Ik zie dat meneer de FA elke prijs in de wacht heeft gesleept waar ik voor op hem gestemp heb.quote:
Dus je hebt nu eigenlijk 5 broodplankjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog akelig gefaald trouwens. Nadat ik een broodplank in de vaatwasser had gedaan brak ie in 2en, dat kan dus blijkbaar niet. Nieuwe gekocht, uit automatisme weer erin gedaan. Nu heb ik er een in 3 stukken.
Had ik er nog meer dan, naast die in m'n ava?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie dat meneer de FA elke prijs in de wacht heeft gesleept waar ik voor op hem gestemp heb.
Das toch handig... nu heb je dus al 5 plankjesquote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb nog akelig gefaald trouwens. Nadat ik een broodplank in de vaatwasser had gedaan brak ie in 2en, dat kan dus blijkbaar niet. Nieuwe gekocht, uit automatisme weer erin gedaan. Nu heb ik er een in 3 stukken.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je hebt nu eigenlijk 5 broodplankjes.
Ik zal de lijsten wel verkeerd lezen maar tot nu toe sta je overal bij?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Had ik er nog meer dan, naast die in m'n ava?
Maar thanks
Ja, dat wordt voortaan stokbrood etenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus je hebt nu eigenlijk 5 broodplankjes.
Ja, maar niet als winnaarquote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zal de lijsten wel verkeerd lezen maar tot nu toe sta je overal bij?
Je moet ook eerst alle darmen en de andere ingewanden eruit halenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:42 schreef Noek het volgende:
Oh en je moet ook vast spul in zijn ass stoppen en daarna zijn kont dichtnaaien.
Ik kan dat vast niet.
Nee, kijk. Ik ben een mongooltje, dus ik snap 1 t/m 5 niet als het ware.quote:
Goed, als je maar weet hoeveel sambal je daar op moet smeren is dat in principe ook niet zo erg.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt voortaan stokbrood eten.
Schijt op pepers! Drink een fondue pan leeg!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef gomi het volgende:
sambal oelek?
das voor watjes man. gewoon hele pepers erbij
t een sluit het ander niet uit hequote:Op maandag 4 januari 2010 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt op pepers! Drink een fondue pan leeg!
yeah, moet wel een beetje pit hebben hequote:Op maandag 4 januari 2010 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koning idee, hele pepers in een bad van sambal in je fondue pan verhitten en dan opdrinken.
Studio Vlemmix niet leuk?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Doe er dan gelijk ff een live stream op....ik verveel me ietwat in het kader van streamen
ik vind t maar niets. die spaarzame keren dat ik gekeken heb.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Studio Vlemmix niet leuk?
Ik kijk van het weekend wel weer
Ow geen idee staat niet op...vond er gister al niks aan...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Studio Vlemmix niet leuk?
Ik kijk van het weekend wel weer
Iedereen die ik er over hoor zegt dat je heul hübsch bent, dus je doet het er maar meequote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Ik lijk op Jeroen Verhoeven trouwens. Om het je makkelijk te maken.
Err, gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef Noek het volgende:
Ik lijk op Jeroen Verhoeven trouwens. Om het je makkelijk te maken.
Geef maar gewoon Excell en zn moeilijk formules de schuld....dan zal ik mn mond verder houdenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:07 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaar ook dat er niet meer verder gepost werd
Op mijn telefoon zag ik niet dat het topic gesloten wasquote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geef maar gewoon Excell en zn moeilijk formules de schuld....dan zal ik mn mond verder houden
Die kans is zo groot als mijn hoofd. Zeer groot dus.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat niet met notes slingeren omdat je "dijen te breed" zijn ofzo hè?
Shit, dat was veel leuker geweestquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel de juiste kleurtjes En ze zit toch wel op een spinfiets??
Heb je een pleidooi voor me gehouden!?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Noek het volgende:
It better be good anders hou ik nooit meer een pleidooi voor je.
Maak je er nog 1...tis wel Noek......quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, dat was veel leuker geweest
Godverdomme
Zo nou. Niet dat er iets te winnen viel maar toch, die intentie was prachtig!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je een pleidooi voor me gehouden!?
Waar kan ik dit nalezen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo nou. Niet dat er iets te winnen viel maar toch, die intentie was prachtig!
Okee, maar valt minder sjiek na te lezen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was in een restaurant in Zwolle. Maar dat telt ook!
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Noek und The Blue Modfinger of Eternal Hellfire And Death!1!!!1
Ik word er bang vanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo over Gerts witte avondjurk heen!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, maar valt minder sjiek na te lezen.
Heb je met wijn gegooid?
Omgquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je bent er....warm en veiligquote:Op maandag 4 januari 2010 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Kutjebef, ik heb er 2 uur over gedaan om thuis te komen
En dat is een hele prestatie, want kanonne wat was het glad!quote:
Ik hoorde het al...hier niks nakkes nada....alleen maar kou...maar morgen wordt het niet zo heel koudquote:Op maandag 4 januari 2010 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat is een hele prestatie, want kanonne wat was het glad!
[ afbeelding ]
linkjequote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
Ze hebben cams...dus live streams in Culemborg
En daarom koester ik je, jeweettog.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb je benen 4x dunner zitten maken uit angst voor represailles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |