In before the lockquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan snap ik de afkorting nog niet.
Die werd gisteren toch gezongen in Zwartboek?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef DjRex89 het volgende:
Kennen jullie het liedje "Lola" trouwens?
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee? om het anderste topic adoreer ik je. Nu bash ik je.
hè... wat jammer nouquote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als al die blauwen naar de meet komen, kom ik niet hoor.
Jij moet gewoon komen ja?! Geen smoesjes!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die hebben dan een blauw lintje om de kop/quote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee, vandaag begon iemand een alternatieve tekst te zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die werd gisteren toch gezongen in Zwartboek?
En anders kom jij me halen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij moet gewoon komen ja?! Geen smoesjes!
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag begon iemand een alternatieve tekst te zingen
Niet echt geschikt voor hier
Ja, met mijn gekleurde matties.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders kom jij me halen?
Eerste coupletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wtf, hoe bedenk je het
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eerste coupletwaar heb je het vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wtf, hoe bedenk je het
Ja doei.
Ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
leuk, die meet!heb er zin in. Eens kijken of iedereen in het echt ook zo'n grote mond heeft en zulks
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eerste coupletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wtf, hoe bedenk je het
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik wel, maar mn hartje is iets kleinerquote:
Kort uitgelegd zong de prins carnaval dit vandaag in de bus naar een prinsenreceptie toequote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
leuk, die meet!heb er zin in. Eens kijken of iedereen in het echt ook zo'n grote mond heeft en zulks
![]()
Kende m alquote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wel, maar mn hartje is iets kleiner
deze is ook leuk overigens, over liedjes gesproken:
sms Blocklist AAN naar 4040quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb het met zo'n tootlje gecheckt en Puala heeft mij echt geblockt. Volgens mij speelt ze hard2get. Heeft iemand tips voor mij?
daar win ik haar hart niet meequote:
Ga naar de meet. En verover haar hart irl.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb het met zo'n tootlje gecheckt en Puala heeft mij echt geblockt. Volgens mij speelt ze hard2get. Heeft iemand tips voor mij?
ja dat wilde ik doen want als ze dronken is gaat dat toch makkelijker, maar helaas: [SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga naar de meet. En verover haar hart irl.
Nogal ja. Maar dan moet het maar zoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, anywho, jammer dat dit zo loopt
Alsof je daar 1 woord van meentquote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, anywho, jammer dat dit zo loopt
ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ontopic dan maar weer: wie mag er morgen weer naar stage?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |