SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 29 december 2009 06:12 schreef gifkwal het volgende:
De vader van Frits Barend is Clown Bassie, denk ik.
Jij ook? Ik voelde mij met de minuut vereenzamenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:31 schreef Moonwalk het volgende:
Ik had ruzie met mn internet provider !Maar ik ben er weer
![]()
Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad ! Wat is dit nou weer met Frits Barend!? Dat vind nou weer echt super jammer en onnodig modder gooien. Hij moet zijn mond niet open trekken als hij alleen maar a wil zeggen en geen b. Wat een kwal, komt er soms een nieuw programma van Frits? Heeftie even aandacht nodig? Bah. Frits!! schaam je.![]()
Jaaa verschrikkelijk, met de kerst was ik bij familie , dus sowieso niet met computers bezig, maar de hele week daarvoor en de dagen na dat ik terug kwam voelde ik me echt "beroofd" , dat gevoel dat je hebt als je thuis je mobiel vergeet maar dan x 10000000quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jij ook? Ik voelde mij met de minuut vereenzamen![]()
Weet jij waar ik het terug kan kijken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Zapato het volgende:
Interessant verhaal van Frits. En props voor het op 1 zetten van Billie Jean.
Wel jammer dat Mathijs er zo op inging. Focus op de muziek jongens!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weet jij waar ik het terug kan kijken?
http://player.omroep.nl/?aflID=10464565quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weet jij waar ik het terug kan kijken?
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:36 schreef Moonwalk het volgende:
Ian_Nick, waarom die emoticon? Ik wil zelf even zien en horen wat die kerel zegt omdat ik me besefte dat ik op hem zit te vitten zonder ook maar zelf te hebben gehoord hoe hij het precies heeft gezegd. Wat nog steeds niks veranderd aan het feit dat ik het onzin vind dat hij blijkbaar een half verhaal loopt te vertellen. Wat is er schijnheilig??
@ Anonymousz: dankjewel, straks even naar kijken
Billie Jean op 1?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:33 schreef Zapato het volgende:
Interessant verhaal van Frits. En props voor het op 1 zetten van Billie Jean.
Wel jammer dat Mathijs er zo op inging. Focus op de muziek jongens!
Die wil ik !!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef piepie het volgende:
Een leuk spel voor oudjaarsavond.
Het moet ook niet gekker worden ....![]()
[ afbeelding ]
haha, meesterlijk, die moet ik hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou alleen maar meeliften op je vraag, had het zelf ook nog niet gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:36 schreef Moonwalk het volgende:
Ian_Nick, waarom die emoticon? Ik wil zelf even zien en horen wat die kerel zegt omdat ik me besefte dat ik op hem zit te vitten zonder ook maar zelf te hebben gehoord hoe hij het precies heeft gezegd. Wat nog steeds niks veranderd aan het feit dat ik het onzin vind dat hij blijkbaar een half verhaal loopt te vertellen. Wat is er schijnheilig??
Die wil ik ook! *gaat gelijk naar monopoly.nl*quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef piepie het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha, die had ik gemist!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef matthijst het volgende:
Terug na een ban van 48 uur. Ongepaste opmerkingen over Frits Barend. Niet slim.
Vandaag de postbode aan de deur met een oudjaardscadeau.
Hot Toys Michael Jackson Thriller:
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waarom je post verwijderd wasquote:Op donderdag 31 december 2009 15:33 schreef matthijst het volgende:
Terug na een ban van 48 uur. Ongepaste opmerkingen over Frits Barend. Niet slim.
Vandaag de postbode aan de deur met een oudjaardscadeau.
Hot Toys Michael Jackson Thriller:
[ afbeelding ]
Zeer handig dit, ik ga voor de meest uitgebreide op DVD, want Blue Ray kan ik niet afspelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:35 schreef matthijst het volgende:
Handig comparisonchartje voor extra's op de BD,1-DVD en 2-DVD set:
http://img.hmv.co.jp/news(...)ael2_comparative.jpg
1-DVD - 81 minuten extra
2-DVD - 131 minuten extra
BD - 165 minuten extra
Jaaa, vast welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:50 schreef matthijst het volgende:
Ik ook niet
Maar die paar filmpjes zullen wel snel op youtube oid staan.
Hier zie je hoe die wordt gemaakt rond 2:33quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef matthijst het volgende:
Freakniness ten top, maar deze komt er ook aan:
[ afbeelding ]
Cast van de Thrillervideo, voor aan de muur ofzo
Ik vind dat heel moeilijk om te zien.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:48 schreef SteelDogg het volgende:
Hoe bedoel je? Volgens mij gewoon uit This is It, toen hij in een zwarte lange jas en met de shirt 'Curls for my Girls' rondliep, (Ghost/Threatened, Earth Song, Thriller).
Dat was 24 Juni, dus dat zijn ook de laatste beelden.
Ja, voordat ik wist dat dit zijn laatste beelden waren, vond ik dit de mindere beelden. Dat viel mij op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef SteelDogg het volgende:
Je kunt duidelijk zien dat hij sterk is vermagerd inderdaad, en met heeel veel moeite probeert alles te bereiken, met al zijn wilskracht en energie
Michael zelf was niet in full costume, ik heb juist gelezen dat dat de vorige dag het geval was, de 23ste.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:07 schreef Shitney-returns het volgende:
Grappig, ik wist in de bioscoop direct dat dat de beelden van 24 juni moesten zijn (ik had gelezen dat ze alleen een dress rehearsal hadden gehad op die dag, en alle dansers waren in full costume) en ik vond dat juist de betere beelden. Ik vond hem iets heel betoverends hebben, ik heb met kerst weer de film gekeken en op sommige momenten is hij heel magisch. Alsof hij voorvoelde dat het zijn laatste uren waren. Komt waarschijnlijk ook doordat het de enige repetitie met de volle belichting was, maar op sommige momenten heeft hij een soort aura om zich heen, heel raar om te zien vind ik, ik word er een betje triestig van.
Ik heb wel eens gelezen dat alle mensen - onbewust - voorvoelen dat hun tijd gekomen is. Ik geloof daar wel in, denk ik. En in alle interviews over die laatste dag met de dansers en met Kenny Ortega zeggen zij ook allemaal dat "he was on top of his game" en dingen als dat het de beste dag was in die weken. Misschien is mijn oordeel dus gekleurd door die interviews en het feit dat ik geloof dat je aanvoelt dat je dood gaat, maar ik vind in This is it dat op de beelden van 24 juni MJ er stralend uitziet. Alsof hij licht geeft van binnenuit of iets in die trant. Zoals ik al tegen Robijn zei: hij heeft een soort aura om zich heen. Er is 1 stukje waarin hij in die karakteristieke pose staat, met zijn armen wijd, en ongetwijfeld helpt de belichting mee, maar hij heft zijn hoofd dan ten hemel (haha, ik ga er ook helemaal plechtig van pratenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef SteelDogg het volgende:
Kun je dat uitleggen? Dat 'magische'? Vind ik wel interessant eerlijk gezegd.
Zijn kostuums waren nog niet klaar, vandaar dat hij als enige andere kleding aan had.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Michael zelf was niet in full costume, ik heb juist gelezen dat dat de vorige dag het geval was, de 23ste.
Grappig idd. hoe mensen dingen heel anders kunnen interpreteren. Ik vond juist dat hij sterk in zichzelf gekeerd was, en dat zijn dansen minder was. Aura's heb ik niet gezien, maar die zie ik nooit:)
Ahhh vandaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:36 schreef Shitney-returns het volgende:
[..]
Zijn kostuums waren nog niet klaar, vandaar dat hij als enige andere kleding aan had.
hij was net zo zwaar als 20 jaar geledenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef SteelDogg het volgende:
Je kunt duidelijk zien dat hij sterk is vermagerd inderdaad, en met heeel veel moeite probeert alles te bereiken, met al zijn wilskracht en energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |