In before the lockquote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan snap ik de afkorting nog niet.
Die werd gisteren toch gezongen in Zwartboek?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef DjRex89 het volgende:
Kennen jullie het liedje "Lola" trouwens?
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee? om het anderste topic adoreer ik je. Nu bash ik je.
hè... wat jammer nouquote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als al die blauwen naar de meet komen, kom ik niet hoor.
Jij moet gewoon komen ja?! Geen smoesjes!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die hebben dan een blauw lintje om de kop/quote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen idee, vandaag begon iemand een alternatieve tekst te zingenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die werd gisteren toch gezongen in Zwartboek?
En anders kom jij me halen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij moet gewoon komen ja?! Geen smoesjes!
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, vandaag begon iemand een alternatieve tekst te zingen
Niet echt geschikt voor hier
Ja, met mijn gekleurde matties.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders kom jij me halen?
Eerste coupletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt wtf, hoe bedenk je het
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |