Wel een heel lief schattig buikje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:16 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik gooi mijn rare puntbuik er ook maar even in
22,5 week
[ afbeelding ]
Ik hoop nog op een Sssserpente buikje
Is het een drieling dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef leonieke het volgende:
En nee, het is geen tweeling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou gokken op 35 weken en 6 dagen, maar met al die verschillende data ben ik het eigenlijk niet meer zeker.
Echt meid, met je buikie is helemaal niks mis. Prachtig juist!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef leonieke het volgende:
Ik mis de verkleinwoorden, Asy... mooi buikJE, mooi babyhuisJE![]()
Damn, als ik terugdenk aan de buik van Ssserpente of B-J die vandaag passeerde, ben ik toch eigenlijk wel een beetje jaloers
Ja en het klopt ook niet allemaal, want binnen 5,5 weken zouden ze mij inleiden als ik nog niet zelf bevallen ben en dat doen ze hier maar op 42 weken... Ik heb ergens een paar weken overgeslagen denk ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef Poppejans het volgende:
Oh Leonieke, wat zie je er prachtig uitdat tuniekje staat je hartstikke leuk!
Je bent prachtig zwanger hoor![]()
En gewoon al best wel snel mama
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:00 schreef flugeltje het volgende:
Had ik eigenlijk al gezegd dat Leo er prima uitziet?
Ja het vrouwke zat zelf een beetje te miepen dat 't niet zo was, maar ze is prachtig
ymme, das toch geen huisje meer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:29 schreef ymme het volgende:
Op de een of andere manier, post ik mijn buik altijd op pagina 6 van het topic.
Zie hier, mijn bijna 38 weken huisje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hou je je adem in ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:50 schreef becky27 het volgende:
Prachtige buiken en buikjes weer!! Ik vind zelf dat ik een megapens heb, maar volgens iedereen valt dat best mee.
Leo, ik vind het echt een prachtbuik hoor, heel normaal voor een hoogzwangere lijkt mij! Dus niet meer miepen en genieten!
Dit is dus de mijne, 27 weken en 2 dagen
[ afbeelding ]
lieverd, dan zet je mijn buikfoto's ernaast en dan ben je megauberslank!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:50 schreef becky27 het volgende:
Prachtige buiken en buikjes weer!! Ik vind zelf dat ik een megapens heb, maar volgens iedereen valt dat best mee.
Leo, ik vind het echt een prachtbuik hoor, heel normaal voor een hoogzwangere lijkt mij! Dus niet meer miepen en genieten!
Dit is dus de mijne, 27 weken en 2 dagen
[ afbeelding ]
Gek he als er 8 pond in zitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:33 schreef pessie het volgende:
Becky wat een klein buikje!
Co_ol die is nog best gegroeid tussen 19 en 38 wekenLeuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |