maar makkelijk na te maken, veel ervan iig...! schemas zijn zo op het internet te vindenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:47 schreef TeleluvR het volgende:
Zvex is leuk, maar wel reteduur!
Geen rechten zonder je plichten na te komenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wat nou? Ik ben ook maar een newbie
Dan mag ik gewoon tvp'en
Dat mag ik als newbie nog vergetenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En een nieuw topic maken als die vol is =(
Nice!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Vandaag oude platen van m'n pa van zolder gehaald. Binnenkort ff kijken of ik goedkoop een speler kan scoren.![]()
heel veel van Led Zeppelin, Golden Earring en The Police.
De man op de zilveren molshoopquote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nice!
Ik luister nu weer Rainbow![]()
.
Wij hebben laatste net een hele bult borden en bestek bij de IKEA gekocht daarmee heb je als voordeel dat je dat niet in elkaar hoeft te schroeven.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
blegh... ikea spul in elkaar schroeven
nice, klinkt als mijn nieuwe band!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Dit bandje ga ik binnenkort dus heen, voor de mensen die hun nog niet kennen: het is de moeite waard om even te luisteren.
Maak je eigen werk?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice, klinkt als mijn nieuwe band!
Ik ook! Ik ook!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Meursault het volgende:
Mag ik in de OP?
Waarom voelt elke newbie zich aangesproken als er ergens kut newbies staat?
Ik poste voor het eerst mee in deeltje 33, ben ik nu oldbie? :$quote:Op maandag 4 januari 2010 17:41 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
uit nostalgieoverwegingen:
deeltje 1:
Het topic voor mensen die electrische gitaar spelen
Niet dat ik daar over ga, maar ja hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 17:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik poste voor het eerst mee in deeltje 33, ben ik nu oldbie? :$
Het gitaristentopic #33
Volgens mij niet m'n eerste post maar kan verder zo snel niks vinden....quote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef Even het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn electrische gitaar: Ibanez GRX-170![]()
K heb ook nog een western en een spaanse acoustische gitaar...
Binnekort Gibson Les Paul kopen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |