MPGquote:
LLquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoi
zo, ik ga hier afsluiten, plassen, mn rem loshameren en dan eens voorzichtig naar huis
Lekker warmquote:
Hoiquote:
Iets lekkers, met pastaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
![]()
Eigenlijk heb ik nog boerenkool, maar ik denk dat ik toch maar iets anders ga maken vandaag
OAquote:
planning is woensdagquote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Weet je al wanneer je naar huis mag? Of blijf je toch maar hangen bij de verpleegsters?
dan zwaai ik nou alquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisquote:
Goed zoquote:
Daarom ruim ik dus gewoon niet opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
^%^&%$#%*()*&%![]()
ben ik te ijverig geweest met paieren op te ruimen krijg ik die teingzooi niet meer gevonden
had ik ook beter kunnen doenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik ook beter kunnen doen
bij mij is het ergerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
Sambalvis?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisDus dan maar sambalvis met rijst en groente
[..]
vis ingesmeerd met sambalquote:
whehehehequote:
Dat is het ook inderdaadquote:
Ik weet ook altijd waar alles ligt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
je laat bolle tegenwoordig je eten vangenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad
Maar de vis was al deaudvermoord door Bolle hoor Marc, dus hij heeft niks gevoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |