Ik vind het geweldigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:47 schreef horned_reaper het volgende:
Ook idioot... in sommige delen van NL strooien ze nu met zand omdat het zout volledig op is.
En de meeste woonwijken worden nu van de stooilijst geschrapt .....
Zand is ook niet alles.quote:Tekort aan strooizout wordt nijpend
Het tekort aan strooizout in de provincie wordt steeds nijpender. De leverancier is niet in staat om te voldoen aan de grote vraag door de wegbeheerders. Middelburg bijvoorbeeld krijgt de bestelde hoeveelheid zout pas op z'n vroegst volgende week.
Met de resterende hoeveelheid zout wordt zuinig omgesprongen door alleen te strooien op doorgaande wegen en hoofdroutes. In sommige gemeentes is begonnen met het strooien van zand. Dat heeft als nadeel dat het niet preventief kan worden gebruikt.
Jij komt uit Staphorst?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Zolang je niet in de kop van overijssel woont wil ik het wel die kant op sturen.
Ik begin die sneeuw schoon genoeg van te krijgen.
Veel wind en veel sneeuw. Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:21 schreef Againzender het volgende:
zo, flinke bak wind dit weekeinde zoals het er nu uitziet... ben benieuwd.
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=expquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Againzender het volgende:
overigens, voor veel sneeuw, hou de BBC in de gaten. Nieuws is net afgelopen, maar ze denken dat daar de zwaarste sneeuwval in 30 jaar gaat plaatsvinden de komende 48 uur, waaronder in Londen.
LOL, dat ding gaat gewoon rondjes draaien om Londenquote:Op woensdag 6 januari 2010 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=exp
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Againzender het volgende:
overigens, voor veel sneeuw, hou de BBC in de gaten. Nieuws is net afgelopen, maar ze denken dat daar de zwaarste sneeuwval in 30 jaar gaat plaatsvinden de komende 48 uur, waaronder in Londen.
Dat ziet er behoorlijk verwarrend uit..quote:Op woensdag 6 januari 2010 01:21 schreef DemonRage het volgende:
Ik kom net zo'n plaatje tegen op Failblog:
[ afbeelding ]
Mooi verhaal ja! Maar de kans dat het in plaats van Munchen naar Maastricht trekt is natuurlijk te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:55 schreef INViCTuS het volgende:
http://www.wetteronline.d(...)/2010/01/0105_ws.htm
Vorig jaar lag londen ook al plat door de sneeuw.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:30 schreef Againzender het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:25 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Jij komt uit Staphorst?Steenwijk? Meppel? Zwolle? Kampen? Genemuiden? Zwartsluis?
O ja, hier nog gewoon sneeuw. Vandaag weer wat cm gevallen. Wat Iedek melde.
Valt een hoop sneeuw daar momenteel : http://www.civdh.nl/webcam.htmlquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:45 schreef Mathijz het volgende:
Ben benieuwd of er sneeuw valt in Den Helder, en zo ja hoeveel
quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Valt een hoop sneeuw daar momenteel : http://www.civdh.nl/webcam.html
Nu boven bretagne, ik weet niet of dat ook sneeuw is of regen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
LOL, dat ding gaat gewoon rondjes draaien om Londen
Volgens mij niet heel bijzonder : http://www.camvista.com/england/london/trafsq.php3quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe het in Londen zal gaan!
Ik bedoelde eigenlijk de komende 48 uur. Ik las hier dat ze op de BBC hadden gezegd dat men in Londen de zwaarste sneeuwval verwacht in 30 jaar!quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Volgens mij niet heel bijzonder : http://www.camvista.com/england/london/trafsq.php3
Alweerquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de komende 48 uur. Ik las hier dat ze op de BBC hadden gezegd dat men in Londen de zwaarste sneeuwval verwacht in 30 jaar!
Nee, opbokken met die kutsneeuw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
En nu mag het hier ook wel even komen hoorniet alleen Noord maar ook midden en zuid, gewoon HEEL NL PLAT!
![]()
![]()
Hou je bek en anders ga je maar naar de Antillenquote:
Zowel ik als de kutsneeuw moeten opbokken?quote:
Dat wou ik net melden. Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:31 schreef horned_reaper het volgende:
de waddenzee is bevroren !!
![]()
http://www.telegraaf.nl/r(...)_door___.html?p=13,3
:/quote:Helder is uitgestrooid
print rss - door Ferdinand (Ferdo) op 06-01-2010 @ 14:00
In Den Helder is vanochtend een flink pak sneeuw gevallen. Toch worden de wegen in de Marinestad niet meer gestrooid. De reden: het strooizout is bijna op. Volgens de gemeente is er nog net genoeg om één ronde te rijden. Het is nog niet duidelijk wanneer de vooraad weer kan worden aangevuld.
Gemeentewerkers hebben gepoogd om met sneeuwruimers de wegen weer enigzins begaanbaar te maken, maar gezien het resultaat, spekgladde wegen, zijn ze daarmee gestopt. Nu wordt gewacht met strooien tot de weersomstandigheden verbeteren.
Het ROC in Den Helder heeft haar leerlingen naar huis gestuurd. Het openbaar vervoer ligt grotendeels plat en de onderwijsinstelling wil haar leerlingen in staat stellen toch thuis te komen.
Die kans zit er dik in ja, kijk maar eens naar buienradar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:55 schreef Drifter__ het volgende:
Komen die buien nog richting Amsterdam of blijven ze daar hangen ????
quote:In een strook van het zuiden van Noord-Holland richting Friesland komen zware sneeuwbuien voor waarbij het zicht sterk terugloopt en het in korte tijd verraderlijk glad kan worden. De sneeuwbuien trekken langzaam zuidoostwaarts.
quote:Voorwaarschuwing voor extreem weer
Een gebied met zware sneeuw(buien) boven Noord-Holland en het noorden van Zuid-Holland trekt langzaam zeer langzaam naar het zuidoosten. Vooral de Randstad en de gebieden rond het IJsselmeer moeten tijdens de avondspits rekening houden met gladheid op uitgebreide schaal.
Bij centraal station is het nog gewoon droog..quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Amsterdam dikke sneeuw!!
En nu begint het te sneeuwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bij centraal station is het nog gewoon droog..
klopt ik reed er bij westerpark in!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bij centraal station is het nog gewoon droog..
Dat is wel een heel zwak neerslagsignaal, bovendien komen de beide buienlijnen naar elkaar toequote:Op woensdag 6 januari 2010 15:18 schreef Asgard het volgende:
Er hangt ook iets boven noord Frankrijk dat onze kant op lijkt te komen, iemand daar voorspellingen over?
Komend weekend niet alleen flinke kou maar ook sneeuw dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:02 schreef Frutsel het volgende:
Ben meer geinteresseerd in komend weekend... heen en terug van Twente naar de Kop van Noord Holland![]()
Misschien maar overslaan als het echt slecht wordt
Gister hadden ze het er ff over.. En Zuid-Engeland krijgt mogelijk 40 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Komend weekend niet alleen flinke kou maar ook sneeuw dan?
Want ik moet ook nogal het land doorWaar kan ik dat het beste zien en in de gaten houden?
/n00b
Behoorlijk in de gaten houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Komend weekend niet alleen flinke kou maar ook sneeuw dan?
Want ik moet ook nogal het land doorWaar kan ik dat het beste zien en in de gaten houden?
/n00b
Ik zie al donkere lucht aankomen vanuit de richting A'damquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Niets aan de hand in Utrecht, hopen dat het zo blijft moet vanavond naar mijn werk
Als ik Buienradar mag geloven gaat het rond 18:00 sneeuwen in Maarssen/Utrecht-Zuilen. Dat is mooi, want dan ben ik als het goed is net thuis...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik zie al donkere lucht aankomen vanuit de richting A'dam
Is die baas ook lekker op tijd mee, als die slim zegt die juist dat mensen later door mogen werken en dat later mogen compenseren. Stuurt iedereen lekker achteraan de file inquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef mouzzer het volgende:
In Zaandam schijnt al 10 to 15 cm te liggen, lijkt me wat veel zo maar even kijken of het echt zo is.
In Amsterdam lijkt het nu weer wat harder te gaan en van de baas mogen mensen hier eerder naar huis.
Nou ja!! Het draait linksaf!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
Rotterdam krijgt het begin van de avond, rond half acht, zo te zien
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
We zitten naast CS dus meeste mensen gaan net als ik met het OV en de laatste tijd zijn die niet heel erg betrouwbaar meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Is die baas ook lekker op tijd mee, als die slim zegt die juist dat mensen later door mogen werken en dat later mogen compenseren. Stuurt iedereen lekker achteraan de file in
# A10 25 kmquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef JDude het volgende:
Leuke spits in Nultwintig.
[ afbeelding ]
Ik ga nu proberen door het westerpark naar Centraal te fietsen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Re het volgende:
complete chaos hier op sloterdijk omdat niemand de weg meer ziet en men maar lukraak over de weg probeert te rijden
Het is mij gelukt tot de lekke band.. gewoon voeten op de grond houden in bochtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen door het westerpark naar Centraal te fietsen...
Ik zag dat Haarlem naar Grip 2 is gegaan vanwege de sneeuwval dus dat moet een zooitje zijn daar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef winka het volgende:
Hier in omgeving Haarlem ligt nu echt een heel dik pak sneeuwMaarja, ben er nu eigenlijk wel klaar mee, wil hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |