gelukkig niet. Hoewel het wel een dusdanige lange relatie was dat we dat al wel besproken hadden. We komen elkaar juist nooit tegen, niet dezelfde vrienden, niet deze interesses. Wel dezelfde woonplaats.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een 3de persoon erbij kan veel schelen,is wat makkelijker praten.
Zijn er kinderen in het spel waardoor het nog belangrijker wordt?
Zeker als je elkaar nog geregeld tegenkomt, zelfde vrienden, zelfde hobby's of zelfde woonplaats is het erg prettig als je geen "problemen" hebt als je elkaar tegen komt, voor iedereen een stuk prettiger.
Hoop voor je dat de ongemakkelijke situaties steeds makkelijker worden
Een lat voor de deur? Een fiets in de gang?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Kribbet:
[ afbeelding ]
Er moeten nog veel meer lijstjes bij, de volgenden worden blauw.
Zet die lijstjes vast met klittenband, want elke keer dat je dronken binnenkomt worden er een zooi van de muur gerostquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Kribbet:
[ afbeelding ]
Kolere, ik ben helemaal naar de klote nu dat het niet verstandig is om te reagerenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Kribbet:
[ afbeelding ]
Ja jemig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een lat voor de deur? Een fiets in de gang?
Goeie tip!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet die lijstjes vast met klittenband, want elke keer dat je dronken binnenkomt worden er een zooi van de muur gerost
Die plank is omdat ik nog wel eens de sleutels in mijn deur heb zitten. Met enkel glas is dat goed te zien, en bovendien vrij makkelijk in te tikken, hand erdoor....-O-quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kolere, ik ben helemaal naar de klote nu dat het niet verstandig is om te reageren![]()
Oke, nog even voor het slapen gaan, er staat een fiets in je gang waar ik niet langs zou kunnen en waarom een plank aan de binnenkant van je deur??
Is dit alleen jouw gang of wonen er meer mensen daar, lijkt me wel erg gezellig![]()
Heb zelf 3 jaar anti kraak kunnen wonen tijdens studie, samen met 4 vrienden. was geen goed idee![]()
Nu strompel ik echt naar boven, misschien de traplift weer is gebruiken![]()
(Aan deze dronken teksten kunnen geen rechten worden ontleend)
Ja, maar wat is wonderbaarlijker? De wijze hoe iemand binnenkomt of de lijstjes aan de muur? Ik wil jou wel eens om vier uur in de ochtend, zat als een pinneke, langs die fiets zien manoeuvreren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
Denk je ook even de lijstjes in je gang te laten zien.
Als ik rond die tijd thuiskom is het meestal mét fiets, en verder lukt het aardig hoor, het is niet alsof ik eroverheen moet klimmenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar wat is wonderbaarlijker? De wijze hoe iemand binnenkomt of de lijstjes aan de muur? Ik wil jou wel eens om vier uur in de ochtend, zat als een pinneke, langs die fiets zien manoeuvreren!
Hoe breed is die gang dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik rond die tijd thuiskom is het meestal mét fiets, en verder lukt het aardig hoor, het is niet alsof ik eroverheen moet klimmen
Nou ik moet er gewoon even langsquote:Op dinsdag 5 januari 2010 02:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe breed is die gang dan?Ben jij zo smallekes?
In mijn kelderbox!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik moet er gewoon even langs
Kijk: Waar staat jouw fiets?
wtfquote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef Jian het volgende:
'Antihelden' vormen nieuwe boyband
van onze redactie
AMSTERDAM - Klompen Vincent, Andre Pronk, Herman 'I am a dancer' Berghuis en Total Roef bundelen hun krachten.
[ afbeelding ]
Het schijnt dat ze nog een vijfde lid zoeken ... Gert ?
OMFG.quote:
Kun je dat gesprek niet opnemen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
De vogels blieven de oliebollen van mams niet zie ik. Dat ga ik haar vanmiddag snel doorbellen.![]()
Wat een prachtdag!
Ja kut, ze eten het nu wel maar het zijn wel de vogels die aan het randje van de hongerdood staan hoor, ze hebben van die bolle buikjes en vliegjes op hun oogjes. En zelfs dán zie ik ze met lange tanden eten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je dat gesprek niet opnemen?
Nog ruim 5 uur voordat ik een interview heb. Heb ik nu de tijd om niet-commercieel wat dingen voor derden te doen. En mezelf.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Noek het volgende:
De vogels blieven de oliebollen van mams niet zie ik. Dat ga ik haar vanmiddag snel doorbellen.![]()
Wat een prachtdag!
LOLquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
Ja kut, ze eten het nu wel maar het zijn wel de vogels die aan het randje van de hongerdood staan hoor, ze hebben van die bolle buikjes en vliegjes op hun oogjes. En zelfs dán zie ik ze met lange tanden eten.
Ik blijf er gewoon bij, ze vinden je bollen echt ranzig mam!![]()
Wie ga je interviewen?
Zijn dat de bollen die ze met "schoondochter" als sidekick gebakken heeft?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja kut, ze eten het nu wel maar het zijn wel de vogels die aan het randje van de hongerdood staan hoor, ze hebben van die bolle buikjes en vliegjes op hun oogjes. En zelfs dán zie ik ze met lange tanden eten.
Ik blijf er gewoon bij, ze vinden je bollen echt ranzig mam!![]()
Oh yuk. Gewoon af en toe met je hoofd op het bureau gaan beuken of met de telefoon op je voorhoofd slaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Do they know it's New Year's time at all???
Niemand boeiends. Een of ander IT-gastje van een klant van ons voor een blad dat we voor hen maken. Dus een telefonisch interview waarin mijn rol is om aha en jaja te zeggen en ondertussen driftig mee te schrijven en er niks van te snappen. Maar dat schijnt dan weer juist goed te zijn, want dan overschat ik de lezers niet.
Of zo.
Moet je dat chinese telefoonboek niet nog vertalen? Anders zoeken we nog een vrijwilliger voor streamverslagen! Eten en drinken zelf meenemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
LOL
Do they know it's New Year's time at all???
Niemand boeiends. Een of ander IT-gastje van een klant van ons voor een blad dat we voor hen maken. Dus een telefonisch interview waarin mijn rol is om aha en jaja te zeggen en ondertussen driftig mee te schrijven en er niks van te snappen. Maar dat schijnt dan weer juist goed te zijn, want dan overschat ik de lezers niet.
Of zo.
Af en toe als iemand er echt op staat doen we ook interviews op locatie. Maar dat is nogal time consuming en dus ook duurder. En per e-mail is doorvragen een beetje moeilijk, krijg je alleen maar statische antwoorden, dus dat schiet niet echt op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:00 schreef Noek het volgende:
Oh yuk. Gewoon af en toe met je hoofd op het bureau gaan beuken of met de telefoon op je voorhoofd slaan.
Dat lucht vast op. Moet je ook weleens naar de mensen toe met je pen en papier of gaat alles telefonisch en kan het niet per e-mail of is dat weer te afstandelijk en dan voelen de lezers dat. Ofzo.
Ja, die bollen ja! Ze vroegen nog,' Lekker?' En toen hmmmmmm-de ik heel onverschillig. Daarna liep ik weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn dat de bollen die ze met "schoondochter" als sidekick gebakken heeft?
Moest daarnet niet een zielig klein koolmeesje overgeven in de verse sneeuw?
Die heb ik vanochtend gemaild. Waren Engelse termen die naar het Nederlands moesten worden vertaald voor een (ex-) vriend die nu nog in China woont en volgende maand naar Thailand verhuist. Maar ik heb geadviseerd om veelal de gangbare Engelse termen te gebruiken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:02 schreef Gert het volgende:
Moet je dat chinese telefoonboek niet nog vertalen? Anders zoeken we nog een vrijwilliger voor streamverslagen! Eten en drinken zelf meenemen.
Dat doe ik altijd als mams belt en dan soms vergeet ik gewoon dat ik eigenlijk aan het telefoneren ben. Dan zeg ik gewoon tijden niks want dat spot ik iets grappigs. Heb jij dat niet? Zit diegene te wachten op een vraag en jij maar in de COS vragen stellen. Jij stelt wel veel vragen daar, Cc. Dat is wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Af en toe als iemand er echt op staat doen we ook interviews op locatie. Maar dat is nogal time consuming en dus ook duurder. En per e-mail is doorvragen een beetje moeilijk, krijg je alleen maar statische antwoorden, dus dat schiet niet echt op.
Soms, als een interview echt saai is en diegene aan de andere kant van de lijn maar oninteressant door blijft ratelen, wil ik ondertussen FOK! nog wel eens checken.
Nee, dat overkomt me dan weer net niet, gelukkig. Soms dwalen mijn gedachten wel af en moet ik even weer denken wat er ook alweer gezegd werd. Maar dan geef ik een slechte verbinding de schuld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
Dat doe ik altijd als mams belt en dan soms vergeet ik gewoon dat ik eigenlijk aan het telefoneren ben. Dan zeg ik gewoon tijden niks want dat spot ik iets grappigs. Heb jij dat niet? Zit diegene te wachten op een vraag en jij maar in de COS vragen stellen. Jij stelt wel veel vragen daar, Cc. Dat is wel.
En dan moet ik soms ook lachen, als ik ondertussen hier iets lees.. Terwijl ze net aan het vertellen is over haar dag achter de kassa van de wereldwinkel en dat een klant heel boos werd omdat de ethiopische waxinelichthoudertjes waren uitverkocht. En dan lacht ze mee. "Ja eigenlijk is het ook absurd. Boos worden om zoiets." Mooie gesprekken zijn dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als mams belt en dan soms vergeet ik gewoon dat ik eigenlijk aan het telefoneren ben. Dan zeg ik gewoon tijden niks want dat spot ik iets grappigs.
Hahaha ja. Dat!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan moet ik soms ook lachen, als ik ondertussen hier iets lees.. Terwijl ze net aan het vertellen is over haar dag achter de kassa van de wereldwinkel en dat een klant heel boos werd omdat de ethiopische waxinelichthoudertjes waren uitverkocht. En dan lacht ze mee. "Ja eigenlijk is het ook absurd. Boos worden om zoiets." Mooie gesprekken zijn dat.
Ja ik las het, fijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
Morgen Liesje. Ik fietsgang nog een dagje met je mee!
Dank je Laysa, jij ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:22 schreef Laysa het volgende:
Goeie morgen...Liesje je hebt een leuke woonkamer
ik zag de kop...heb m niet gelezen want dan word ik echtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat bestaan er toch zieke mensen in de wereld:
Vandalen blazen kat op met rotje
tjeezquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Wat bestaan er toch zieke mensen in de wereld:
Vandalen blazen kat op met rotje
Verstandig, had ik misschien ook moeten doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag de kop...heb m niet gelezen want dan word ik echt![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Nog eentje in de categorie schokkend:
Jong koppel brutaal afgemaakt
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Copycat het volgende:
Nog eentje in de categorie schokkend:
Jong koppel brutaal afgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |