quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik gisteren de hond uitliet na de uitzending was me er toch een ruzie in de villa...
Juliana was in het echt ook minder mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Neleos het volgende:
Mooie serie, alleen Maxima is veels te aantrekkelijk gecast. Ze had voordat de serie werd opgenomen eerst flink wat vette frikandellen en hamburgers moeten eten. Dan had ze beter geleken.
Jaaaa, als de rest net zo is als de eerste twee delen wil ik de DVDquote:Op donderdag 14 januari 2010 04:07 schreef MissMenita het volgende:
Geniale serie, echt een James Bond-achtig jongensboek verhaal, mooi gedaan!
Het is verheerlijking. Een poging om de doorsnee mens te laten associëren met Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter (quote:Op donderdag 14 januari 2010 04:18 schreef Paragay het volgende:
Lijkt me best een leukse series!
Ik heb gisteren de tweede aflevering gekeken en ik erger me suf aan dat accent van haar. Ik vind het té bestudeerd (huh, zeg je dat zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Neleos het volgende:
Mooie serie, alleen Maxima is veels te aantrekkelijk gecast. Ze had voordat de serie werd opgenomen eerst flink wat vette frikandellen en hamburgers moeten eten. Dan had ze beter geleken.
Komt er al op DVD uit ?Da's gauw..quote:Op donderdag 14 januari 2010 04:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaaaa, als de rest net zo is als de eerste twee delen wil ik de DVD
Oh, ik lees nu hierboven dat het andersom zou zijn, dat Fleming Bernard als voorbeeld zou hebben. Yeah right......quote:Op maandag 18 januari 2010 10:18 schreef bloodymary het volgende:
Ook slecht, al die verwijzingen naar James Bond in 1940, terwijl het eerste boek pas in 1952 werd geschreven door Iam Fleming.
Je had hem niet echt door, niet? Die verwijzingen zaten daar omdat Bernhard daar Fleming ontmoete (historisch correct) en hij een van de inspiratiebronnen is voor Fleming voor zijn James Bond personage.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:18 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben halverwege de tweede aflevering afgehaakt. Ik vind het echt heel saai en het boeit geen moment.
Ook slecht, al die verwijzingen naar James Bond in 1940, terwijl het eerste boek pas in 1952 werd geschreven door Iam Fleming.
Ik bespeur een generatiekloofquote:Op maandag 18 januari 2010 10:53 schreef bloodymary het volgende:
Inmiddels had ik het al begrepen ja, en die ontmoeting had ik zelfs gezien, maar was ook niet helemaal doorgedrongen, zo geboeid was ik door de serie....
Ow, ik vind de serie erg goed, dacht dat dat kwam omdat ik Bernhard nog als echte playboy in het nieuws heb meegemaakt. Maar dat heb jij dus ookquote:Op maandag 18 januari 2010 11:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Met wie? Niet met jou, ben vier jaar ouder......
Ja, het zal ook wel aan mij liggen, ik vind het koningshuis sowieso niet erg boeiend en de serie is verder ook niet spannend, want alles wat er gebeurt weet je eigenlijk al. Het zal wel vermakelijk zijn, maar is aan mij niet besteed.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, ik vind de serie erg goed, dacht dat dat kwam omdat ik Bernhard nog als echte playboy in het nieuws heb meegemaakt. Maar dat heb jij dus ook
Als je het niet intressant vind, waarom kijk je het dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, het zal ook wel aan mij liggen, ik vind het koningshuis sowieso niet erg boeiend en de serie is verder ook niet spannend, want alles wat er gebeurt weet je eigenlijk al. Het zal wel vermakelijk zijn, maar is aan mij niet besteed.
Omdat ik wel heel erg van tv-series houd, ook Nederlandse, vooral als er goede acteurs in mee doen, zoals Ellen Vogel. En Daan Schuurmans zie ik ook graag. Maar nu kijk ik dus niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het niet intressant vind, waarom kijk je het dan?
Inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het niet intressant vind, waarom kijk je het dan?
Net zoiets als een christelijke collega van mij die destijds Sex voor de Buch zo walgelijk vond maar wel precies wist van minuut tot minuut wat er zo schandalig aan het programma was.
het is dan ook fictiequote:Op maandag 18 januari 2010 10:20 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh, ik lees nu hierboven dat het andersom zou zijn, dat Fleming Bernard als voorbeeld zou hebben. Yeah right......
Vertel, als het geen fictie was, was het gewoon biografisch.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar goed ook, anders had het niet uitgezonden mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |