Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt een bureau op de overloop? Whehe!
(mochten wij ooit kindjes gaan krijgen dan komt ons bureau daar ook te staan, met een slaapkamer van 18m2 en een ruime badkamer houden we nog een hok van 6m2 over en daar staat nu het bureau dus)
Nee ik ben echt heul erg daarin, ik baal al van het feit dat m'n katten een krabpaal nodig hebben want ik vind die dingen LELIJK!! kun je nagaan wat er gebeurt ALS ik kinderen heb en m'n huis er geleidelijk uit gaat zien als een speelgoedclusterbom![]()
![]()
51 en 559quote:
Ja we wonen in een oud huisje en mijn kamer is op zolder met twee schuine muren, niet mogelijk om daar een bureau nog in te frotten.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
(mochten wij ooit kindjes gaan krijgen dan komt ons bureau daar ook te staan, met een slaapkamer van 18m2 en een ruime badkamer houden we nog een hok van 6m2 over en daar staat nu het bureau dus)
Nee ik ben echt heul erg daarin, ik baal al van het feit dat m'n katten een krabpaal nodig hebben want ik vind die dingen LELIJK!! kun je nagaan wat er gebeurt ALS ik kinderen heb en m'n huis er geleidelijk uit gaat zien als een speelgoedclusterbom![]()
![]()
oh mooi, ben ik niet de enige die er geen biet aan vindtquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
51 en 559![]()
Oeh sjeen, pijnlijk.![]()
@stormqueen: mwoehahahahaha resistance is futile!![]()
Ik vind die nieuwe Zoya's lelijk.
Dacht dat je meer besteld had?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
51 en 559![]()
Oeh sjeen, pijnlijk.![]()
@stormqueen: mwoehahahahaha resistance is futile!![]()
Ik vind die nieuwe Zoya's lelijk.
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh mooi, ben ik niet de enige die er geen biet aan vindt
Heb jij kids trouwens?
quote:
Ah okee! Ben benieuwd, ga je ze snel dragen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
@Daph: ja ik had een tijd terug ook al eens een bestelling gedaan bij le beauty boutique die dacht dat ze 51 nog wel op voorraad zou krijgen dus ik heb die bestelling toen nog even laten staan.
Inmiddels weet ze zeker dat ze hem niet gaat krijgen en die bestelling heb ik dus omgezet in 116, 119 en 205 maar die komen over een week of wat pas.
Krabpalen zijn ook lelijk! daarom hebben wij een krabton, dat is nog "acceptabel".quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
Ik herken het, hier staan mijn manden + toilettasjes + zooi ook standaard op de tafelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef buzzwheedle het volgende:
...
al mijn nagelllakkies zitten in een errug grote koffer, het begon netjes op een rij maar dat gaat helaas niet meer.
officieel hoort die koffer in de kast te staan, maar meestal staat ie pontificaal in de kamer want hij wordt zo vaak gebruikt![]()
...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Gevonden via MP, een neiuwe nagellakwebshop:
http://www.tiptopnails.eu/
is deze al bekend hier?
Eens....hele site zo slecht?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kopieer een stukje van die site
'Doordat wij de door u gekozen lakjes worden speciaal voor u bestellen, bedraagt de levertijd hierdoor 1 tot 2 weken.'
Slecht Nederlands, dan vertrouw ik sites al gelijk niet meer..
Nee werkt niet, daar drogen ze te snel voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:13 schreef buzzwheedle het volgende:
trouwens zou je met die matte coat ook kunnen stempelen? Met bijvoorbeeld een fullnail plate.?
lijkt me best grappig. heb helaas geen matte topcoat.
Yess, precies wat ik dus ook dacht!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee werkt niet, daar drogen ze te snel voor.![]()
@Daph: 51 zit er al op.![]()
Over die webshop: whehehehe slim. Die wachten bestellingen af en kopen dan natuurlijk bij TD in. Geen magazijn en makkelijk winst pakken.![]()
Nah, ik bestel zelf wel bij TD.
51 is gisteren weer binnengekomen bij viis.eequote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
@Daph: ja ik had een tijd terug ook al eens een bestelling gedaan bij le beauty boutique die dacht dat ze 51 nog wel op voorraad zou krijgen dus ik heb die bestelling toen nog even laten staan.
Inmiddels weet ze zeker dat ze hem niet gaat krijgen en die bestelling heb ik dus omgezet in 116, 119 en 205 maar die komen over een week of wat pas.
Heb jij hem eigenlijk al?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
51 is gisteren weer binnengekomen bij viis.ee
verzenden valt ook wel mee
dus voor wie 'm nog wil, daar is hij te bestellen nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |