MPGquote:
LLquote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoi
zo, ik ga hier afsluiten, plassen, mn rem loshameren en dan eens voorzichtig naar huis
Lekker warmquote:
Hoiquote:
Iets lekkers, met pastaquote:Op maandag 4 januari 2010 16:50 schreef Fha het volgende:
Marc![]()
![]()
Eigenlijk heb ik nog boerenkool, maar ik denk dat ik toch maar iets anders ga maken vandaag
OAquote:
planning is woensdagquote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker warm![]()
Weet je al wanneer je naar huis mag? Of blijf je toch maar hangen bij de verpleegsters?
dan zwaai ik nou alquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisquote:
Goed zoquote:
Daarom ruim ik dus gewoon niet opquote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
^%^&%$#%*()*&%![]()
ben ik te ijverig geweest met paieren op te ruimen krijg ik die teingzooi niet meer gevonden
had ik ook beter kunnen doenquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik ook beter kunnen doen
bij mij is het ergerquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
Sambalvis?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden want ik heb niks in huisDus dan maar sambalvis met rijst en groente
[..]
vis ingesmeerd met sambalquote:
whehehehequote:
Dat is het ook inderdaadquote:
Ik weet ook altijd waar alles ligt.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik weet precies waar alles ligt
al is het nu wel relatief opgeruimd haha
je laat bolle tegenwoordig je eten vangenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het ook inderdaad
Maar de vis was al deaudvermoord door Bolle hoor Marc, dus hij heeft niks gevoeld
Papierquote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet ook altijd waar alles ligt.
GFquote:
Ik neem iets ruimere reistijden met deze gladheid. Ik wil niet nog een keer *BAF* op mijn muil gaanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel te vroeg.
Ik ga over 10 minuten ook maar richting trein.
TVP dus.
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorstquote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eindelijk thuis. En dan mag het nu 10 graden gaan dooien de komende week, want het is nu niet leuk meer buiten... daar waar niet gestrooid is, is het een grote ijsbaan.
Je mag die zooi zo hebben van mequote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorst
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier nu 1 graad en het regent, kom maar op met die vorst
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parkingquote:Op maandag 4 januari 2010 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag die zooi zo hebben van me.
Maar op het perron lag degene die voor mij de trein uitstapte al op zijn gat....
En ik heb er 10 minuten over gedaan om mijn auto te bereiken... moest toch een stuk ijsbaan oversteken op de parkeerplaats... ik snap ook niet waarom je moet betalen om daar te mogen staan, want de parkeerplaats nog een beetje begaanbaar houden, dat doen ze niet... en dan durven ze ook nog eens de tarieven te verhogen....
Jij woonde toch in Leiden of omgeving? Bussen reden niet tot nauwelijks, althans niet naar mijn woonplaats.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eindelijk thuis. En dan mag het nu 10 graden gaan dooien de komende week, want het is nu niet leuk meer buiten... daar waar niet gestrooid is, is het een grote ijsbaan.
Het leek wel een ijsbaanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...
Dat was hier dus het geval. Ook op mijn giecheltje gedonderd, 200 meter voor de ingang van de flat (en dus mijn thuisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, pas mar op, het glibberen en glijen op de weg...
Maar dan moet ik eerst spijkerbanden kopen om daar veiig te kunnen komenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij GF kun je gratis parkeren op een schone parking.
Nee, Zandvoort. Maar ik stap wel over op Leiden, en vandaar neem ik de trein naar Heemstede-Aerdenhout. Maar als het woensdag weer dit soort weer wordt, dan probeer ik wel met de fiets station Zandvoort te bereiken, en dan ben ik maar een half uur later op mijn werkquote:Op maandag 4 januari 2010 19:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Leiden of omgeving? Bussen reden niet tot nauwelijks, althans niet naar mijn woonplaats.
Voordeel was wel dat de snelbus, die eigenlijk normaal maar bij 1 halte stopte, bijna langs alle haltes heeft gereden. Dus hoefde minder ver te lopen voordat ik thuis was
Opzadelen en erop gaan zittenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga naar mijn paard. Even een knuffel geven en kijken hoe ik haar weer thuis krijg.
Volgende keer proberen zo te mikken dat je giecheltje dan op je kussen landtquote:Op maandag 4 januari 2010 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was hier dus het geval. Ook op mijn giecheltje gedonderd, 200 meter voor de ingang van de flat (en dus mijn thuis)
In onderdelen?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:15 schreef Symphonic het volgende:
ik ga naar mijn paard. Even een knuffel geven en kijken hoe ik haar weer thuis krijg.
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
Oke. Bolle ligt in de braadpan te slapenGreat, nou zit hij straks dus onder de sambal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |