Gister hadden ze het er ff over.. En Zuid-Engeland krijgt mogelijk 40 cmquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Komend weekend niet alleen flinke kou maar ook sneeuw dan?
Want ik moet ook nogal het land doorWaar kan ik dat het beste zien en in de gaten houden?
/n00b
Behoorlijk in de gaten houden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Komend weekend niet alleen flinke kou maar ook sneeuw dan?
Want ik moet ook nogal het land doorWaar kan ik dat het beste zien en in de gaten houden?
/n00b
Ik zie al donkere lucht aankomen vanuit de richting A'damquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef MissHobje het volgende:
Niets aan de hand in Utrecht, hopen dat het zo blijft moet vanavond naar mijn werk
Als ik Buienradar mag geloven gaat het rond 18:00 sneeuwen in Maarssen/Utrecht-Zuilen. Dat is mooi, want dan ben ik als het goed is net thuis...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik zie al donkere lucht aankomen vanuit de richting A'dam
Is die baas ook lekker op tijd mee, als die slim zegt die juist dat mensen later door mogen werken en dat later mogen compenseren. Stuurt iedereen lekker achteraan de file inquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:18 schreef mouzzer het volgende:
In Zaandam schijnt al 10 to 15 cm te liggen, lijkt me wat veel zo maar even kijken of het echt zo is.
In Amsterdam lijkt het nu weer wat harder te gaan en van de baas mogen mensen hier eerder naar huis.
Nou ja!! Het draait linksaf!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
Rotterdam krijgt het begin van de avond, rond half acht, zo te zien
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
We zitten naast CS dus meeste mensen gaan net als ik met het OV en de laatste tijd zijn die niet heel erg betrouwbaar meerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Is die baas ook lekker op tijd mee, als die slim zegt die juist dat mensen later door mogen werken en dat later mogen compenseren. Stuurt iedereen lekker achteraan de file in
# A10 25 kmquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef JDude het volgende:
Leuke spits in Nultwintig.
[ afbeelding ]
Ik ga nu proberen door het westerpark naar Centraal te fietsen...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Re het volgende:
complete chaos hier op sloterdijk omdat niemand de weg meer ziet en men maar lukraak over de weg probeert te rijden
Het is mij gelukt tot de lekke band.. gewoon voeten op de grond houden in bochtenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik ga nu proberen door het westerpark naar Centraal te fietsen...
Ik zag dat Haarlem naar Grip 2 is gegaan vanwege de sneeuwval dus dat moet een zooitje zijn daar.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef winka het volgende:
Hier in omgeving Haarlem ligt nu echt een heel dik pak sneeuwMaarja, ben er nu eigenlijk wel klaar mee, wil hardlopen
Dat wordt alleen eten straksquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik zag dat Haarlem naar Grip 2 is gegaan vanwege de sneeuwval dus dat moet een zooitje zijn daar.
Inderdaad, en nu lijkt het ook wel echt alsof het heel Europa is, maar wij Limburgers niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Desertstorm het volgende:
Elke keer weer is Limburg het laatste aan de beurt of misschien wel helemaal niet. Wij mogen blij zijn als er al 2 cm valt deze dagen. Er schijnt in het weekend wat sneeuw aan het komen via het zuiden naar de rest van het land. Maar dat zal wel weer net over ons heen gaanIk wil verhuizen
Het is ook echt heel mooi te zien op de sneeuwradar hoe die sneeuwbui vanuit het noorden over heel het land trekt, en dan net voor Limburg oplost. Ik heb de moed verloren dat er hier ooit nog een serieuze sneeuwbui komt. En dan hoor ik op de radio dat half Nederland weer overlast heeft, en dan kijk ik naar buiten naar onze halve centimeter sneeuw... dan denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Inderdaad, en nu lijkt het ook wel echt alsof het heel Europa is, maar wij Limburgers niet.
Pff ben allang blij dat wij limbo's zo weinig sneeuw krijgen.. rotzooi is het!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Desertstorm het volgende:
Elke keer weer is Limburg het laatste aan de beurt of misschien wel helemaal niet. Wij mogen blij zijn als er al 2 cm valt deze dagen. Er schijnt in het weekend wat sneeuw aan het komen via het zuiden naar de rest van het land. Maar dat zal wel weer net over ons heen gaanIk wil verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |