Weet je dat het ontzettend irritant is als mensen je spelvauten gaan corrigeren?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En ook voor jou zou er een cursus Nederlands in het kerstpakket moeten zitten..
Klopt, zowiezo.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:41 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Weet je dat het ontzettend irritant is als mensen je spelvauten gaan corrigeren?
heb mijn hartslagmeter binnenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:03 schreef Erasmo het volgende:
Belachelijk veel energie is goed in het veld
Kut ik moet mijn bonnenboekje van het kerstpakket nog inwisselen
Hebben de kl/klu/kmar-ers hier ook een stappenteller en een bonnenboekje gekregen?
Nou pas maar op dan met je rikketik.quote:
ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen ken. Wel een enkeling die bij painf heeft gezeten maar dan houdt het ook op.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Even een vraag voor Rave_NL.
Krijgen jullie veel oud-LMB'ers binnen? Of zijn dat er maar weinigen?
Zo ja, wat zijn jouw ervaringen?
Mocht je de amol niet halen, wordt je gewoon bij de pantser infanterie ingedeeld. Bijna hetzelfde optreden en allebei cluster 4.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:04 schreef Esses het volgende:
Geen LMB'ers die bij kMarns gaan proberen als ze het niet halen?
Dus eigenlijk put het Korps Mariniers meer uit zgn spijkerbroeken?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen ken. Wel een enkeling die bij painf heeft gezeten maar dan houdt het ook op.
Ik denk dat als je er eenmaal bent, lmb of marns, je niet snel overstapt naar de ander, omdat ze toch redelijk vergelijkbaar zijn.
net als dat er waarschijnlijk weinig marns, met uitzondering van de eerste lichtingen, naar LMB zijn.
Wel gaan er een hoop lui die de opleiding niet fixen hun geluk beproeven bij LMB, maar dat terzijde..
Even daargelaten dat degene die hem bied strafbaar is :x *hint hint*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef Erasmo het volgende:
Wie zit hier toevallig op een MULAN computer atm? Ik heb een nummertje nodig![]()
Bij de KMar komen veel te veel spijkerbroeken op, er zijn wel militairen die actieve dienst draaien, maar daarna komt iedere keer weer een bijna 100% burger lichting. Ook zijn er lichtingen die voor 50% bestaan uit mensen die al bij de KMar werkten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Esses, vraag naar jou:
Hoeveel "spijkerbroeken" komen er gemiddeld op bij de Kmar?
Of zijn het veelal militairen die al actieve dienst hebben gedraait?
Ah de bloedhond komt naar bovenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Even daargelaten dat degene die hem bied strafbaar is :x *hint hint*
tis jammer dat je bij de kmar max min 1 of plus 1 oogawijking mag hebben. Ik zou wel over willen stappen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Bij de KMar komen veel te veel spijkerbroeken op, er zijn wel militairen die actieve dienst draaien, maar daarna komt iedere keer weer een bijna 100% burger lichting. Ook zijn er lichtingen die voor 50% bestaan uit mensen die al bij de KMar werkten.
Laat ik er op houden, op iedere 4 maanden zo'n 75% van de opkomst(2 lichtingen) denk ik dat ik er niet zo heel ver naast zit. Mja, wat wil je met die belachelijk lage functie eisen tegenwoordig
Whahahaquote:
Ik dacht al, dat klopt nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
tis jammer dat je bij de kmar max min 1 of plus 1 oogawijking mag hebben. Ik zou wel over willen stappen...
ben nu op oefening, ergens in NH. Net als gister weer nachtdienst tot 0600. Wel n laffe oef, lekker in een gebouw en zelfs douches :p
Ik heb er een beeld bij wie je bedoeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:24 schreef Bouke-p het volgende:
hij zit in zwolle, bij de staf. Als logistiekeling,nu nog als SM van de KL vanaf maart als aoo van de kmar.
-2 of +2 mag ook, ik heb iets meer. En voor de kl is dat prima, zelfs voor de infanterie. Jammer dat de kmar moeilijker is.
Nog 3,5uur en dan zit mn shift dr weer op. Ik ga maar ff koffie Zetten...
ik heb al eens geinformeerd, en dat klopt. Alleen vragen E ook naar je oogafwijking zodra ze zien dat je n bril hebt. En ik heb n grotere afwijking dan is toegestaan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb er een beeld bij wie je bedoeldMaareh, iets meer moeilijk bij KMar, misschien nu omdat ze mensen te kort komen
Maar jij hoeft toch alleen psychologisch onderzoek opnieuw te doen als je zou willen overstapen?
Je ogen moeten bij de Kmar uitstekend zijn omdat ze anders niet kunnen zien of je te snel gereden hebt op het kazerne terreinquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik heb al eens geinformeerd, en dat klopt. Alleen vragen E ook naar je oogafwijking zodra ze zien dat je n bril hebt. En ik heb n grotere afwijking dan is toegestaan...
Ik vraag me af waarom die eis dr is, voor de kl Zijn mn ogen prima maar ik zou dus geen kmar dingen kunnen doen.
Psst... ik zit er met een te grote oogafwijking... give it a tryquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik heb al eens geinformeerd, en dat klopt. Alleen vragen E ook naar je oogafwijking zodra ze zien dat je n bril hebt. En ik heb n grotere afwijking dan is toegestaan...
Ik vraag me af waarom die eis dr is, voor de kl Zijn mn ogen prima maar ik zou dus geen kmar dingen kunnen doen.
Heb jij wel enig idee hoe klein die cijfertjes op een lasergun is, of hoe kut het is om een nummerbord te noteren als zo'n gast in z'n mercedes weg sjeest en jij met je peugeotje hem niet bij houdquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je ogen moeten bij de Kmar uitstekend zijn omdat ze anders niet kunnen zien of je te snel gereden hebt op het kazerne terrein![]()
Sorry, flauw grapje.
Dan moet je ook geen n97 nemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:23 schreef Bouke-p het volgende:
hoe zit t bij de kmar eigenlijk met dienen na je 35e? Heb meerdere geruchten gehoord over ontslagen etc. Maar t lijkt me wel wat, weer n extra optie. Heb via via ook al functie als sgt distributie aangeboden gekregen. Internet op je mobiel is prima, die kleine toetsen van mn n97 niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |