Dat maakt t bijna grappig ja, die kinderlijke blijheid van jequote:
Ik moest aan jou denken, laatst in bed iddquote:
PM me maar.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef Maes het volgende:
JJH![]()
Ik heb een taxivraagje zal ik het even pm'en?
Dat zal een rust opleveren.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
ik zal maar stoppen met posten dan
Ben nu ff thuis, maar vanmiddag kan ik ook niet steeds kijken, sorry (op het werk).quote:Op maandag 4 januari 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Crap, hoe laat had Ing die afspraak, 13.00 toch?
Greys, kan jij me niet ff bellen op mn werk als ze weer online is?
Ik heb echt geen discipline
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben nu ff thuis, maar vanmiddag kan ik ook niet steeds kijken, sorry (op het werk).
Anders had ik het gedaan!
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
Mocht ik het per ongeluk zien vanmiddag dan kan ik je in elk geval ff het linkje PMen, hoef je niet te zoeken vanavondZal mijn best doen!
Lanthe Cabau van Kasbergen?????quote:
Niet veel.quote:
Ik doe het straks thuis even, nu weer even werken.quote:
quote:
Ik zat al vol spannning te wachten.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik doe het straks thuis even, nu weer even werken.
Ja! Het was eigenlijk heel gezelligquote:Op maandag 4 januari 2010 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was je verjaardag wel leuk, trouwens?
Happers?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Het was eigenlijk heel gezelligViel me 100% mee. En nog leuke cadeautjes gekregen: 2 plantjes, tegoedbon, geld en een combi-magnetron
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef ElisaB het volgende:
Wat zijn jullie traag vandaag. MIjn FiPo is al van een half uur geleden
quote:
Sorry. Ik was pasta aan het koken en ben dat nu aan het eten.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef ElisaB het volgende:
Ik vond het juist snel gaan maar dat ligt aan mij ik was aan het kijken waar ik voor het laatst echt aanwezig was geweest en da's wel ff geleden .....quote:Op maandag 4 januari 2010 14:47 schreef ElisaB het volgende:
oh godquote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
OMG, arme Danny
Die z'n PM box gaat overuren draaien.
! SUPER POST-VOOR-GELD ACTIE !
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
OMG, arme Danny
De eerst volgende keer dat ie online gaat komen schrikt ie zich het apenzuur.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
OMG, arme Danny
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef Greys het volgende:
OMG, arme Danny
Danny ís online.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ie online gaat komen schrikt ie zich het apenzuur.
Geniaal.
ze loog!, de kat is in de loempia gegaanquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!
Geweldig![]()
Waar blijft Ing nu
Wat een trut hè, zit ze een beetje haar tijd nemenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!!!
Geweldig![]()
Waar blijft Ing nu
Ik vraag het me af, volgens mij wordt die PMbox toch altijd al flink belaagd.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ie online gaat komen schrikt ie zich het apenzuur.
Geniaal.
quote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze loog!, de kat is in de loempia gegaan
Voor het zelfde geld is met tien minuten en het topic en zijn inbox vol.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, volgens mij wordt die PMbox toch altijd al flink belaagd.
Die paar meer zullen hem dan ook niet uitmaken denk ik![]()
Zie dat het topic niet écht storm loopt
Mooooooooorretje, happy new year, hoe ist met jullie??????quote:
maar ik wil helemaal geen fantastisch 2010quote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Morretje het volgende:
Ik wil iedereen hier natuurlijk ook een fantastisch 2010 wensen!![]()
![]()
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooooooooorretje, happy new year, hoe ist met jullie??????
Wat saai zeg, en hoest met de beeb?quote:
Maar ik wens het je wel toequote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ik wil helemaal geen fantastisch 2010
Boh! Da's de slechtste buitenspelgrap die ik in jááren gehoord heb!quote:Op maandag 4 januari 2010 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja en maakt flauwe grapjes over buitenspel
Beeb is doing fine, vanmorgen controle gehad en hartje geluisterd..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat saai zeg, en hoest met de beeb?
Heb je al bijna je 20 weken echo??????
Wat gemeen zeg..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou das lekker, daar zit ik dan, ga ik het nog leuk hebben dit jaar ook, zal je net zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2010 toe!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wat gemeen zeg..Nou ja, dan wens ik jou een verschrikkelijk
jij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 2010 toe!
🐙
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Beeb is doing fine, vanmorgen controle gehad en hartje geluisterd..Oh, en het schijnt dat de plopjes die ik voel, schopjes zijn..
![]()
Morgen 20 weken echo![]()
Spannend!
casa-switchen, het woord van 2010?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
oh fijn wil ik gaan casa-switchen, gaat het sneeuwstormen
verkassen is zooooooo 2009quote:Op maandag 4 januari 2010 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
casa-switchen, het woord van 2010?
De randstad krijgt nu een beste sneeuwbui inderdaad.
Ik geloof dat we er uit zijn. Als ze het goed kunnen zien, willen we het weten. Als het zo'n gok wordt: ik denk .... dan la ma.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Spannend, ja je mag m onderhand wel es voelen he
![]()
Wil je weten wat het wordt??
Jullie waren er toch nog niet uit of wel?
En hebbie al een buikfoto?
Morquote:Op maandag 4 januari 2010 15:04 schreef Morretje het volgende:
[..]
Beeb is doing fine, vanmorgen controle gehad en hartje geluisterd..Oh, en het schijnt dat de plopjes die ik voel, schopjes zijn..
![]()
Morgen 20 weken echo![]()
Spannend!
Zwab, doe eens je happy-bril opquote:Op maandag 4 januari 2010 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou das lekker, daar zit ik dan, ga ik het nog leuk hebben dit jaar ook, zal je net zien
Hoeveel lag daar eigenlijk al?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
casa-switchen, het woord van 2010?
De randstad krijgt nu een beste sneeuwbui inderdaad.
Wel doen hoor!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er uit zijn. Als ze het goed kunnen zien, willen we het weten. Als het zo'n gok wordt: ik denk .... dan la ma.
Buikfoto nog niet gemaakt, het is 's avonds vooral goed te zien maar dan eigenlijk boven te koud om een blote buikfoto te maken. Of ik moet Ravage ff vragen.. maar dat vergeet ik steeds.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Morjullie ook een heel fijn 2010!
Spannend hoor en al plopjesPlopjes zijn goeoeoeoeoed
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Wel doen hoor!
* Maes kijkt nog wel eens naar haar eigen zwangere buikfoto's
mja, wil ik ook. Die van mijn mams met mij erin zitten in mijn babyalbum, dat wil ik ook eigenlijk..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:12 schreef Maes het volgende:
[..]
Wel doen hoor!
* Maes kijkt nog wel eens naar haar eigen zwangere buikfoto's
nou, voor het begon met sneeuwen zo'n 3 cm hierquote:Op maandag 4 januari 2010 15:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hoeveel lag daar eigenlijk al?
Er ligt hier zo'n 20 cm denk ik.. Mooi!
Gewoon vanaf nu iedere week of iedere 2 weken foto's makenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
mja, wil ik ook. Die van mijn mams met mij erin zitten in mijn babyalbum, dat wil ik ook eigenlijk..
Oh en als jullie t weten mag iedereen het dan weten????quote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik geloof dat we er uit zijn. Als ze het goed kunnen zien, willen we het weten. Als het zo'n gok wordt: ik denk .... dan la ma.
Buikfoto nog niet gemaakt, het is 's avonds vooral goed te zien maar dan eigenlijk boven te koud om een blote buikfoto te maken. Of ik moet Ravage ff vragen.. maar dat vergeet ik steeds.
Goeie vraagquote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en als jullie t weten mag iedereen het dan weten????
Ik wil een happy-face aan de andere kantquote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
oeh het is gestopt met sneeuwen, ik ga een poging wagen![]()
tozzo
Das idd een goede vraag.. Daarop weet ik het antwoord niet eigenlijk, of in zoverre, ik weet niet wat Ravage daarover denkt..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh en als jullie t weten mag iedereen het dan weten????
Mijn zoon vindt het niet grappig als ik er mee te koop loop (doe ik ook niet) zijn vriendin vindt het wel geweldigquote:Op maandag 4 januari 2010 15:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
mja, wil ik ook. Die van mijn mams met mij erin zitten in mijn babyalbum, dat wil ik ook eigenlijk..
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das idd een goede vraag.. Daarop weet ik het antwoord niet eigenlijk, of in zoverre, ik weet niet wat Ravage daarover denkt..Hier vertellen zal geen probleem zijn denk ik, want hier zitten geen live-bekenden of familieleden. Denk ik.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das idd een goede vraag.. Daarop weet ik het antwoord niet eigenlijk, of in zoverre, ik weet niet wat Ravage daarover denkt..Hier vertellen zal geen probleem zijn denk ik, want hier zitten geen live-bekenden of familieleden. Denk ik.
Ja, ik heb zelf wel een voorgevoel, en mijn zusje (die ik niet eens zo vaak zien) heeft hetzelfde idee.. Bij de vorige keer had ik een ander voorgevoel. Maar ik heb met het ene geslacht ook wat meer ervaring dan met het andere, misschien komt het daar vandaan. Dat ik het stiekem hoop ofzo. 'k Weet het niet..quote:Op maandag 4 januari 2010 15:25 schreef Bamba het volgende:
Heb je zelf een idee wat jullie gaan krijgen Morretje? Een sterk voorgevoel ofzo?
Jahaaaaaaa, ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 4 januari 2010 15:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn schoonmams komt nu ook met allerlei babyspullen op de proppen. Foto's, truitjes die Ravage zelf aangehad heeft, met fotobewijs!, etc. Hartstikkequote:Op maandag 4 januari 2010 15:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt het niet grappig als ik er mee te koop loop (doe ik ook niet) zijn vriendin vindt het wel geweldig
Wie weet! Benieuwd of je gelijk hebt!quote:Op maandag 4 januari 2010 15:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf wel een voorgevoel, en mijn zusje (die ik niet eens zo vaak zien) heeft hetzelfde idee.. Bij de vorige keer had ik een ander voorgevoel. Maar ik heb met het ene geslacht ook wat meer ervaring dan met het andere, misschien komt het daar vandaan. Dat ik het stiekem hoop ofzo. 'k Weet het niet..
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mijn schoonmams komt nu ook met allerlei babyspullen op de proppen. Foto's, truitjes die Ravage zelf aangehad heeft, met fotobewijs!, etc. Hartstikke
ja wel doenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, vetplantjes (bijna niet dood te krijgenquote:
Was het leuk??????quote:
Gelukkig, poe hee ik zat al met de telefoon in mijn hand voor de hulpdienstenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aah! loempia! lekkur![]()
haal allemaal maar opgelucht adem, ik ben er ook weer
en zo hoort het ookquote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig, poe hee ik zat al met de telefoon in mijn hand voor de hulpdiensten
Stomme kat gaat weer voor mn lieve Bietquote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beatle was niet mee, omdat ze Bodi op schoot wilde op de terugweg en dat ging niet als hond ook mee ging.
Want die wil ook op schoot![]()
En ja, ze waren haske aardig
Neequote:Op maandag 4 januari 2010 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stomme kat gaat weer voor mn lieve Biet![]()
![]()
Maar vind jij R niet op Luuuuuuudo lijken dan
Naja, R is tuurlijk lief en Ludo stoutquote:
Heb jij al antwoord van JJH? Ik zit namelijk al een tijdje op antwoord te wachten van mquote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig, poe hee ik zat al met de telefoon in mijn hand voor de hulpdiensten
Wat fijn dat het goed gegaan is!!!!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beatle was niet mee, omdat ze Bodi op schoot wilde op de terugweg en dat ging niet als hond ook mee ging.
Want die wil ook op schoot![]()
En ja, ze waren haske aardig
Alles goed met je??? Tijd niet gezien!quote:
RIP Lotje.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
En heb jij niet nog ergens een vrouwelijk buitenkonijn voor Nonneke?
Geeft toch niet! Alleen maar leuk dat mr lief je bezig houdt toch...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef nieslief het volgende:
Erg heIk zat dagenlang vast in boeken
en mr.lief thuis die houdt me ook altijd bezig, en en en etc etc etc
Jahaaa was leuk
Ja, het is echt sneu... Helemaal omdat ie nu weer alleen is...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
RIP Lotje.![]()
En arme Steph.![]()
Hoop dat Nonneke snel een nieuw vriend(inne)tje voor hem vindt.
Neequote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij al antwoord van JJH? Ik zit namelijk al een tijdje op antwoord te wachten van m
prima hier!!!!quote:
Ik wacht al sinds eeeeeeh donderdagquote:
Nah zegquote:Op maandag 4 januari 2010 16:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
prima hier!!!!
Ben alleen WEER geen miljonair geworden door de staatsloterij...
ja, ik vind het ook zn tijd wel weer gehad hebben eigenlijk... hij blijft ook zo in mn hoofd zittenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben datfireflies
nummer nu alweer zat, gatverdamme!
Alletwee mijn ouders draaien de radio, en dat nummer wordt je gewoon 12x per dag overdwars door je strot gedouwd![]()
oh!quote:
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Disclaimer: die ga ik geen kusje geven hoor
Ow!quote:
Het valt erg mee hoor, we hadden hem of haar (dat weet ik niet bij vissen) pas sinds zaterdag om de slakken in het aquarium op te ruimen. Waarschijnlijk heeft hij zich dood gegeten want er zaten nogal wat slakken in.quote:
Nou, dat lijkt me toch evengoed wel zuur, dat ie al zo snel dood is!!!! Ik zou mn geld terug vragenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Het valt erg mee hoor, we hadden hem of haar (dat weet ik niet bij vissen) pas sinds zaterdag om de slakken in het aquarium op te ruimen. Waarschijnlijk heeft hij zich dood gegeten want er zaten nogal wat slakken in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |