Tssssssquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:20 schreef Asyniur het volgende:
Orea, je bent met recht ontploft!![]()
Wel mooi hoor!![]()
En freecell, jij en normaal?
Hehe, dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:14 schreef ymme het volgende:
Heb je geen last van mijn darmen?
collega van mij had de box ook opgezet, maar er ballonnen in gedaanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:01 schreef octopussy het volgende:
Orea, wij hebben de box ook maar gelijk opgezet toen we hem binnenkregen. Ik wilde zien of er geen mankementen aan zaten. De kat vind het heerlijk om erin te liggen op het boxkleed, maar we hebben al geconstateerd dat box met baby erin eng is voor de katten.
Gaan nu wel beetje offtopic. Foto's hebben we nodig
Nee joh! JIj bent veel slanker dan ik!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:14 schreef sindell het volgende:
Mooie buiken!! Die van Asy lijkt wel wat op die van mij eigenlijk... volgens mij...
Ook maar weer eens een van mij, is van afgelopen donderdag met 37 weken precies. Maar ben blij als ik er straks weer vanaf ben denk ik
Beetje vaag, en een wit hemdje onder een zwart shirt, dan krijg je dus dit effect...
[ afbeelding ]
Bij mij plakken er ook 20 kilo extra aan. Echt ik zie ze bij jou nietquote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef sindell het volgende:
Volgens mij laat die foto het dan niet goed zien, ik zal morgen een blote maken....
Compact, tja hij is niet echt groot, dat hoor ik meer, maar ben ook 1.80 dus er is wel ruimte. Maar heb wel strepen op de onderkant, en ik had zo fanatiek met olie gesmeerd om dat te voorkomen....
En slank? Neej... ben ook al zo'n 20 kilo aangekomen inmiddels hoor... (volgens mij mede met dank aan de tetten) maar slank ben ik echt niet (meer) ...
En Asy jij bent toch ook helemaal niet dik?
Ik zou nochtans graag jouw benen hebben, zelfs met die 20kg erbij, precies zoals je ze nu hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 20:19 schreef sindell het volgende:
Volgens mij laat die foto het dan niet goed zien, ik zal morgen een blote maken....
Compact, tja hij is niet echt groot, dat hoor ik meer, maar ben ook 1.80 dus er is wel ruimte. Maar heb wel strepen op de onderkant, en ik had zo fanatiek met olie gesmeerd om dat te voorkomen....
En slank? Neej... ben ook al zo'n 20 kilo aangekomen inmiddels hoor... (volgens mij mede met dank aan de tetten) maar slank ben ik echt niet (meer) ...
En Asy jij bent toch ook helemaal niet dik?
Dat is wel heel lief gezegd Leo...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou nochtans graag jouw benen hebben, zelfs met die 20kg erbij, precies zoals je ze nu hebt
ik zie geen vetjes zitten hoor. enkel mooi gevormde buik, psies zoals dat hoortquote:Op zondag 24 januari 2010 20:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij mij plakken er ook 20 kilo extra aan. Echt ik zie ze bij jou niet![]()
Maar misschien komt dat ook omdat ik maar klein van stuk ben (1.65).
en ik ben waarschijnlijk veel kritischer naar mezelf
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Simmu mag ik om een verzoekje vragen?twinbuikje
jaja toe toe?
Mja daar moet ik ook in meegaan hoor, echt heel lief allemaal!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef Asyniur het volgende:
Wat een lieve reacties over en voor mijn buik!![]()
Dank jullie wel daarvoor...
morgen van met de promotie. simmubuik op sjiekquote:Op maandag 25 januari 2010 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Simmu mag ik om een verzoekje vragen?twinbuikje
jaja toe toe?
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:48 schreef Orea het volgende:
Asy, prachtig!! Alles, dus ook de boobs(men begint bij mij al alleen maar richting boobs te staren.. Eerst is het JEMIG jij bent gegroeid!! En die ook *staar*
)
Jullie kijken alleen maar naar mijn tieten...quote:Op maandag 25 januari 2010 19:09 schreef flugeltje het volgende:
Dames, prachtige buiken weer
En Asy...... De rest ziet er ook nog steeds goed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |