't Was een euro die nog in mijn broekzak zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:18 schreef Choad het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit. Het zijn sowieso bijna altijd blaaskaken. Sukkels met weinig intelligentie met macht is een hele foute combinatie. Het was toch niet meer dan 20 cent he?
Stuur mij even een PM als dit werkt daar heb ik ook nog wel een euro voor over.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
't Was een euro die nog in mijn broekzak zat.
Ik denk dat ik het deed zodat ik de volgende keer misschien niet in de rij hoef te staan.
't Schijnt te werkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:21 schreef Choad het volgende:
[..]
Stuur mij even een PM als dit werkt daar heb ik ook nog wel een euro voor over.
Klacht: Moeten wachten tot Ensaf mij PM't.
Dat krijg je sneller voor elkaar wanneer je gaat rellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 04:31 schreef Ensaf het volgende:
Vergt alleen wat tijd, ik moet eerst zorgen dat ze mijn gezicht goed kennen.
Aanrijden veroorzaakt brokken. Schrijf normaal nederlands tjap.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:44 schreef Veive het volgende:
Treinen die aankomen op de vertrektijd.
Ter verduidelijking: dan moeten er nog mensen in- en uitstappen, dus kan de trein onmogelijk aanrijden op de vertrektijd.
En alles wat ik dan nog moet doen vandaag stapelde zich in 1 keer op, en nee het kon niet eerder gedaan worden want ik moest er op wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef Appelknaller het volgende:
Ik heb tot 15:00 niks te doen op mijn stage
Behalve aan mijn verslag werken, maar ja dat gaat niet zo snel![]()
Wat is er met Bear dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
En dan Bear grylls
Hoe kan zo'n baas ineens veranderen in een douchebag als je zijn programma een half jaar niet meer heb gezien
Bear Grylls is koning!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:37 schreef J.Herrer het volgende:
En dan Bear grylls
Hoe kan zo'n baas ineens veranderen in een douchebag als je zijn programma een half jaar niet meer heb gezien
Die gast die doet maar watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |